The Harlins
Katso lähetysajat : The Harlins - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (26888)
Mun ammatti ei kuulu sulle, mutta tiedän faktat lasten kehityksestä, joten en sun epämääräisiä kommentteja lapsiin liittyen allekirjoita. Koeta vaan uskoa ,että muutkin tietää jotakin😉
Vierailija kirjoitti:
Mun ammatti ei kuulu sulle, mutta tiedän faktat lasten kehityksestä, joten en sun epämääräisiä kommentteja lapsiin liittyen allekirjoita. Koeta vaan uskoa ,että muutkin tietää jotakin😉
Koeta vaan uskoa, että tiedät faktat lasten kehityksestä kuin päiväkodin täti😂 sivistynyt et ainakaan ole, se on tullut selväksi🤪
No,sivistyksestä et voi sinäkään puhua omalta kohdaltasi, en ole päiväkodin henkilökuntaa, mutta lasten kehitys on arkipäivää.
Miksi joku siittää vielä lapsia, vaikka kuolee kohta vanhuuteen? Ei varmaan ihme, ettei lapsi kävele. Meillä käveltiin jo 10 kk:n iässä.
Miksi sitä pentua pidetään jatkuvasti sylissä ja heilutetaan puolelta toiselle.
Miksi pentu ei ole lattialla.
Kummaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät käy Disney worldissa!
Ei sinne kannata noin pientä lasta viedä, joten ehtii myöhemminkin.
Eikö? Kyllä minä olen nähnyt alle kaksi vuotiaita huvipuistoissa. Yhtä hyvin voi kysyä miksi veivät vauvan taidenäyttelyyn tai ravintolaan.
Voihan sinne mennä tietenkin, mutta ei siksi, että vuoden ikäinen nauttisi valtavasti, vaan jos ajan kuluksi menisi ja vanhemmat tykkäisi. Muutaman päivän vanhan lapsenkin voi viedä sinne ja vaikka mihin, amerikkalaiset vie.
Vierailija kirjoitti:
No,sivistyksestä et voi sinäkään puhua omalta kohdaltasi, en ole päiväkodin henkilökuntaa, mutta lasten kehitys on arkipäivää.
Lasten kehitys arkipäivää....sinä et vaan osaa keskustella, toksisuus tulee ensin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku siittää vielä lapsia, vaikka kuolee kohta vanhuuteen? Ei varmaan ihme, ettei lapsi kävele. Meillä käveltiin jo 10 kk:n iässä.
Viisi lasta....yhdenkin kanssa valitus, kun ei pääse tarpeeksi usein deiteille ja leffaan.
Miks pitää ihmetellä miksi Coco ei ole lattialla???Coco on lattialla, nurmikolla,rantahiekalla,liukumäessä jne.ihan niinkuin muutkin lapset.
Kuolee vanhuuteen...kukaan ei tiedä koska kuolee.Renny on hyväkuntoinen perheenisä ja saa vielä monta lasta, kuten he toivovat.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää ihmetellä miksi Coco ei ole lattialla???Coco on lattialla, nurmikolla,rantahiekalla,liukumäessä jne.ihan niinkuin muutkin lapset.
🤣
Joka lapsiperheessä silloin tällöin mietitään, joku voi kutsua valitukseksi, että milloin vois lähteä leffaan,ravintolaan jne. Miksi Harlineiden pitäisi olla tässä erilaisia, koeta taas rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Kuolee vanhuuteen...kukaan ei tiedä koska kuolee.Renny on hyväkuntoinen perheenisä ja saa vielä monta lasta, kuten he toivovat.
Mistä sinä sen kunnon tiedät....kintutkin kapeemmat kuin vaimollaan, lihaksista ei tietoa. Myötis kun R käppäili ilman paitaa ihmisten ilmoilla manboobsit heiluen. Ranta on eri asia, kaduilla ei olla paidatta.
Tää yks puhuu pennusta, koiran vai kissannpentuako tarkotat???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö? Kyllä minä olen nähnyt alle kaksi vuotiaita huvipuistoissa. Yhtä hyvin voi kysyä miksi veivät vauvan taidenäyttelyyn tai ravintolaan.
Voihan sinne mennä tietenkin, mutta ei siksi, että vuoden ikäinen nauttisi valtavasti, vaan jos ajan kuluksi menisi ja vanhemmat tykkäisi. Muutaman päivän vanhan lapsenkin voi viedä sinne ja vaikka mihin, amerikkalaiset vie.
Et voi tietää, nauttiiko vuoden ikäinen jostakin. Disney Worldissa on pikkuisille omaa ohjelmaa, kantsii käydä eikä vain mutuilla täällä.
Vierailija kirjoitti:
Joka lapsiperheessä silloin tällöin mietitään, joku voi kutsua valitukseksi, että milloin vois lähteä leffaan,ravintolaan jne. Miksi Harlineiden pitäisi olla tässä erilaisia, koeta taas rauhoittua.
Tässä perheessä isukki valittaa, hän on perheettömänä tottunut käymään usein deiteillä ja elokuvissa. Koeta nyt rauhoittua, ei niitä ostereita ja samppanjaa tarvita viikoittain pienen vauvan ollessa perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Tää yks puhuu pennusta, koiran vai kissannpentuako tarkotat???
Mieti sitä.
Joko fanikerho on käynyt Tallinnassa katsomassa uskomattoman mestariteoksen The Refuge?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää, nauttiiko vuoden ikäinen jostakin. Disney Worldissa on pikkuisille omaa ohjelmaa, kantsii käydä eikä vain m
Ei vielä ainakaan ikuisia muistoja jää, mutta lapsethan ihastuvat asioista.
Yli viikko ilman Rennyn kuvia..😭