The Harlins
alkaa! Odotatko jo innolla?
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
En ymmärrä miksi pitää jauhaa jatkuvasti siitä , että jengi kateellisia Rennylle ja Johannalle. Lasta ei tarvitse sotkea noihin juttuihin. Itse en kaipaa yhtään noiden kaltaista arkea tai elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kanootti säälittävä🤣, vene, vesijetit jne. niitä on tarkoitus hankkia.
Älä sitten häiritse naapureitas pärinälläsi.
Nyt moititaan väärää henkilöä , siaksi haukkuminen ei kuulu mun sanastoon, nyt sulla on menny kommentoijat sekasin.
Eikö ole hyvä jos kannattaa pikku ompelimoja ja teettää niissä mekkoja, ihmisille töitä.
Lukekaa Jorma Sairasen teos Daddy cool. Voi Renny ihailijalta pudota vaaleanpunaiset lasit silmiltä.🤪
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole hyvä jos kannattaa pikku ompelimoja ja teettää niissä mekkoja, ihmisille töitä.
Niinpä tietysti....tottahan toki...maa, jossa roskatkin varastetaan roskiksesta...
Jos kuvataan Louis Vuittonin näyteikkunaa, sehän on kuin olisi siellä käynyt. Jos kuvataan vauraiden jettejä, sehän on kuin itsellä olisi sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Taisi Johanna lipsauttaa vahingossa totuuden miksi rakastui palavasti Rennyyn?
"Kiitos, kun annoit mulle tän elämän" Cannesissa Indiana Jonesin ensi-illassa. Johanna oli kuin pikkutyttö, hihitteli ja väänteli käsiään.
Eli naista kiinnostaa vain Rennyn tarjoama elämäntyyli, harmi Rennyn puolesta, kun ei itse ymmärrä asiaa.
Minua tuo elämä ei kiinnostaisi yhtään. Ei sitten yhtään. Ei kiinnostaisi, uskokaa jo! Punaiset matot ja elokuvatähtien tapaaminen. Matkustelu ympäri maailman. Taloudellisesti turvattu tulevaisuus. Miami ja kesä kaiken aikaa. Ei kiinnosta. Ei, ei ja vielä kerran kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvataan Louis Vuittonin näyteikkunaa, sehän on kuin olisi siellä käynyt. Jos kuvataan vauraiden jettejä, sehän on kuin itsellä olisi sellainen.
Tai halutaan päästä tekemään yhteistyötä, olisahan se vähän hienompaa kuin Jysk...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos, kun annoit mulle tän elämän" Cannesissa Indiana Jonesin ensi-illassa. Johanna oli kuin pikkutyttö, hihitteli ja väänteli käsiään.
Eli naista kiinnostaa vain Rennyn tarjoama elämäntyyli, harmi Rennyn puolesta, kun ei itse ymmärrä asiaa.
Minua tuo elämä ei kiinnostaisi yhtään. Ei sitten yhtään. Ei kiinnostaisi, uskokaa jo! Punaiset matot ja elokuvatähtien tapaaminen. Matkustelu ympäri maailman. Taloudellisesti turvattu tulevaisuus. Miami ja kesä kaiken aikaa. Ei kiinnosta. Ei, ei ja vielä kerran kyllä.
Siis eikö Johanna rakastunut pelkästään Rennyyn, vaikka tämä olisi ollut vaikka postinjakaja? Tarvitaanko mies turvaamaan naisen talous, niinku sugardaddy tyyliin? No, ei mua eläkeläisten Miami kyllä kiinnosta, onhan siellä ihan helevatisti suomalaisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Cannes-jaksossa, olisi Renny vienyt Johannan niihin luksusliikkeisiin, eikä nuukana kuvannut vain näyteikkunoita. On veneitä, lentokoneita mutta ei omia.
Olihan ne jossain rättikaupassa käyneet ku Johannan piti saada vaatteita kun matkalaukku ei ollu saapunut. Eihän tuossakaan joka hetkeä kuvattu. Ja miks niillä jossain Cannesissa olis oma vene kun asuvat Miamissa?
Näytti kyllä että kuokkivat siellä vaan jonku randomin jahdilla kun tulivat niin nopeasti sieltä pois mutta tulipahan vaikutelma että olivat olleet jahdilla.
Eikö kaupoista saa meikkejä, jos laukkua ei olisikaan löytynyt? Bulgariasta ostettu, pikku ompelimon kolttu ei oikein mielestäni sovi miljonäärin rouvan imagoon. Eikö Chanel olisi sopivampi? Rennyhän tykkää Chanelin mekoista.
Ai, missä Renny yleensä käyttää niitä Chanelin mekkoja?
Kyllä Miamin lämmössä olisi ihanaa, vielä kun ei tarttis tarkistaa ostosten hintoja, mikäpä olis mukavampaa, olla ja nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö Johanna rakastunut pelkästään Rennyyn, vaikka tämä olisi ollut vaikka postinjakaja? Tarvitaanko mies turvaamaan naisen talous, niinku sugar
Ei rakastunut pelkästään. Vaan hänen tasoonsa. Ja sitten mieheen. Tälläistähän ei palstalaisten mielestä tapahdu koskaan missään. Vaikka Rennyllä on naisia jonoksi asti mutta kukaan palstalaisista naisista ei voisi kuvitellakaan omalle kohdalle tätä ja se on niin vanhakin ja ja...
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Nauramme täällä naisten alamittaisuutta tippaleipäaivoissaan ja tunneälyssään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Miamin lämmössä olisi ihanaa, vielä kun ei tarttis tarkistaa ostosten hintoja, mikäpä olis mukavampaa, olla ja nauttia.
Mikä estää muuttamasta? Näkisit kuumia latinoita, ja kuubalaista sykettä....
Ei kai toi äijä lupaillu Johannalle uraa Hollywoodissa ku pokaili naista?
Niinhän Harlin teki jo vuosikymmeniä sitten nuoria naisia saalistaessaan, hyi hemmetti!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai toi äijä lupaillu Johannalle uraa Hollywoodissa ku pokaili naista?
Niinhän Harlin teki jo vuosikymmeniä sitten nuoria naisia saalistaessaan, hyi hemmetti!
No eihän tota tarvi ees lupailla ääneen. Varmasti tommonen asia väikkyy mielessä tutustumisvaiheessa. Naisella siis. Ja mies tietää sen.
Harlin fanit hakemaan avustajaksi Palmu elokuvaan! Tiedä vaikka Renskalla menisi taas rillit huuruun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakastunut pelkästään. Vaan hänen tasoonsa. Ja sitten mieheen. Tälläistähän ei palstalaisten mielestä tapahdu koskaan missään. Vaikka Rennyllä on naisia jonoksi asti mutta kukaan palstalaisista naisista ei voisi kuvitellakaan omalle kohdalle tätä ja se on niin vanhakin ja ja...
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Nauramme täällä naisten alamittaisuutta tippaleipäaivoissaan ja tunneälyssään.
Oletko kateellinen Rennylle?
Vierailija kirjoitti:
Bricklayer on ostettavissa itselle. Onko siinä paljasta pintaa? Nina?
Voi sen vuokrata.
Eikö kaupoista saa meikkejä, jos laukkua ei olisikaan löytynyt? Bulgariasta ostettu, pikku ompelimon kolttu ei oikein mielestäni sovi miljonäärin rouvan imagoon. Eikö Chanel olisi sopivampi? Rennyhän tykkää Chanelin mekoista.