Mitä ajattelet miehestä joka ei osaa vaihtaa autoon öljyjä?
Kommentit (24)
Riittävän varakas, ettei tarvitse itse vaihtaa.
Mies joka ei haise moottoriöljylle tai paskalle, ei ole mies ollenkaan.👵
Emma K. kirjoitti:
Mielestäni hän on mies, joka ei osaa vaihtaa autoon öljyjä.
Eli et pidä minua miehenä vaikka minulla on penis koska osaan vaihtaa autooni öljyt?
Ajattelen ettei ole ajokorttia eikä sitä autoakaan.
Kai nyt jokainen sen verran osaa mutta harva viitsii. Nuorempana tuli autoa ropattua mutta nykyään jättää hommat ihan mielellään ammattilaiselle.
Fiksulta. Riittävästi rahaa teetättää työ ammattilaisella.
Miksi pitäisi? Likaisia töitä varten on ammattilaiset autokorjaamoilla.
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Eli et pidä minua miehenä vaikka minulla on penis koska osaan vaihtaa autooni öljyt?
Mies on mies vaikka voissa paistais. Osaa öljyjä vaihtaa tai sit ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma K. kirjoitti:
Mies on mies vaikka voissa paistais. Osaa öljyjä vaihtaa tai sit ei.
Emma K mielestä taas ei ole mies jos osaa vaihtaa öljyt autoon.
Nössö. Meillä on niin paljon vehkeitä mönkkäristä moottoripyörään että elämästä kuluisi aikamoinen määrä aikaa, jos joka vekeen veisi aina korjaamolle. Meillä kyllä ihan jo 13v tyttökin osaa vaihtaa öljyt.
Ei oo kyl mies semmoinen nyhverö. Miehen pitää ottaa naista kakkoseen ja osata vaihtaa öljyt autoon.
Tuollaista miestä ei taida edes kuulua tuttavapiiriini.
Se ei ole harjoitellut sitä öljynvaihtamista.
Ajattelisin varmaan että käyttääköhän tuo vaippoja.
Tähän asiaan on ihan turha minkään taidottoman mamman tulla räksyttämään mitään. Ette asiaa voi kantaa on hallittava homma itse ja tiedettävä sen haastellisuus.
Miehenä sanoisin, että tuota ei voi pitää miehisyyden mittarina. Jos asiaa noin mietitään niin parempi esimerkki olisi, vaikka renkaiden vaihto. Öljynvaihto on jo haasteellisempi prosessi ja vaatii, että on ollut asiasta kiinnostunut ja puuhaillut autojen kanssa.
Öljynvaihdon ei ole pakko olla likainen työ jos viitsii suojautua ja suojata paikat esim. öljynsuodattimesta valuvasta öljystä.