Paljonko on tuntipalkkasi, mikä työ?
Kommentit (110)
15,04 €/h varastotyöntekijänä teen keikkaa. Minulla ei ole koulutusta tähän. Henkisesti helppoa, fyysisesti vaihtelevasti raskasta.
Helpompaa henkisesti kuin myyjäntyö mistä sain noin 11€/h.
noin 39 €/h. Insinööri, Työ on fyysisesti kevyttä, palavereissa istumista ja esitysmateriaalien tekemistä. Mutta siitähän sitä maksetaan että tietää mitä noihin materiaaleihin pitää laittaa.
30-40 euroa. Kääntäjä. Ei ole raskasta, mitä nyt silmät väsyy välillä.
150€-400€/h asiantuntija/terveydenhuollon ammattilainen. Töitä teen 15-25h/vko. Välillä raskasta (potilastyö) välillä leppoista (asiantuntija/kouluttaja).
26,70€ Erityisasijantuntijaerittäinvaativassaasijantuntijatehtävässä. Painukaa nyt köyhät.
"Millä kaavalla tuntipalkka lasketaan? Mikä on laskennallinen työpäivien määrä kuukaudessa?"
Tuntipalkka lukee sinun palkka laskelmassasi.
Vähän päälle 20 euroa tunti. Aloitteleva insinööri rakennusalalla. Ei ole fyysisesti raskasta, mutta se on välillä kuluttavaa kun pitäisi jaksaa ajatella keskittyneesti 7,5 tuntia päivässä. Itseni jälkeen meidän osastolla on aloittanut pari vielä tuoreempaa, joten ne hommat joita minä voisin tehdä aivot narikassa menevät heille. No, on tämä parissa vuodessa jo aika paljon helpottunut. Ehkä muutaman vuoden päästä tuntuu jo rennolta :)
6e per h ja erittäin raskasta kun joutuu olemaan kaikenmualimman rillirousku n*tsien sekoilua kuuntelemasa-
26,65€/h, kehityspäällikkö. Työ on välillä kuormittavaa ja kiireistä, työpäivät tahtovat venyä, mutta nautin työstäni kovasti. Suunnittelu- ja johtamistyö on kohtuullisen helppoa, koska olen muutenkin järjestelmällinen ja tavoitteellinen. Kaikkein raskaimpia ovat sellaiset esimiestehtävät, joissa ollaan tekemisissä työntekijöiden vakavien sairastumisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Millä kaavalla tuntipalkka lasketaan? Mikä on laskennallinen työpäivien määrä kuukaudessa?"
Ei me kaikki olla palkollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me kaikki olla palkollisia.
Toki yrittäjä tietää tuntipalkkansa…
Vierailija kirjoitti:
Millä kaavalla tuntipalkka lasketaan? Mikä on laskennallinen työpäivien määrä kuukaudessa?
Jaat kk-palkan päivittäisellä työtuntien määrällä ja 21,5:llä. Jos työtunnit vaihtelee tai teet enemmän/vähemmän kuin 5 pv viikko, niin sitten ei tietenkään päde.
Matkailuala 11-12€
Työ tosi hetkistä ja ajoittain raskasta.
21 e, reskontranhoitaja. Raskasta lähinnä niska-hartiaseudulle, henkisesti myös koska tylsää.
14,60 ..tuotantotyöntekijä..kuumat ja pölyiset olosuhteet...vittumaiset työkaverit
18 €, tuotantotyöntekijä. Kaksivuorotyö, lähes aina kiire ja fyysisesti rasittavaa.
Piti ihan laskea. Tuntipalkaksi muutettuna palkkani on 42,3 euroa. Olen IT alalla ja DI.
20 € / tunti. Aineenope yläkoulussa. Työ rakasta mutta raskasta.
Varainhankkija. Palkka 9 € / tunti. Työ henkisesti raskasta.