Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Harlins

Vierailija
19.04.2022 |

alkaa! Odotatko jo innolla?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (26888)

Vierailija
20361/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reni myös tuottajana The Refugessa.   Ei saisi nauraa, mutta mitä muutakaan voi?

Rouvasta piti tulla elokuvatähti, taisi tulla elokuvan tähteet.   Toisaalta säälittävää, että rouva lähtenyt tuollaisen maat ja mannut lupaavan nar*kun kelkkaan.

Vierailija
20362/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelu on hupia ja perheen seuraaminen on myös, siksi onkin omituista, että jotkut on niin tosissaan seuraamisessaan. Arvostellaan pieniäkin asioita ja jos joku sattuu kehumaan, niin maailma repeää haukkumisten määrästä🤣.

Sinä se jaksat vääntää samaa asiaa kuukaudesta toiseen🤣  laita tänne mielipiteitä, ei kehuminen " Renny on ihana iiikkk",  ole mitään keskustelua.   Sinä täällä tosissaan seuraat Harlineita, niin vauhkona olet aina.🤪🤯

Käytät Harlineita vaan hyväksesi, jotta pääset motkottamaan muiden tavasta keskustella. Ei sulla ole mitään sanottavaa itse perheestä, ja kaikki me muut seuraamme tosissamme juuri niitä Harlineita, sehän on tämän ketjun perimmäinen tarkoitus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20363/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö,Harlineista nimenomaan kommentoin, se mitä mulla on sanottavaa on mun mielipide, mutta täällä se ei kelpaa. Toi kommentti Renny on ihana iiikkk, ei ole  mun sanoma, en seuraa Rennyä vaan koko perhettä  , mua ei Rennyn alko, rypyt ym. kiinnosta. Sä et kuitenkaan päätä mitä tänne kirjotetaan ja hyvinhän noi kaikkein törkeimmät saadaan äkkiä pois.

Vierailija
20364/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittelu on hupia ja perheen seuraaminen on myös, siksi onkin omituista, että jotkut on niin tosissaan seuraamisessaan. Arvostellaan pieniäkin asioita ja jos joku sattuu kehumaan, niin maailma repeää haukkumisten määrästä🤣.

Sinä se jaksat vääntää samaa asiaa kuukaudesta toiseen🤣  laita tänne mielipiteitä, ei kehuminen " Renny on ihana iiikkk",  ole mitään keskustelua.   Sinä täällä tosissaan seuraat Harlineita, niin vauhkona olet aina.🤪🤯

Käytät Harlineita vaan hyväksesi, jotta pääset motkottamaan muiden tavasta keskustella. Ei sulla ole mitään sanottavaa itse perheestä, ja kaikki me muut seuraamme tosissamme juuri niitä Harlineita, sehän on tämän ketjun perimmäinen tarkoitus. 

Sinulle tämän ketjun tarkoitus on haukkua ja arvostella toisia kommentoijia  etkö itse huomaa?  Seuraat niin tosissasi Harlineita, että sulla taitaa mennä jo fakta ja fiktio sekaisin.   Tämän ketjun tarkoitus ei ole fanittaa Harlineita, vaikka näin haluaisitkin, yritä jo ymmärtää.🤣

Vierailija
20365/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että lapsella ei mitään suurempaa kehityksen ongelmaa ole. Hän on hyvin virkeä ja sosiaalisen oloinen. Karkea motoriikan kehitys on ehkä hieman viivästynyttä. Lapsi tarvitsisi harjoittelua kävelyyn oppimisen tueksi. Ehkä esim. fysioterapeutilta saisi ohjeita siihen. Rattaissa kuljettamista vähemmän. Voi olla,että perheen liikkuva elämäntyyli on voinut vaikuttaa kävelyn oppimiseen.

Kävelyn oppii vasta sitten, kun aivot ja hermosto ovat kehittyneet, millään poppakonsteilla ei voi nopeuttaa tätä taitoa.         Jalat usein tikkusuorina antaa osviittaa. Minusta hän ei ole sen virkeämpi kuin muutkaan vauvat, kaikki vauvat ovat iloisia ja hakevat kontaktia.

Mutta kyllä tuonikäisellä aivot ja hermosto on normaalisti kehittynyt tarpeeksi ja monet juoksevat ja vipeltävät kovaa vauhtia. Coco on ke

Johanna ja Renny elävät täysin irrallaan todellisuudesta. Se on häiritsevää ja todella tyhmää tässä parissa. Puhutaan  kymmenestä lapsesta, kun tuo yksikin tuntuu olevan liikaa. Coco on kehityksestä keskivertovauvaa huomattavasti jäljessä. Renny on 64-vuotias ja todella vanha jo yhdenkin vauvan isäksi. Lisäksi tuommoinen ramppaaminen maasta ja mantereesta toiseen ei sovi lapsiperheelle. Lapsi tarvitsee paikan, missä juurtua kielen kehityksen, muun kehityksen,  sosiaalisten suhteiden kehityksen ja kasvurauhan vuoksi. Pikkulapselle rutiinit ovat tärkeitä. 

Vierailija
20366/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö,höpö,Harlineista nimenomaan kommentoin, se mitä mulla on sanottavaa on mun mielipide, mutta täällä se ei kelpaa. Toi kommentti Renny on ihana iiikkk, ei ole  mun sanoma, en seuraa Rennyä vaan koko perhettä  , mua ei Rennyn alko, rypyt ym. kiinnosta. Sä et kuitenkaan päätä mitä tänne kirjotetaan ja hyvinhän noi kaikkein törkeimmät saadaan äkkiä pois.

Miksi et hyväksy jos joitain kiinnostaa Rennyn, alko, rypyt ym.?  Sinua kiinnostaa jokin muu asia.   Sinä et päätä mitä tänne kirjoitetaan ja hyvinhän nuo törkeimmät viestien haukkumiset saa pois  vai mitä?

Vierailija
20367/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketjun tarkoitus on sanoa mielipiteitä Harlineista, sä et todellakaan päätä ettei kommentit voi olla kehuvia, jos jollain menee fakta ja fiktio sekasin niin se en ole minä. Mulla ei ole tapana olla muka tietävinään perheen asioista etukäteen ....sitähän täällä tehdään, arvellaan, luullaan, ....

Vierailija
20368/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, jollekin on ongelma noi Tammion Jysk sängyt vieraille, sinnehän oli tehty puusepän tekemä sänky vanhemmille, mikäs siinä olis vikana🤣

Vierailija
20369/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketjun tarkoitus on sanoa mielipiteitä Harlineista, sä et todellakaan päätä ettei kommentit voi olla kehuvia, jos jollain menee fakta ja fiktio sekasin niin se en ole minä. Mulla ei ole tapana olla muka tietävinään perheen asioista etukäteen ....sitähän täällä tehdään, arvellaan, luullaan, ....

🤣🤣🤣🤣  ja tämäkö on mielipide Harlineista?  Kerro sinä totuuksia Harlineista  kun kerran tunnut tietävän😆

Vierailija
20370/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, jollekin on ongelma noi Tammion Jysk sängyt vieraille, sinnehän oli tehty puusepän tekemä sänky vanhemmille, mikäs siinä olis vikana🤣

Siis eikö sun mielestä täällä saanut jokainen kirjoittaa mitä haluaa?   Puusepän tekemä sänky🤣🤪 ei tsiisus, hehkutat puusepän tekemää sänkyä🤣 sen taisitvat itse joutua maksamaan😅  puusepän tekemä....😄

Vierailija
20371/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta toi naljailu, oli ilmoitus asia eikä hehkutus, kyllä sulla on isot ongelmat ymmärtämisessä, sääli.

Vierailija
20372/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uroskotka.

Vierailija
20373/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ite arvostaisi mittatyönä tehtyjä huonekaluja???

Vierailija
20374/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta toi naljailu, oli ilmoitus asia eikä hehkutus, kyllä sulla on isot ongelmat ymmärtämisessä, sääli.

Lopeta naljailu, puutut joka viestiin. Mene vaikka viihdyttämään sitä lähipiiriäsi.....

Vierailija
20375/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ite arvostaisi mittatyönä tehtyjä huonekaluja???

Kingsize jenkkisänky, ei mitään juntti-einarin nikkaroimaa.

Vierailija
20376/26888 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JunttiEinariksi sulla on pokkaa haukkua, käsityönä tekevät puusepät on todella taitavia ja tekevät upeita juttuja, kiina versio jenkkisänky🤮

Vierailija
20377/26888 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä meidän ihana ja herkkä Renny on????????? Pitääkö olla huolissaan??

Vierailija
20378/26888 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JunttiEinariksi sulla on pokkaa haukkua, käsityönä tekevät puusepät on todella taitavia ja tekevät upeita juttuja, kiina versio jenkkisänky🤮

Tietysti, koska Rennyn sänky kyseessä🤣 kyllä sun täytyy olla todella hurmioitunut kyseisestä ukkelista🤣  ei herran jumala🤣 joko olet tilannut itsellesi samanlaisen sängyn?😝

Vierailija
20379/26888 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä sairasta porukkaa. Mitä ilmeisimmin nuoret ihmiset haukkuvat jotain 64-vuotiasta eläkeikäistä miestä ja hänen valitsemiaan huonekaluja. Jopa lapsikin sai solvaukset päälleen. Eikö todellakaan ole mitään muuta elämässä?

Vierailija
20380/26888 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä sivustolla eräät henkilöt tappelevat niin paljon keskenään, että on vaarana, että ylläpito poistaa koko keskustelun. Kommenttinne ei liity enää alkuperäiseen aiheeseen, vaan toistenne haukkumiseen. Voisitteko ystävällisesti nyt uudenvuodenlupauksena lopettaa tuon keskinäisen kinastelun ja keskittyä olennaiseen, kiitos! Jos teillä ei ole oikeasti mitään varsinaiseen aiheeseen liittyvää, älkää kirjoittako mitään. Meitä muita ei kiinnosta lukea sivutolkulla teidän keskinäistä haukkumistanne.

Ketju on lukittu.