Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
21241/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Miamin lämmössä olisi ihanaa, vielä kun ei tarttis tarkistaa ostosten hintoja, mikäpä olis mukavampaa, olla ja nauttia.

Mikä estää muuttamasta?   Näkisit kuumia latinoita, ja kuubalaista sykettä....

Kai sitä Miamissakin ihmiset töitä tekevät, eivätkä kaikki pysty vain olemaan ja nauttimaan. Ihan oikeita ihmisiä siellä asuu, niinkuin Harlinin perhe. Töitä tekevät. 

Vierailija
21242/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvataan Louis Vuittonin näyteikkunaa, sehän on kuin olisi siellä käynyt. Jos kuvataan vauraiden jettejä, sehän on kuin itsellä olisi sellainen. 

Halpa konsti yrittää luoda glamouria heidän ympärilleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21243/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi Johanna lipsauttaa vahingossa totuuden miksi rakastui palavasti Rennyyn?

"Kiitos, kun annoit mulle tän elämän" Cannesissa  Indiana Jonesin ensi-illassa.   Johanna oli kuin pikkutyttö, hihitteli ja väänteli käsiään.

Eli naista kiinnostaa vain Rennyn tarjoama elämäntyyli, harmi Rennyn puolesta, kun ei itse ymmärrä asiaa.    

Minua tuo elämä ei kiinnostaisi yhtään. Ei sitten yhtään. Ei kiinnostaisi, uskokaa jo! Punaiset matot ja elokuvatähtien tapaaminen. Matkustelu ympäri maailman. Taloudellisesti turvattu tulevaisuus. Miami ja kesä kaiken aikaa. Ei kiinnosta. Ei, ei ja vielä kerran kyllä.

Ei he tainneet tavata Cannesissa ketään kuuluisampaa. Harrison Fordia kuvasivat muutaman penkkirivin päästä kaukaa sen minkä kehtasivat.

Vierailija
21244/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harlin fanit hakemaan avustajaksi Palmu elokuvaan!   Tiedä vaikka Renskalla menisi taas rillit huuruun.

Rennyn naishistorian tuntien saattaa Jossu olla kohta vanhanaikainen. Tulee kohta uusi RAKKAUS.

Vierailija
21245/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kiitos, kun annoit mulle tän elämän" Cannesissa  Indiana Jonesin ensi-illassa.   Johanna oli kuin pikkutyttö, hihitteli ja väänteli käsiään.

Eli naista kiinnostaa vain Rennyn tarjoama elämäntyyli, harmi Rennyn puolesta, kun ei itse ymmärrä asiaa.    

Minua tuo elämä ei kiinnostaisi yhtään. Ei sitten yhtään. Ei kiinnostaisi, uskokaa jo! Punaiset matot ja elokuvatähtien tapaaminen. Matkustelu ympäri maailman. Taloudellisesti turvattu tulevaisuus. Miami ja kesä kaiken aikaa. Ei kiinnosta. Ei, ei ja vielä kerran kyllä.

Ei he tainneet tavata Cannesissa ketään kuuluisampaa. Harrison Fordia kuvasivat muutaman penkkirivin päästä kaukaa sen minkä kehtasivat.

Taitavat olla ihan ulkopuolisia suuremmista piireistä. Johanna nyt ei ole kukaan, on vain yksi rennun naisista.

Vierailija
21246/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustajaeukot hornan kattilaan🤣, Harlinit on onnellisia, etsikää vaan itse uusia rakkauksia.

Vierailija
21247/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennustajaeukot hornan kattilaan🤣, Harlinit on onnellisia, etsikää vaan itse uusia rakkauksia.

Mikä ihmeen syy sinulla on tulla joka kommenttin todistelemaan. Edelleenkö ajattelet että renska tästä hyvästä palkitsee sinut. 

Vierailija
21248/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen noloa pyöriä cannesissa ja esittää, että olisi kutsuttu jonnekin. Kukaan ei tullut tervehtimään ja jonon ohi piti luikkia. 

Vierailija
21249/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa rennie ja jossuli ovat nyt?

Vierailija
21250/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Johanna jo tavannut luonnonlapsi Kayn?

Vierailija
21251/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa se rennykään aikasin käveli.

Vierailija
21252/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen syy sinulla on tulla joka kommenttin todistelemaan. Edelleenkö ajattelet että renska tästä hyvästä palkitsee sinut. 

Harlin harlin harlin, kekkonen kekkonen kekkonen

Vierailija
21253/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei he tainneet tavata Cannesissa ketään kuuluisampaa. Harrison Fordia kuvasivat muutaman penkkirivin päästä kau

Kyllä minusta ainakin Gene Simmons on aika helkutin kuuluisa. Puhumattakaan Antti Luusuanniemestä ja Markus Selinistä 🤣

Vierailija
21254/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinan voimalla se sunkin maailmas näyttää paremmalta.

Vierailija
21255/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka sä vaan ite sitä tissutteluas, kun niin sitä viinaa mainostat. Mutta katotaan mikä meininki on tulevaisuudessa, kun Harlineiden perhe kasvaa ja voi hyvin. Saa tietäjäeukot pitkän nenän potaskaa puhuessaan.

Vierailija
21256/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, ei kai siinä sarjassa ollut kuin pätkä Cannesista, niin ette nähneet kuka ja ketä tervehditään.Täällä muutenki porukka arvostelee niitä pieniä hetkiä mitä sarjaan on kuvattu, ei se koko arki todellakaan näy. 

Vierailija
21257/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiss ja G.S. aivan huippuja.

Vierailija
21258/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta ainakin Gene Simmons on aika helkutin kuuluisa. Puhumattakaan Antti Luusuanniemestä ja Markus Selinistä 🤣

Jotain vanhoja pieruja lienee, kuten sinäkin. Ja juoppojakin taitavat olla kaikki, kuten sinäkin.

Vierailija
21259/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just, ei kai siinä sarjassa ollut kuin pätkä Cannesista, niin ette nähneet kuka ja ketä tervehditään.Täällä muutenki porukka arvostelee niitä pieniä hetkiä mitä sarjaan on kuvattu, ei se koko arki todellakaan näy. 

Paitsi että renny valinnut mitä näytetään ja näyttää toki parhaaksi ajattelemansa hetket. Hän on vaan jo niin iäkäs, ettei ymmärrä maailman muuttuneen eikä ymmärrä että esim lesoilu ja vautsi vau jonon ohitteli on jo niin nähty.

Vierailija
21260/26888 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka sä vaan ite sitä tissutteluas, kun niin sitä viinaa mainostat. Mutta katotaan mikä meininki on tulevaisuudessa, kun Harlineiden perhe kasvaa ja voi hyvin. Saa tietäjäeukot pitkän nenän potaskaa puhuessaan.

Vai että pitkän nenän. Mummo taas vanhijen sananlaskujensa kanssa täällä. Ketään ei kiinnosta. Anna ihmisten kirjottaa mitä haluavat. Rennie ei sinua kiitä vaikka miten täällä pitkää nenää lupailet.

Ketju on lukittu.