Sukkahousupolkijat valtaa taas autotiet
Tänään bongattu monta kikkelipolkijaa autotiellä kitkuttamassa, vaikka siinä vieressä on hyvä pyörätie.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Todella rasittava ihmistyyppi. Samoin ne sukkulapyöräilijät, suorastaan hengenvaarallisia. Samat tyypit kaahaavat läskipyörillään metsissä ja pilaavat kävelypolut.
Koko elämä heillä yhtä suorittamista.
Vierailija kirjoitti:
Todella rasittava ihmistyyppi. Samoin ne sukkulapyöräilijät, suorastaan hengenvaarallisia. Samat tyypit kaahaavat läskipyörillään metsissä ja pilaavat kävelypolut.
Joo vielä nuo läskipyörät! Aaarrggh. Viime kesänä ajoin lomalle Savoon, mökkialueelle jonne on (syrjäiseltä) päätieltä puolen tunnin matka hiekkatietä pitkin. Muutama talo tai mökki siellä täällä koko matkan aikana, lähinnä metsää molemmin puolin. JA EIKÖHÄN SIELLÄKIN OLLUT NOITA LÄSKIPYÖRÄILIJÖITÄ!! Tottakai pitää mennä ajamaan juuri tuonne lähes koskemattomaan luontoon, ja tuollaisella jyrällä. :(
Jep. Ja ne skuutit kun tulivat niin kaksi sellasta tuli hirveetä vauhtia suoraan kohti kävelytiellä. Just ehin väistää, kun ei ne mennyt edes suoraan niillä. Tosi pelottavia ovat monesti
Vierailija kirjoitti:
Sukkulapyöräilijät tappavat noin 10 ihmistä vuosittain. Karhut ja sudet syövät noin 5 kappaletta. Alkoholin liikakäyttöön ja kännisten tapaturmiin kuolee ehkä 1-2 vuosittain.
Varma kevään merkki kun laiskat autoilijat alkaa valittaa pyöräilijöistä. Vai ovatko kateellisia?
Vierailija kirjoitti:
Varma kevään merkki kun laiskat autoilijat alkaa valittaa pyöräilijöistä. Vai ovatko kateellisia?
Tiedoksi, moni autoilija on myös sillointällöin pyöräilijä ja jalankulkijakin. Esim. itse ajelen kesäisin huvikseni pyörällä vaikka omistan autonkin. En kylläkään käytä niitä sukkahousuja, vaihtakaa ne pois jos kerran puristaa munia niin että alkaa v1tuttaa eniten kaikki...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi, moni autoilija on myös sillointällöin pyöräilijä ja jalankulkijakin. Esim. itse ajelen kesäisin huvikseni pyörällä vaikka omistan autonkin. En kylläkään käytä niitä sukkahousuja, vaihtakaa ne pois jos kerran puristaa munia niin että alkaa v1tuttaa eniten kaikki...
Niin, ja pyörällä siellä kevyenliikenteen väylällä sitä vasta kaikenlaista toheloa onkin edessä kun juuri kellään ei vissiin ole korttia eikä hajuakaan liikennesäännöistä...
Pyöräily on mitä mainioin tapa liikkua, harmi että nämä itsekkäät trikoopellet pilaavat sen. Myös lenkkipolut pitää pilata sillä mielipuolisella suhaamisella. Näiltä ei saa olla nykyään missään rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää ihan koko vuoden pyöräilijät, jotka eivät osaa noudattaa liikennesääntöjä. Ajan itsekin pyörällä. Ei mulla ole edes autoa.
Se on valitettava kun itse ei pysty pukeutua sukkiksiin kuin yksin kotona salaa vaimolta. Pänniihän se niin julmetusti. Itse kun ollaan niin teiden ritareita ja muille kohteliaita, niinkö. Veikkaan että nämä valittajat on itse suurimpia hermostuksissaan hölmöilijöitä, kun minä minä minä ajan nyt tätä mun tietä. Ihan sama onko edessä auto vai juna, minä ensin.
Ja autona saksalainen ns. premium. Premiumia on se hinta, ne on koettu ja nähty.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kiinnosta miten sinä spandex spede siellä pönttöilet, sinullehan se huonosti käy jos singahdat yhtäkkiä autoni eteen. Minua vaan säälittää tavalliset pyöräilijät ja jalankulkijat joille sinä aiheutat hengenvaaran idioottimaisella pyöräilytyylilläsi.
Noiden sukkahousuöykkärien takia kynnys lähteä pyöräilemään on noussut, mitä jos ihmiset luulee minuakin moiseksi öykkäriksi...
Käytiin eilen ajelulla. Aika hurjan näköistä, kun maantietä pitkin polkee kapealla reunalla sukkahousumies, ohitse vilistää rekkoja ja satasta ajavia autoja. Jalankulkuväylä olisi ollut, leveä sellainen, toisella puolella tietä.
Tulee rumaa jälkeä, kun kaatuu ohiajavan rekan tms. imussa jonnekin ojaan!
Sähköskuutit ovat yhtä pahoja: käyttäjillä ei ole kypärää, vauhti on aivan järjetön olosuhteisiin nähden. Käyttäjät poikkelehtivat ensin jalkakäytävällä sekä kävelijöiden että pyöräilijöiden puolella, mistä nyt nopeimmin pääsee, koukkaavat vähän autotien kautta, ja kohta huristellaankin parkkipaikan läpi. Saisi olla ylimääräinen silmäpari niskassa, eikä sekään meinaa autoilijoilla riittää! Puolisoni työskentelee Helsingissä kantakaupungissa, vieläpä tehdasalueella, ja siellä autoilu kysyy lujia hermoja. Sen lisäksi että on superahdasta, kaikkialla parkissa autoja katujen varrella näköesteinä jne., niin kun soppaan lisätään vielä tavalliset jalankulkijat ja pyöräilijät sekä nuo skuutit, sujuva eteneminen on kaukainen haave vain- eikä sydäri ole kaukana.