Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
2162/26888 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renny ja sisko vetivät yhtä köyttä, kun häätivät puolisisaruksensa pois perinnön kimpusta.

Itse kyllä lukenut ihan muuta. Meni asunto ja tavarat myyntiin kun tämä ahne velipuoli niin vaati. Leskenoikeutta ei ollut vielä silloin. Rennyn isä oli vielä kuolinvuoteella kun veli käveli sisään asianajajan kanssa.

renny itse lähetti jollekin exälleen laskun lakanoista suhteen päätyttyä, lakanoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/26888 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

morsiuspuvun yläosa? https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/8d/Jessica_Rabbit.png

😂👍

Tosin Jessica on klassinen kaunotar😏

Vierailija
2164/26888 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannassa on jotain samaa kuin nuoressa Geenassa.

Vierailija
2165/26888 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny lupailee että nyt tulee isompi ohjaustyö kuin koskaan aiemmin!

Vierailija
2166/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti eivät unohda suomea siellä suuresda yhdysvaljen maassa

Vierailija
2167/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renny ja sisko vetivät yhtä köyttä, kun häätivät puolisisaruksensa pois perinnön kimpusta.

Itse kyllä lukenut ihan muuta. Meni asunto ja tavarat myyntiin kun tämä ahne velipuoli niin vaati. Leskenoikeutta ei ollut vielä silloin. Rennyn isä oli vielä kuolinvuoteella kun veli käveli sisään asianajajan kanssa.

renny itse lähetti jollekin exälleen laskun lakanoista suhteen päätyttyä, lakanoista!

Jos tuo pitää paikkansa...? Jotenkin Rennysta on yleensä välittynyt sympaattinen mielikuva ainakin minulle. Mutta jos oletetaan, että joku lopettaa seurustelusuhteen ja lähettää laskun hankkimistaan esineistä lemppaamalleen kumppanille, niin se on todella sikamaisesti tehty. Ymmärrän jos lempattu osapuoli toimisi niin.

Vierailija
2168/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo pitää paikkansa...? Jotenkin Rennysta on yleensä välittynyt sympaattinen mielikuva ainakin minulle. Mutta jos oletetaan, että joku lopettaa seurustelusuhteen ja lähettää laskun hankkimistaan esineistä lemppaamalleen kumppanille, niin se on todella sikamaisesti tehty. Ymmärrän jos lempattu osapuoli toimisi niin.

https://www.seiska.fi/kotimaa/tarja-smura-kohuerosta-renny-harlin-lahet…

"– Myöhemmin taisin saada Rennyn sihteeriltä laskunkin yhteiseen asuntoon hankituista tavaroista, muun muassa pussilakanoista.

Eron jälkeen Renny yritti vaikeuttaa Tarjan elämää kaikin tavoin. Esimerkiksi Kaivohuoneelle Tarjalle järjestettiin porttikielto.

– Mikä tarve hänellä on ylipäätään korostaa olleensa aina se jättävä osapuoli, Tarja ihmettelee."

että sellainen mies

Vierailija
2169/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom myös katkarapucocktail ehtaa kasarihienostelua :D

totta! haluan, että sarjan kakkoskaudella keskitytään siirtämään renny 2020-luvulle. ehkä ne leffatkin menestyy sitten paremmin

Kyllä ne tarpeeksi hyvin menestyy, ettei oikeisiin töihin tarvitse mennä.

Viime elokuvassakin pääosassa Pierce Brosnan.

Miljoonatulot vuositasolla.

Vierailija
2170/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä miten ihmisillä täällä palstalla on Rennystä tullut vaikutus hienostelevana fiininä rapujen ja kaviaarin syöjänä. Mulle tuli tän sarjan myötä ihan päinvastainen maanläheinen kuva.

Tammion matkallakin se ihmetteli jotain chili-leivoksia ja haikaili lihapasteijoiden perään. Ostoskärry oli kuin kenellä tahansa muulla keski-iän ylittäneellä mökkimatkalaisella. Kalaa, makkaraa, olutta jne.

Tammiossa söi ruisleipää ja karjalanpiirakkaa. Veneellä juotiin lonkkua.

Hääruokia suunnitellessakin sanoi että ei voi olla mitään liian hienoa kun eihän sellaista osaa syödä.

Ravintolassa tilasi pizzaa ja olutta, kotona söi hodaria.

Ei se tee ihmisestä mitään hienostelevaa jos joskus vähän paremmassa ravintolassa syö simpukkaa tai rapuja.

Vierailija
2171/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä palstan keittiöpsykologit jotka nyt ovat jonkun käsikirjoitetun sarjan takia diagnosoineet Rennyn narsistiksi.

Narsismi on nyt joku muoti-ilmiö.

Jos psykologian opiskelu rajoittuu Iltapäivälehtien artikkelien lukuun, niin ehkä en lähtisi tuntemattomia ihmisiä diagnosoimaan.

Vierailija
2172/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"– Myöhemmin taisin saada Rennyn sihteeriltä laskunkin yhteiseen asuntoon hankituista tavaroista, muun muassa pussilakanoista.

Eron jälkeen Renny yritti vaikeuttaa Tarjan elämää kaikin tavoin. Esimerkiksi Kaivohuoneelle Tarjalle järjestettiin porttikielto.

– Mikä tarve hänellä on ylipäätään korostaa olleensa aina se jättävä osapuoli, Tarja ihmettelee."

että sellainen mies

Ja edelleen Smura jättää sanomatta mitä näki jossain ravintolassa. Oliko Rennylla kaksi tölkkiä linkeroa, vai kaksi lemmittyä polvellaan.

Vierailija
2173/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tammion mökki on heidän isänsä hankkima kesäpaikaksi kymmeniä vuosia sitten. Olisi varmaan kelvannut niille isän ensimmäisille lapsillekin... :s

Eikä Tammion mökki ole Rennyn äidin puolelta? Kertoi miten äiti on siellä viettänyt lapsuutaan. Ja varmasti isän ensimmäiset lapset olisivat siitäkin lohkaisseet osansa, niin kun kaikesta muustakin, jos olisi ollut mahdollista.

Vierailija
2174/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kyseessä ollut kokaiini. Mitä muutakaan  "järkyttävää" se olisi voinut olla.

Vierailija
2175/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyseessä ollut kokaiini. Mitä muutakaan  "järkyttävää" se olisi voinut olla.

Sanois suoraan tai olis hiljaa. Typerää tollanen vihjailu.

Vierailija
2176/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä palstan keittiöpsykologit jotka nyt ovat jonkun käsikirjoitetun sarjan takia diagnosoineet Rennyn narsistiksi.

Jos psykologian opiskelu rajoittuu Iltapäivälehtien artikkelien lukuun, niin ehkä en lähtisi tuntemattomia ihmisiä diagnosoimaan.

No kyllä siskolla on ilmeisesti ko. häiriö, joten sukuvika jos suksi ei luista.

Vierailija
2177/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

että sellainen mies

Ja edelleen Smura jättää sanomatta mitä näki jossain ravintolassa. Oliko Rennylla kaksi tölkkiä linkeroa, vai kaksi lemmittyä polvellaan.

eiköhän se ollut jotain vakavampaa

Vierailija
2178/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna luulee olevansa yhtäkkiä pitkän linjan elokuva-alan asiantuntija, kun meni Rennin kanssa yhteen. Jutut on ihan hulvattomia :D Me tykätään tästä, me tehdään näin, tää meidän elämä on tällaista. C'moon kuvausten aikaan ootte olleet alle vuoden yhdessä!

Tämä on naurattanut minuakin.. "me ollaan aina".. siis miten aina? olette tunteneet toisenne 2 vuotta? :D

Vierailija
2179/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkeli +groupies?

Vierailija
2180/26888 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä siskolla on ilmeisesti ko. häiriö, joten sukuvika jos suksi ei luista.

Sisko kertoi/vinkkaili Rennyn/hänen elämäkerrassa asiasta, ja samaa kertoi hänet tunteva ihminen. Jo pelkästään tuon kirjan lukemalla voi päätellä yhtä sun toista.

Ketju on lukittu.