The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Voitaisko pitää lapsi tämän keskustelun ulkopuolella. Hän on kuitenkin viaton siihen millaiset vanhemmat on. :)
Kyllä pappaa imartelee kun saa olla opas ja viedä porilaisen luksusmaailmaansa.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko pitää lapsi tämän keskustelun ulkopuolella. Hän on kuitenkin viaton siihen millaiset vanhemmat on. :)
Samaa mieltä🙏
ai tuli jonni itse palstalle vai vanhemmat.
kyllä saa keskustella lapsista.
itsehän renni ja jonni sanoivat ettei sulata muuta kuin perheellisiä... kuvioihin-.
hei haloo.... puolustelijat... nyt valoja päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna on tosi sovittelevan ja miellyttämishaluisen oloinen. Valtasuhteet tuossa liitossa on aika selvät. Yli 30 vuotta enemmän elämänkokemusta, on nähty maailmaa ja ollaan kuuluisia elokuvaohjaajia, on sitä ja tätä. Tottakai Renni vie ja päättää ja Johanna myötäilee että joo rakas, näin me just ajatellaan. 😟
Siinä on lisäksi tuo taloudellinen puoli eli Johannan tuloilla ei ole mitään mahdollisuutta maksaa edes osaa noista elämisen kuluista. Eikä avioliiton myötä myös tarvettakaan, riittää, että tuottaa jälkeläisiä.
Rennyn jatkuva itkeskely viittaisi iän myötä pudonneisiin testosteroniarvoihin ja silloin mies muuttuu tunteellisemmaksi ja myös perhekeskeisemmäksi. Kyllä nuo tunteet ja käytös voivat olla aivan aitoja, eivätkä välttämättä pelkästään kylmää manipulointia.
Oletko itse katsonut sarjaa? Ongelma on siinä, että tunteenpurkauksista puuttuu tunne. Samaa luokkaa kuin Amber Heardin tekoitku todistajanaitiossa.
Olen katsonut koko sarjan. Ei niistä kohtauksista tunne (liikutus) puutu mutta ovat tietysti editoitu pitemmästä pätkästä muutaman sekunnin klipeiksi, joten katsojan osalta tilanne jää melko ulkopuoliseksi. Tuskin suomalainen mies tarkoituksella kameralle itkeskelee, ennemminkin Renny osoittaa mielestäni rehellisyyttä salliessaan myös nuo kohtaukset lopulliseen esitysversioon.
Hienoa, että tuo teatteri uppoaa edes johinkin. Muista varoa huijareita, kun olet ilmeisen herkkäuskoinen!
Olen siis 60-vuotias, alalla 34 vuotta ollut ammattilainen. Tiedän kaikki alan metkut ja vedätykset eli en tarvitse sinun varoittelujasi. Sensijaan ketjun palstalle tyypillinen mutu ja teinihysteria edellyttää jonkun asioista tietävänkin kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
voi voi renni ja jonni.
miten sitten suu pannaan jos lapsi saattaa olla ns erityislapsi.
kaikkea voi sattua.
toivottavasti lapsi syntyy terveenä ja kaikki menee hyvin. mutta .... mutta.....
Alhaista, todella alhaista tälläkin alustalla Lapsi on viaton.
Samaa mieltä, minusta on mukavaa hömppää jauhaa näistä narsumaisista suomen kuninkaallisista, mutta lapsen terveydellä spekulointi on riman alitus.
Joo annetaan lapsen olla ja toivottavasti vanhemmatkaan eivät heti tuo häntä julkisuuteen.
Hyvin näkyy, että morsmaikun isä on haltioissaan, kun tytär pääsee "piireihin$. Olen pessimisti, mitä tulee liiton kestävyyteen. Kymmenen vuotta menee nopeasti, ja Renny on silloin yli 70v ja vaimonsa silloin vasta parhaassa naisen iässä...
Mutta, ken elää hän näkee...
Siis menikö toi Johanna vaan Rennyn luokse Bulgariaan silleen että no joo, vois olla kivaa näytellä =) Aika reipasta lähteä kuusikymppisen papan suojatiksi ilman mitään näyttelijätaustaa tai kokemusta, pl. avustaminen Luokkakokous 3:ssa.
Kihlajaiset: Renny vollottaa kun on saanut taas äidin ja isän kun omat on kuolleet. Rutistaa varavanhempia tippa linssissä. Jotenkin kummallisen näköistä, kun he ovat kuitenkin muutaman vuoden nuorempia kuin Renny.
Johannan isä lienee hieman nauttinut juhlajuomaa? Olipa kunnon pintaliitoporukkaa vieraana.
No saako Johanna nyt jotain rahaa jos ero tulisi? Avioehto lienee?
Vierailija kirjoitti:
Hahahhahaa "vain perheelliset kaasot ymmärtävät arvojamme" 😂
eli toinen osapuoli on sairaalloisen mustasukkainen ja kaasoissa oli sinkku/sinkkuja ja se sairaalloinen pelkää, että sinkku varastaa hänen puolisonsa, koska tunnetustihan sinkut ovat sinkkuja vain siksi, että ovat saalistamassa toisten aviopuolisoita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna on tosi sovittelevan ja miellyttämishaluisen oloinen. Valtasuhteet tuossa liitossa on aika selvät. Yli 30 vuotta enemmän elämänkokemusta, on nähty maailmaa ja ollaan kuuluisia elokuvaohjaajia, on sitä ja tätä. Tottakai Renni vie ja päättää ja Johanna myötäilee että joo rakas, näin me just ajatellaan. 😟
Siinä on lisäksi tuo taloudellinen puoli eli Johannan tuloilla ei ole mitään mahdollisuutta maksaa edes osaa noista elämisen kuluista. Eikä avioliiton myötä myös tarvettakaan, riittää, että tuottaa jälkeläisiä.
Rennyn jatkuva itkeskely viittaisi iän myötä pudonneisiin testosteroniarvoihin ja silloin mies muuttuu tunteellisemmaksi ja myös perhekeskeisemmäksi. Kyllä nuo tunteet ja käytös voivat olla aivan aitoja, eivätkä välttämättä pelkästään kylmää manipulointia.
Mulla tuli tosta itkustelusta mieleen oma isoäitini, joka vanhoilla päivillään ja lievästi dementoituneena, alkoi myös tosi itkuherkäksi. Kai toi sitten on joku vanhuuden oire.
Samaa mieltä. Tuo itkeminen liittyy yleensä mielen vanhenemiseen. Usein dementian kera. Ei ole Renny enää entinen Renny.
moniko muistaa miksi jari s itki niin kovasti tv ssä.
moni sani on niin herkkä herkkä mies jari ja suloinen nallekarhu.
miettikääs sitä.
kun on pelkästään lapsellisia ihmisiä ympärillä, niin isännälle ei tule kauniisti sanottuna houkutusta palata aikaan (paikkaan) ennen lapsen syntymää ja jos lähettyvillä olisi sitten lapsettomia sinkkuja, niin yhtälö voisi olla liian uhkaava?
tämä vain spekulaatiota.
ilmiselvästi ohjailee tilanteita noilla "voi kultaaaah!" "superihanaa" "voi ei (=kun näyttelee ihastelevaa, kun renny on tehnyt jotain pientä muistamista)" "hei kulta tänään on muuten mun nimipäivä! Renny: voi anteeksi kulta, miten mä en ole huomannut Johanna: voi ei se haittaa mitään, ei se mulle ole yhtään tärkeää! (mitä nyt mainitsin siitä kuitenkin)"