The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Vierailija kirjoitti:
Rennyn pahin vihollinen on ollut aurinko, eihän paappa muuten ole ikäisekseen hassumassa kuosissa.
Kyllä se alko on ollut ja on pahin vihollinen.
Ei omistusasunto ole mikään varallisuuden mitta, monet hyvin toimeentulevat asuvat vuokralla, meitä ei kiinnosta sun tuttujen asumismuoto. Kun löytää itselleen sopivan , se on pääasia.
Kadehtiikohan Johanna ikinä pareja, joilla on mahdollisuus viettää koko elinkaari yhdessä?
Hyviä esimerkkejä on pääkaupunkiseudulla meilläkin menestyviä vuokralla asuvia.
Jos mestari on kuulolla, niin kerrohan koska Refuge tulee ulos?
Vierailija kirjoitti:
Ei omistusasunto ole mikään varallisuuden mitta, monet hyvin toimeentulevat asuvat vuokralla, meitä ei kiinnosta sun tuttujen asumismuoto. Kun löytää itselleen sopivan , se on pääasia.
🤣
Kyllä Rennylle 1990-luvulla oma talo kelpasi...heeehhheeee hoohhhoohhhiii hiiihhiii....mitäs nyt selität? haaahhaaa ....
Mitä tos on selittämistä, elämäntilanteet muuttuu ja valinnat, mitä sinä vaivaudut vääntämään tuntemattoman tyypin asuntomuodosta, hoida oma tonttis.
Onhan Renniellä Tammiossa talo ja budjetit paukkuu, niin että.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tos on selittämistä, elämäntilanteet muuttuu ja valinnat, mitä sinä vaivaudut vääntämään tuntemattoman tyypin asuntomuodosta, hoida oma tonttis.
Oletkohan väärässä ketjussa jos et tunne Mestari Rennyä? Hän on itse tontistaan tehnyt kaikkien asian, mutta sä et näe tikkua silmässä.
Vierailija kirjoitti:
AIJAIJAI, kun taas närästää Renny fania. Kyllä se on sinä, joka täällä jaksaa vääntää Rennien kämpästä joten hoida vaan itse tonttisi jos sulla sellainen löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Onhan Renniellä Tammiossa talo ja budjetit paukkuu, niin että.
kalastajanmökki ostettu pakkohuutokaupasta.....remontti, sisustus ym. ilmaiseksi, että kyllä budjetti paukkuu. Jyskin sängyllä kelpaa lueskella kässäreitä:D
Kyllä täällä näitä mammoja vaivaa toisten talot ja omaisuus, pitää kysellä vielä kirjoittajienkin asiat, juu, on talot ja tontit ja osake😉, oisko pikkiriikkisen se kateus kuienkin kyseessä.....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä näitä mammoja vaivaa toisten talot ja omaisuus, pitää kysellä vielä kirjoittajienkin asiat, juu, on talot ja tontit ja osake😉, oisko pikkiriikkisen se kateus kuienkin kyseessä.....
Kateus🤣 vain unissasi joku on kade ruttunaamalle ja kiljukaulalle. Ketään ei kiinnosta sun mumminmökkisi jossain peräHikiällä🤑
Vierailija kirjoitti:
Monelle tämä kirjoittelu on vain hupia. Olen itse sen verran iällä, etten vaihtaisi vaikka omaa miestäni rikkaaseen 30 vuotta vanhempaan kaveriin, joten en näe syytä kadehtia. On arvokasta vanheta yhdessä ja yli 100 vuoden iän ei monikaan elä, eikä niitä vuosia saa rahallakaan lisää.
Kirjoittelu on hupia ja perheen seuraaminen on myös, siksi onkin omituista, että jotkut on niin tosissaan seuraamisessaan. Arvostellaan pieniäkin asioita ja jos joku sattuu kehumaan, niin maailma repeää haukkumisten määrästä🤣.
Minua ei Rennyn tulotaso kiinnosta, minulla on jo ikääkin liikaa. Tänään nähdyssä jaksossa papparainen taas vollotti, pistää miettimään mikä miestä vaivaa.
Jos onnesta itkee, voisi vähän hillitä itseään ja pitää mielessä että leffaahan tässä tehdään. Ja että hän on ohjaaja.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelu on hupia ja perheen seuraaminen on myös, siksi onkin omituista, että jotkut on niin tosissaan seuraamisessaan. Arvostellaan pieniäkin asioita ja jos joku sattuu kehumaan, niin maailma repeää haukkumisten määrästä🤣.
Sinä se jaksat vääntää samaa asiaa kuukaudesta toiseen🤣 laita tänne mielipiteitä, ei kehuminen " Renny on ihana iiikkk", ole mitään keskustelua. Sinä täällä tosissaan seuraat Harlineita, niin vauhkona olet aina.🤪🤯
Kimi vois ostaa Renskalle båtskin....