The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas pitkällä Johannalla on raskaus nyt!?
Tai milloin vauvan pitäisi syntyä?Heinäkuussa vai?
Niin, mites tämän vauvan kanssa lähdetään päivän varoitusajalla toiseen maahan? Ei käy kateeksi hotellielämä vauvan kanssa. Koti on aina koti. Miten lapsen kouluikä? Jossain vaiheessa pitää olla pysyvä asuinpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se heidän Lontoon pyrähdys oli? Piti asettua sinne uuteen ihanimpaan kotiin, pari viikkoa ja hups olemme Kreikassa. :S Nyt Johanna kertoi että ennen AMERIKKAA on vielä edessä yksi muutto ja kohteena siis Cannes. Vai sanovatko nuo aina "muutto", kun majoittuvat yli 2vkoa jossain...
Ja kovasti hehkuttivat kesällä sitä mökkiremonttia ja Renny höpötti että kuinka se kestää kaksi vuotta ja sinne tulee kaikki mukavuudet ja lastenhuoneet ym. kuinka iso projekti se onkaan.
Milloin he ehtivät käydä siellä? Tuosta "hirveesti töitä ja jatkuva kiire" showsta päätellen ehkä kerran kesässä jos sitäkään? On vaan tärkee statusjuttu, että kyllä minulla on se upea VILLA Suomessa. Pienen lapsen kanssa ei ehkä tuosta vain tehdä koko ajan mannertenvälisiä lentoja minkään viikonloppupiipahduksen takia.
Töiden perässähän Renny muuttaa. Bulgariassa olivat kun kuvasivat tuota The Refuge leffaa, Kreikkaan muuttivat kun siellä on kuvaamassa tuota The Bricklayer elokuvaa, saattoivat sitä kuvata tuolla Lontoossa.
Käsittääkseni heidän aikomuksena on nyt hankkia "pysyvä" paikka tuolta Miamista.
Mutta niin pitkään kun haluat ylläpitää uraa kansainvälisissä elokuvissa, on matkustelu pakollinen paha.
Hehee mä olisin tullut ihan känniin jo pelkästään siitä tatskapaikassa otetusta kulauksesta 😅
Pikkuvauvan kanssa auttaa tietysti nanny joka hoitaa myös koiran :) he voi reissata edelliseen tapaan.
Johannahan sanoi että lastenhoitaja kulkee matkoilla mukana.
Koiraa ei pidä hankkia niin että se dumpataan jonnekin hoitopaikkaan jatkuvasti! Noihan reissaa jatkuvasti eikä koiraa näy missään 😞 Miten sitten lapsen kanssa 😡
Mä pidän tästä sarjasta! Repesin näiden spiritismi-keskustelulle, kuvasi hauskalla tavalla kuinka eri ajan lapsia ovat :)
Itse en oikein ymmärrä noita narsismipuheita. Varmaan menestyneellä ohjaajalla narsistisia
piirteitäkin on (kuten meillä kaikilla jossain määrin), mutta melkoista leimaamista. Mun ystävän kaikki exät sattuu olemaan narsisteja, onko teidänkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas pitkällä Johannalla on raskaus nyt!?
Tai milloin vauvan pitäisi syntyä?Heinäkuussa vai?
Niin, mites tämän vauvan kanssa lähdetään päivän varoitusajalla toiseen maahan? Ei käy kateeksi hotellielämä vauvan kanssa. Koti on aina koti. Miten lapsen kouluikä? Jossain vaiheessa pitää olla pysyvä asuinpaikka.
Tiedätkös kyllä ne asiat järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän tästä sarjasta! Repesin näiden spiritismi-keskustelulle, kuvasi hauskalla tavalla kuinka eri ajan lapsia ovat :)
Itse en oikein ymmärrä noita narsismipuheita. Varmaan menestyneellä ohjaajalla narsistisia
piirteitäkin on (kuten meillä kaikilla jossain määrin), mutta melkoista leimaamista. Mun ystävän kaikki exät sattuu olemaan narsisteja, onko teidänkin?
Se oli muuten hauska kohtaus, koska Johanna-vaimo oli niin pöyristynyt, että Renny on pelannut spiritismiä.
Tuo bikifitness on aika älyvapaata touhua, anteeksi nyt vaan. Vaatii sairaalloista kiinnostusta omaa peilikuvaa kohtaan.
Joko sitä Tammion kämppää rempataan? Siitä tulee talviasuttava.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai jokainen seuraa tuota sarjaa jossa on todellista aitoa rakkautta kun parisielut löysivät toisensa. Renny ihastui Jonnan luonteeseen ja Jonna ihastui pilkkeeseen Rennyn silmässä, vai miten se meni?
Ei taida olla Rennyn silmässä muuta kun silmätulehdus enää..
Hyvä kohtaus oli myös se kauppareissu, ennen Tammion matkaa. Ostivat kärryt täyteen ruokaa, rennyhän nyt voi ostaa mitä vaan, ostokset taisivat tehdä 568. Muutaman päivän Tammion reissuun. Kassa pyysi vielä nimmarin kuittiin. ;) toki tällaiset kohtaukset saattavat aiheuttaa sitä kateutta joissain ihmisissä. Kun on kuitenkin paljon jengii joka ei koskaan ikinä milloinkaan osta yli 500 egellä ruokaa , koska heillä ei ole sitä 500 euroa.. mutta joo; hyvää viihdettähän tämä sarja on
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kohtaus oli myös se kauppareissu, ennen Tammion matkaa. Ostivat kärryt täyteen ruokaa, rennyhän nyt voi ostaa mitä vaan, ostokset taisivat tehdä 568. Muutaman päivän Tammion reissuun. Kassa pyysi vielä nimmarin kuittiin. ;) toki tällaiset kohtaukset saattavat aiheuttaa sitä kateutta joissain ihmisissä. Kun on kuitenkin paljon jengii joka ei koskaan ikinä milloinkaan osta yli 500 egellä ruokaa , koska heillä ei ole sitä 500 euroa.. mutta joo; hyvää viihdettähän tämä sarja on
Siinä meni kerralla Rennyn koko kuukauden tuet.
Se on jotenkin säälittävä ilmiö, että joku aiemmin työnsä vuoksi julkisuudessa ollut henkilö, jää niin koukkuun julkisuuteen, että vielä uran flopattuakin tai ikäännyttyään haluaa julkisuutta vain julkisuuden takia. Kukaan ei olisi Rennystäkään tiennyt että on noin kipeä ihmisten huomiolle, mutta paljastui nyt.
Tammio on upea paikka, aivan ainutlaatuinen koko maailmassa. Mutta helikopterilla / lentokoneella täsmäiskuja Miamista, Lontoosta jne Tammioon muutaman päivän lomalle...tuskin
Itseä sarjassa naurattaa myös se että Kun ovat about vasta vuoden olleet esim tammion aikaan yhdessä, puhutaan yhteisistä kokemuksista, arjesta jne niin kuin oltais oltu yhdessä vuosikymmeniä.
Kova on ollut alamäki Rennyllä. Hollywoodin kukkuloilta johonkin Bulgarian lähiöön kerrostalo kaksioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä meni kerralla Rennyn koko kuukauden tuet.
On se kun ei tarvi kun pari kertaa kuussa käydä kaupassa niin koko eläke mennyt.
Heinäkuussa vai?