Aiotteko jatkaa luukku sähköpostin käyttöä vaikka menee maksulliseksi
Aiotteko jatkaa luukku sähköpostin käyttöä vaikka muuttuu maksulliseksi?
Itse luovun luukku sähköpostista kun menee maksulliseksi eikä ole muita maksuvaihtoehtoja kuin pankkikortti/luottokortti.
Kommentit (132)
Tietäkö joku, miten pääsee lukemaan vanhoja viestejä? En löydä muita kansioita kuin saapuneet ja lähetetyissä olisi ollut muutamia, jotka olisin vielä halunnut lukea ennen Luukun lopetusta. Kaikki tärkeät siirsin onneksi gmailiin ennen vanhan muuttumista uudeksi, mutta en ehtinyt lukea niitä lähetettyjä. Niissä olisi ollut kuvauksi vanhoista konserttikokemuksista, joita en halunnut enää pitää, mutta olisin halunnut lukea ne vielä kerran ja muistella vanhoja aikoja...
Pääsettekö te maksamaan luukun? Olen kolmella kortilla yrittänyt omani ja vanhan äitini, mutta ei toimi, käsittelyvirhe lukee vaan. Mites ne ihmiset, joilla ei ole pankkikorttia? Eikö tuollainen ole syrjivää, kun ei voi maksaa kuin pankkikortilla? Erityisryhmistä esim. kehitysvammaisilla tiedän monilla olevan luukun sähköpostin, mutta pankkikorttia ei ole. Tällä ryhmällä muutokset ovat erittäin vaikeita. Ja vanhuksilla monilla on varmasti luukun sähköposti. Miten he maksavat, jos pankkikorttia ei ole? Olisiko ihan kuluttaja-asiamiehen selvitettävä asia? Paniikki, kauhu ja veetutus on itsellä tunteet, kun on vuosikymmeniä ollut tuo nostalgialaatikko, ja olen pystynyt sillä tähän asti tässä yhteiskunnassa toimimaan. En haluaisi vieläkään vaihtaa, mutta vaihtoehtoakaan ei taida olla, kun ei maksua hyväksy....
En aio maksaa tuosta. Ruma, aukeaa hitaasti ja roskapostia pukkaa tolkuttomat määrät. Mobiiliversiosta en edes löydä mistä kohdasta viestit voi poistaa avaamatta niitä. Ja se kummallinen "Kirjautua ulos":kin ärsyttää, kun eivät korjaa mokomaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääsettekö te maksamaan luukun? Olen kolmella kortilla yrittänyt omani ja vanhan äitini, mutta ei toimi, käsittelyvirhe lukee vaan. Mites ne ihmiset, joilla ei ole pankkikorttia? Eikö tuollainen ole syrjivää, kun ei voi maksaa kuin pankkikortilla? Erityisryhmistä esim. kehitysvammaisilla tiedän monilla olevan luukun sähköpostin, mutta pankkikorttia ei ole. Tällä ryhmällä muutokset ovat erittäin vaikeita. Ja vanhuksilla monilla on varmasti luukun sähköposti. Miten he maksavat, jos pankkikorttia ei ole? Olisiko ihan kuluttaja-asiamiehen selvitettävä asia? Paniikki, kauhu ja veetutus on itsellä tunteet, kun on vuosikymmeniä ollut tuo nostalgialaatikko, ja olen pystynyt sillä tähän asti tässä yhteiskunnassa toimimaan. En haluaisi vieläkään vaihtaa, mutta vaihtoehtoakaan ei taida olla, kun ei maksua hyväksy....
Varmaa ja selkeää vastausta minulla ei ole. Haluaisin vain kertoa muutamia mahdollisuuksia. Muistan kun viime vuoden lopulla yritin maksaa maikkarin hallinnassa vielä silloin olleelle luukulle "luukku plus" lisätilasta. Ilmeisesti jo jotain oli maikkarin ja fjordmailin välillä "järjestelyjä" tehty. Mastercard luottona maksu onnistui. Ehkä siihen luottokorttiin pitää olla sitten netissä määritettynä internet käyttö ja Euroopan alue sallituksi. Vaikuttaneeko jotain, kun Norja ei ole eu maa.
Vierailija kirjoitti:
En aio maksaa tuosta. Ruma, aukeaa hitaasti ja roskapostia pukkaa tolkuttomat määrät. Mobiiliversiosta en edes löydä mistä kohdasta viestit voi poistaa avaamatta niitä. Ja se kummallinen "Kirjautua ulos":kin ärsyttää, kun eivät korjaa mokomaa.
Minulla on samanlainen kysymys - tosin apple käyttäjänä. Kun safarilla selaa postia, niin mikä näppäinyhdistelmä vastaa windowsin tätä: ctrl alas ja hiiren vasemmalla korvalla napsautetaan poistettavaksi haluttu viesti "harmaalla merkityksi" ja sitten napsautetaan hiirellä roskapostikuvaketta.
Siis miten poistaa viesti tabletissa avaamatta sitä viestiä?
Lakkasin käyttämästä, heti kun muuttui maksulliseksi. Sinne siis tulee vain roskapostia, ei mitään " virallista" ole tullut about 10 vuoteen. Ennen ainakin oli, että se vain lakkaa toimimasta jos sitä ei käytä 3kk aikana. Sopii mulle. Enemmän käytin sitä kun osallistuin vaikka jonnekkin kilpailuihin, mihin piti myös sähköposti ilmoittaa. Mulle jää 2 muuta maksutonta sähköpostia.
No sähköposteja on vaikka kuinka paljon ja ilmaisia siis Luukku saa pyytää rahaa niiltä jotka haluavat maksaa tyhjästä, hyvästi Luukku.
Onko joku saanut Luukun maksua läpi? On kokeiltu monen pankin korteilla, Visalla ja Mastercardilla, creditillä ja debitillä mutta aina tulee ilmoitus, että maksu on hylätty.
En tajunnut että kukaan edes on käyttänyt Luukkua viimeiseen 15 vuoteen
Aika retroa kirjoitti:
En tajunnut että kukaan edes on käyttänyt Luukkua viimeiseen 15 vuoteen
Sitä käyttävät varmaankin vain yli 70-vuotiaat. Heille tuntuu helpommalta maksaa vanhasta, kuin alkaa opetella uutta. Lisäksi ongelmana on, että tuo luukku-sähköpostiosoite on heillä käyttäjätunnuksena ja yhteystietona kaikissa mahdollisissa paikoissa viimeisen 20 vuoden ajalta.
Vierailija kirjoitti:
mihin vaihdat, olen käyttänyt sitä jo yli kymmenen vuotta ja tykännyt...
Meiliboxi.fi
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaa kököttimestä kun laadukkaita saa ilmaiseksi ;-)
Ei niitä monia ole. Ja EI gmail ei ole laadukas vaan pelkkä vakoilujärjestelmä
Vara valita kirjoitti:
Itsellä 3 muuta sähköpostia Luukun lisäksi: Gmail, Outlook, My.comin sähköposti :D
Sinä sitten jakelet tietojasi ympäri maailmaa
En jatka.
Tilalle otin protonmailin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mihin vaihdat, olen käyttänyt sitä jo yli kymmenen vuotta ja tykännyt...
Onhan noita hyviä vaihtoehtoja aika paljonkin nykyään. Tunnetuimmat ovat varmasti hotmail/outlook sekä gmail.
Jos nyt kuitekin sähköpostiin käyttäisi palvelua joka ei vakoile sinua
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin sen Gmailiin jo vuonna 2008 kuten kaikki viisaat teki. Gmail kun oli jo silloin paljon edellä..
Nyt saa kärsiä omasta päästään jos on ollut näin pitkään saamaton asian suhteen. Noh tyhmästä päästä kärsii koko ruumis kuuluu sanonta..
Gmail on umpisurkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion jatkaa, koska olen niin laiska. Mulla on ollut se jo iät ja ajat, ja se on niin laajalle levinnyt, että en jaksa alkaa uutta sähköpostiosoitetta kaikille ilmoittamaan. Ei se hinta nyt niin paha ole, etteikö sitä voisi maksaa. N59
Kyllä se hinta paha on sähköpostista joka on käytettävyydeltään surkea ja kun ilmaisia parempia posteja on ollut saatavilla jo 15-vuoden ajan. Miksi ihmeessä siis maksaa sähköpostista näin vuonna 2022..
Vanha totuus on: Jos et maksa tuotteesta niin SINÄ olet tuote.
Mutta on kyllä parempia maksullisia kuin luukku.com
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin jo gmailiin.
Luukku suljettu lopullisesti.En halua maksaa.Gmail nyt käytössä.
Valitsit sitten sen kaikista huonoimman.
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain löytyisi vaikka kohtuuhintainen sähköposti, niin voisin maksaakin. 70 eur vuodessa on naurettavaa varsinkin kun uusi versio ei ole parempi vaan tökkii eikä tuki toimi. Tukeen voi soittaa mutta jonottaminen maksaa!
Vanhasta luukusta maksoin plussaversiosta noin 24 eur vuodessa ja se oli ihan passeli. Ottaa päähän MTV3 joka sen myi pois ja vielä enemmän uusi ahne omistaja.
Meiliboxi.fi on suomalainen.
Laitoin viime viikolla viestiä luukun asiakaspalveluun puuttuvista/kadonneista viesteistä. Sain tällä viikolla geneerisen liibalaaba-vastauksen pahoittelemme ongelmaa mutta itse viestit ovat edelleen hukassa. Luen tätä keskustelua että sisuuntuisin tarpeeksi vaan vaihtamaan toiseen spostiin. Josko vaikka aamukahvin jälkeen jaksaisin alkaa spostin vaihtourakkaan?