Aiotteko jatkaa luukku sähköpostin käyttöä vaikka menee maksulliseksi
Aiotteko jatkaa luukku sähköpostin käyttöä vaikka muuttuu maksulliseksi?
Itse luovun luukku sähköpostista kun menee maksulliseksi eikä ole muita maksuvaihtoehtoja kuin pankkikortti/luottokortti.
Kommentit (132)
Olen lopettanut Tämän , käytön ajat sitten, myös outlook.comin .
Nyt on joku muu.
Mäkään ole päässyt kirjautumaan sisään kertaakaan muutoksen jälkeen. Kiva..
Aion jatkaa, koska olen niin laiska. Mulla on ollut se jo iät ja ajat, ja se on niin laajalle levinnyt, että en jaksa alkaa uutta sähköpostiosoitetta kaikille ilmoittamaan. Ei se hinta nyt niin paha ole, etteikö sitä voisi maksaa. N59
Vierailija kirjoitti:
Aion jatkaa, koska olen niin laiska. Mulla on ollut se jo iät ja ajat, ja se on niin laajalle levinnyt, että en jaksa alkaa uutta sähköpostiosoitetta kaikille ilmoittamaan. Ei se hinta nyt niin paha ole, etteikö sitä voisi maksaa. N59
Kyllä se hinta paha on sähköpostista joka on käytettävyydeltään surkea ja kun ilmaisia parempia posteja on ollut saatavilla jo 15-vuoden ajan. Miksi ihmeessä siis maksaa sähköpostista näin vuonna 2022..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain muulla ettei vieläkään pääse kirjautumaan? Mä en pääse.
Mikähän ihme ongelma teillä on, kun itse olen koko päivän päässyt vanhoilla tunnuksilla kirjautumaan. Siihen tuli joku "kirjaudu uuteen Luukku sähköpostiin" tmv ja siitä pääsin sisälle. Oli vaihtoehtoina kirjaudu tai rekisteröidy.
Noin muuten koen, että erittäin epäonnistunut uudistus kaikkinensa. Väritys, selkeys tai siis sen puute, maksullisuus, kaikki nuo tulevat karkottamaan käyttäjät, jos nyt ei kaikkia, niin voisin uskoa että suurimman osan. Itse olen jo siirtänyt lähes kaikki muihin sähköposteihini.
Eilen pääsin, tänään en.
24.5 asti pitäisi vissiin toimia.
Vierailija kirjoitti:
En ollut tietoinen asiasta. No, kyllä mä siitä luovun. En tosiaan aio maksaa.
Hyvä tulo tietoosi. Ei laske enää kirjautumaan lukuun 20.4.22. Voidakseen lakkautaa s-posti osoiteen.Lähetää van takaisin roskapostina saapuvat postit sinne.Kivaa kun ystävät soitta: Miksi estänyt mut s-postini? Vuodessa sen käyttö tulee maksaa pyöreesti 70e.Jos ei ole pikku rahan puute mikä ettei?Kun kuitenkin on paljon valinnan varaa ilmasissa hyvissä s-posti osoiteissa ja levytilla mielin määrin.Toisin kuin oli luukulla.Koko ajan vimesen vuosen tykitt osat lisä tilaa,eikä antanut näytää liiteitä.Sentää sai lähetettyä liitetä,ettei sitä estänyt 2021-2022-
Vierailija kirjoitti:
Ei pääse vieläkään sisälle vanhalla tunnuksella ja salasanalla. Oon laittanut jo 2 sähköpostia ja jonottanut puhelimella 25 min. Ei kukaan vastaa!
Hei haloo! Sinulla on ollut herran jestas 15-vuotta aikaa vaihtaa parempaan postiin.. en voi joskus ymmärtää näitä ihmisiä jotka vapaaehtoisia pitäytyvät vanhoissa asioissa vaikka parempia on ollut saatavilla vuosikaudet.. Mitä pidempään huonoa postia pitää sitä työläämmäksi tulee sen vaihtaminen parempaan koska vuosien varrella on tullut satoja ellei tuhansia viestejä ja nettipalveluiden määrä missä tätä osoitetta on käytetty kirjautumiseen on kasvaneet..
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis kuuluu sanonta..
Vaihdoin eilen.Tili n.14 v. On myös toinen tili eli helppo homma ,
Repesin oikeesti ihan täysin tuolle uuden luukun ulkoasulle ja sitten sille että heti ku luukku muuttu tähän uuteen niin samantien siellä on jo häiriöitä 🤣🤣🤣🤣🤣
Niin kamala sekametelisoppa tuo uus luukku ettei mitään rajaa 😂
Ja joo, todellakin vaihdoin luukusta jo pois. Sekava, ei toimi kunnolla, 6e hinta jostain surkeesta spostista on ihan liikaa!
Otin protonmailin niinkuin jotku muutki oli ottanu. On hyvä 👌
Miksi kukaan maksaisi Luukun käyttämisestä 😆
Kiitos hyvästä keskustelusta: tämä on hyvä kannustin siihen että etsii vihdoinkin sen toisen spostipalvelun. Ja juu kyllä asiakkaat kaikkoavat tällä tyylillä varsin nopsaan. Itselläni osa viesteistä jää tulematta kokonaan, koko luukku on todella hidas ja käyttöliittymä on vaivalloinen käyttää entiseen verrattuna. Miksi ihmeessä tällaisesta vielä pitäisi maksaa 6e kuussa?
Mulla oli ajatus pysyä Luukussa, mut kun eilen näin sen uuden luukun, niin totesin, että en maksa siitä 70 vuodessa. Vaihdoin siis kuitenkin.
Hyi mikä uusi ulkoasu Luukku.comilla🤢 Silmiin sattuu!
Kuka tuonkin suunnitellut. Ihan hirveä käyttöliittymä ja hankalampi käyttää kuin ennen...
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin jo gmailiin.
Luukku suljettu lopullisesti.En halua maksaa.Gmail nyt käytössä.
itse ajattelin kanssa aluksi sen pitää, mut uusi ulkoasu todella hankalalukuinen enkä ole omasta mielestäni mikään ikäloppu. samoin herjaa jatkuvasti yhteysvirheestä, kiva silloin jos onkin kiire saada joku viesti auki tietyllä hetkellä esim. linkki tapaamiseen tms. eli pitää ottaa vaihtourakka työn alle. Ja todella surkea toteutus näinkin kalliiksi sähköpostiksi..
Täällä myös kohta yksi entinen Luukun asiakas.
Suosittelen muitakin vaihtamaan Luukun johonkin ilmaisversioon.
Jos jostain löytyisi vaikka kohtuuhintainen sähköposti, niin voisin maksaakin. 70 eur vuodessa on naurettavaa varsinkin kun uusi versio ei ole parempi vaan tökkii eikä tuki toimi. Tukeen voi soittaa mutta jonottaminen maksaa!
Vanhasta luukusta maksoin plussaversiosta noin 24 eur vuodessa ja se oli ihan passeli. Ottaa päähän MTV3 joka sen myi pois ja vielä enemmän uusi ahne omistaja.
Ja samahan koskee näitä operaattoreiden posteja ja Suomi24 postia. Niistäkin olisi kannattanut päästä eroon jo tuolloin..