Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko jatkaa luukku sähköpostin käyttöä vaikka menee maksulliseksi

Vierailija
19.04.2022 |

Aiotteko jatkaa luukku sähköpostin käyttöä vaikka muuttuu maksulliseksi?

Itse luovun luukku sähköpostista kun menee maksulliseksi eikä ole muita maksuvaihtoehtoja kuin pankkikortti/luottokortti.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala!

Vierailija
62/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse vieläkään sisälle vanhalla tunnuksella ja salasanalla. Oon laittanut jo 2 sähköpostia ja jonottanut puhelimella 25 min. Ei kukaan vastaa!

Vierailija
64/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nuo luukun viestien siirto ohjeet löytyy sivulta : usein kysyttyjä kysymyksiä ja sieltä valikko haluan sulkea tilini, mitä teen nyt ?

Koitin lukea ohjeita eli jos viestit haluaa siirtää esim outlook sähköpostiin niin sinne pitää ilmeisesti laittaa omiin tietoihin luukku sähköposti osoite. Jos nyt ymmärsin oikein.

Vierailija
65/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään jatka. Tein jo uuden sähköpostiosoitteen, mutta vanhojen viestien siirtäminen uuteen osoitteeseen on vielä kesken.

Vierailija
66/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olis pitänyt lukea koko ketju, eli kun en tee mitään, se vain vanhentuu jos ei ole vanhentunut jo. /39. 

Vanhentuu vissiin jo neljässä kuukaudessa jos sinne ei kirjaudu

Kolmessa.

Vierailija
67/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain muulla ettei vieläkään pääse kirjautumaan? Mä en pääse.

Vierailija
68/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain muulla ettei vieläkään pääse kirjautumaan? Mä en pääse.

Mikähän ihme ongelma teillä on, kun itse olen koko päivän päässyt vanhoilla tunnuksilla kirjautumaan. Siihen tuli joku "kirjaudu uuteen Luukku sähköpostiin" tmv ja siitä pääsin sisälle. Oli vaihtoehtoina kirjaudu tai rekisteröidy.

Noin muuten koen, että erittäin epäonnistunut uudistus kaikkinensa. Väritys, selkeys tai siis sen puute, maksullisuus, kaikki nuo tulevat karkottamaan käyttäjät, jos nyt ei kaikkia, niin voisin uskoa että suurimman osan. Itse olen jo siirtänyt lähes kaikki muihin sähköposteihini.

Vierailija
69/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, siirryn gmailiin. Se on mulla koko ajan ollutkin, mutta pääsääntöisesti olen käyttänyt Luukkua. Kuitenkin gmail taitaa monessakin suhteessa olla parempi, joten ihan hyvä siirtyä sinne.

Vierailija
70/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kun saatavilla on maksuttomia ja jokainen voi niistä valita itseleen sopivan!.

Vierailija
71/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin meiliboxiin.

Vierailija
72/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kans se tästä pääset kirjautumaan uuteen luukkuun. Laitoin oikein tunnukset ja tuli että sisäänkirjautuminen epäonnistui.

Vierailija
73/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mihin vaihdat, olen käyttänyt sitä jo yli kymmenen vuotta ja tykännyt...

Onhan noita hyviä vaihtoehtoja aika paljonkin nykyään. Tunnetuimmat ovat varmasti hotmail/outlook sekä gmail.

Vierailija
74/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jollakin on ylimääräistä rahaa, niin voihan ne Luukku-sähköpostiinkin käyttää. Ehkä kuitenkin mieluummin lahjoittaisin rahat vaikka hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
75/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos jollakin on ylimääräistä rahaa, niin voihan ne Luukku-sähköpostiinkin käyttää. Ehkä kuitenkin mieluummin lahjoittaisin rahat vaikka hyväntekeväisyyteen.

Edelleen, se hinta ei ole paha mutta maksukortin käyttö ainoana mahdollisena maksutapana on, sen verran paljon maksukorttien tietojen luovuttamisesta joka paikkaan tänä päivänä varoitellaan.

Vierailija
76/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, se hinta ei ole paha mutta maksukortin käyttö ainoana mahdollisena maksutapana on, sen verran paljon maksukorttien tietojen luovuttamisesta joka paikkaan tänä päivänä varoitellaan.

Olen eri, mutta kyllä 6 €/ kk on ihan liikaa jostain sähköpostista. Varsinkin nyt kun näki miten paska se kokonaisuudessaan on, niin saisivat maksaa asiakkaille, että suostuvat jatkossa pitämään tilinsä.

Toki jos rahaa on syytää sinne tänne, niin ei kai tuo paha summa ole, mutta jos vähänkin täytyy tarkkailla rahankäyttöä, niin on riittävän iso summa, koska on tässä muitakin kohteita mistä pitää maksaa. Jos koko ajan tulee kaikkialta 5 € sinne, 7 € tuonne, 3,50 € tänne, niin noistahan syntyy jo vähän isompi puro.

Vierailija
77/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut luukku 21 vuotta. Tässä pääsiäisenä siirsin sieltä muutaman tärkeän postin gmailiin (tuli pakkosyöttönä puhelimen mukana) ja vaihdoin muutamaan paikkaan sähköpostiosoitteen. Pankkiin kun vaihdoin, niin piti tehdä iso litania asioita, mm. vakuuttaa, etten ole poliittisesti merkittävä henkilö. 😄 Pelkkää sähköpostin muutosta sinne ei päässyt tekemään. Moneen paikkaan jätin lopulta vaihdon tekemättä, koska ne eivät ole niin tärkeitä enkä löydä niihin helposti muutoksentekopaikkaa, mm. KappAhl ja Gerry Weber. Vaihdatan sitten niihin, kun seuraavaksi käyn niissä vaatteita ostamassa.

Niin, mulla on myös soneralainen (nykyisin tietty telialainen) sähköpostiosoite, jonka pääte on pp.inet.fi. Se tuli aikoinaan laajakaistan mukana ja sitä olen antanut enemmän ns. tärkeisiin kohteisiin luukun ollessa sellainen hälläväliosoite, joka on kerännyt ne roskapostimäärät. Harmittaa kyllä luopua luukusta, lueskelen vielä muutamia hauskoja ja tunteikkaita posteja viime 21 vuoden ajalta ja sitten tyhjennän luukun ja lopetan sen.

Vierailija
78/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luukusta saa sähköpostit siirrettyä esim. gmailiin?

Vierailija
79/132 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten luukusta saa sähköpostit siirrettyä esim. gmailiin?

No jos sulla on Gmail sähköposti, niin lähetät Luukusta itsellesi gmailiin postit mitkä haluat säilyttää.

Näin minä olen tehnyt niille muutamille s.postille jotka piti säilyttää. En sitten tiedä onko jokin muukin keino, mutta tuo on hyvin yksinkertaista ja vähän ihmettelen, että täältä edes pitää kysyä neuvoa moiseen toimenpiteeseen. Ellet sitten tarkoittanut jotain muuta juttua?

Eli jos tarkoitit että luukusta automaattisesti siirtyisi s.postit gmailiin, niin se ei kai ole mahdollista, varsinkaan jos joidenkin kuukausien kuluttua käyttämättömät ja maksamattomat tilit suljetaan.

Vierailija
80/132 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin sen Gmailiin jo vuonna 2008 kuten kaikki viisaat teki. Gmail kun oli jo silloin paljon edellä..

Nyt saa kärsiä omasta päästään jos on ollut näin pitkään saamaton asian suhteen. Noh tyhmästä päästä kärsii koko ruumis kuuluu sanonta..