The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Kiss huippubändi ja tiedoksi G.S. raitis.🙂
Rennystähän aikoinaan tehtiin amerikkalaisessa lehdessä pilakuva, joka esitti Rennyä juovuksissa kalsarit jalassa merirosvo lätsä päässä ja miekka kädessä. Kuvasi varmaan flopanneen merirosvoelokuvan jälkimaininkeja. Tiedettiin yleisesti Rennylle myös maistuvan. Hehehe.
Vierailija kirjoitti:
Ja ollut saman naisen kanssa vuodesta 1983, naimisiin menivät 2011.
Vierailija kirjoitti:
Kiss ja G.S. aivan huippuja.
Olivat aikoinaan. Nythän ne on Rennyn ikäluokkaa. Eli vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja keskustelun otsikko on The Harlins.
Toki Luusuanniemi ja Selin on tekijämiehiä. Mutta onko heistä kuultu Hollywoodissa tai Cannesissa? Tiedä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Kokkiloille nauraa Porissa? Mitä naurettavaa on äkkirikastua?
Se jätskibaari ainakin tuotti tappiota😁
Millaista jäätelöä sieltä sai? Kidutetun lampaan vaniljaa vai auton puskuriin köytetyn miehen mansikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Hän kehuu olleensa yli tuhannen naisen kaa sillai, vaikka on ollut naimisissa 🤣 kyllä akat on hulluja🤣
Vierailija kirjoitti:
Ennustajaeukot hornan kattilaan🤣, Harlinit on onnellisia, etsikää vaan itse uusia rakkauksia.
Kiusaajaeukko banniin, solvaat täällä kaiket päivät toisia, ja luulet tietäväsi Seiskan julkkujen onnellisuudenkin.🤭🤓
Vierailija kirjoitti:
Toki Luusuanniemi ja Selin on tekijämiehiä. Mutta onko heistä kuultu Hollywoodissa tai Cannesissa? Tiedä häntä.
Selin joutui maksumieheksi Mannerheim leffa fiaskossa. Tämä hurmaava ohjaaja Harlin jätti ystävänsä vararikon partaalle häipyen 700k mukanaan.
Miehillä meni välit poikki kuudeksi vuodeksi, kunnes Peter Nygårdin bestis Rita Tainola pakotti tekemään sovinnon.
Heillähän piti olla tämä vuosi pelkkää punaista mattoa ja ainakin 5 ensi-iltaa... ? No edes se Bricklayer ei päässyt teatterilevitykseen jenkeissä. Jos Season 4 tulee niin mahdetaanko näistä Rennyn "ensi-iĺloista" mainita siinä mitään. Tuskinpa.
Nyt pääsi Johannakin kypsän naisen ikään! Onnea 30 vuotiaalle!🎂🍾🍹
Vierailija kirjoitti:
Heillähän piti olla tämä vuosi pelkkää punaista mattoa ja ainakin 5 ensi-iltaa... ? No edes se Bricklayer ei päässyt teatterilevitykseen jenkeissä. Jos Season 4 tulee niin mahdetaanko näistä Rennyn "ensi-iĺloista" mainita siinä mitään. Tuskinpa.
Mutta M I S S Ä on Refuge????????? Rahoittajat jäävät nuolemaan näppejään?
Johanna ja Renny on kiva pari ja on kiinnostava seurata heidän matkusteluaan ja muuttamisiaan. Itse en jaksaisi sellaista, mutta olenkin kahta työtä tekevä, opiskeleva, keski-ikäinen perheenäiti pimeästä ja kylmästä pohjolasta.
Ohjelma on iloinen, nauravainen ja positiivinen. Aurinko paistaa, näkyy palmuja, veneitä, koiria, lapsia, juhlia ja hienoja ravintola-annoksia. Tämä on viihdettä. Älkää ottako niin vakavasti. Jos ei nappaa, niin miksi katsotte?
Johanna on hyvännäköinen, ja jos on ollut piikitettävänä, se on tehty hienosti ja toivottavasti ei mene yhtään pidemmälle, koska näyttää edelleen luonnolliselta. Rennystä on tullut symppis kuva.
Eniten olen tykännyt katsoa jaksoja, joissa he ovat saaressa remontoimassa vanhaa kesäpaikkaansa. Suomen kesää on ihana katsoa ja saaristo on itselleni myös lapsuudesta tärkeä paikka. Tällaisia ohjelmia saisi olla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka sä vaan ite sitä tissutteluas, kun niin sitä viinaa mainostat. Mutta katotaan mikä meininki on tulevaisuudessa, kun Harlineiden perhe kasvaa ja voi hyvin. Saa tietäjäeukot pitkän nenän potaskaa puhuessaan.
Vai että pitkän nenän. Mummo taas vanhijen sananlaskujensa kanssa täällä. Ketään ei kiinnosta. Anna ihmisten kirjottaa mitä haluavat. Rennie ei sinua kiitä vaikka miten täällä pitkää nenää lupailet.
pitkät nenät näyttää kulkevan kokkilan suvussa haaaahhhaaaa heeehheeee hiiihhiiiihhiiiii hoooohhooohhhooo
Vierailija kirjoitti:
Johanna ja Renny on kiva pari ja on kiinnostava seurata heidän matkusteluaan ja muuttamisiaan. Itse en jaksaisi sellaista, mutta olenkin kahta työtä tekevä, opiskeleva, keski-ikäinen perheenäiti pimeästä ja kylmästä pohjolasta.
Ohjelma on iloinen, nauravainen ja positiivinen. Aurinko paistaa, näkyy palmuja, veneitä, koiria, lapsia, juhlia ja hienoja ravintola-annoksia. Tämä on viihdettä. Älkää ottako niin vakavasti. Jos ei nappaa, niin miksi katsotte?
Johanna on hyvännäköinen, ja jos on ollut piikitettävänä, se on tehty hienosti ja toivottavasti ei mene yhtään pidemmälle, koska näyttää edelleen luonnolliselta. Rennystä on tullut symppis kuva.
Eniten olen tykännyt katsoa jaksoja, joissa he ovat saaressa remontoimassa vanhaa kesäpaikkaansa. Suomen kesää on ihana katsoa ja saaristo on itselleni myös lapsuudesta tärkeä paikka. Tällaisia ohjelmia saisi olla enemmän.
Kyllä sarjassa vanha mies itkee jatkuvasti muistellessaan tekemisiään tai kehuessaan itseään. Miksi arvostelet hänen vaimoaan? Oletko kuullut kehorauhasta?
Eivät he itse ole laittaneet tikkua ristiin mökin remontissa, eivät edes maksaneet itse.😂
Vierailija kirjoitti:
On ihan tarpeeksi remontointi, sisustus, puutarha, kodinesittely, elämäntyyli, biletys, perseilyohjelmia.. Tämän ohjelman lopettamisella ei olisi mitään vaikutusta ohjelmatarjontaan. Rennyn ja johannan tulot tulevat luultavasti tästä ohjelmasta. Itse kyllästyin jo mainoksiin näistä. Entä sitten kun kuvaukset loppuu? Rahat myös. Floppielokuvilla menee konkurssiin.
Geenaa kutsuttiin Suomen miniäksi, mikäs Jossu on?
Lähtikö Myy reissuun mukaan?
Nillittäjä taas vauhdissa, ketään ei kiinnosta törkeät juttus.