Kannattaako yli viisikymppisenä enää rakastua?
Kommentit (48)
Mieti plussat ja miinukset, mitä se toisi sinun elämääsi. Sitten on hyvä tehdä päätöksiä sen perusteella.
Mihin sitä niin kuin enää rakastuisi? Omaan polkupyöräänsä korkeintaan.
Olen 46, enkä usko enää rakastuvani. Olen ollut koko aikuisikäni eli 25 vuotta saman miehen kanssa ja tulin kylmästi jätetyksi. Eiköhän tämä ollut tässä. Riski tulla uudelleen satutetuksi ja rikki revityksi on liian suuri. Kunhan tästä surustani selviän, tästä eteenpäin olen vain minä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä niin kuin enää rakastuisi? Omaan polkupyöräänsä korkeintaan.
Johonkin kivaan ihmiseen ajattelin. Ehkä typerää kuvitella sellaista enää löytävänsä, vai onkohan?
Mä ihastuin, en sentään rakastunut. En edes tavoitellut mitään suhdetta ihastuksen kohteen kanssa, ajattelin vaan että nautitaan tästä tunteesta nyt niin kauan kuin kestää. Varmaan oli kuitenkin viimeinen kerta tässä elämässä, sen verran harvoin on ihastuksia kohdalle osunut. Nyt on vähän haikeeta kun ihastus on jo hiipunut.
Hanki rakastaja. Ei tarvitse sietää mitään ylimääräisiä tunnekuohuja ja riitoja.
Vierailija kirjoitti:
Hanki rakastaja. Ei tarvitse sietää mitään ylimääräisiä tunnekuohuja ja riitoja.
En oikein ole sen tyyppinen ihminen. Joku, tai ei mitään sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mieti plussat ja miinukset, mitä se toisi sinun elämääsi. Sitten on hyvä tehdä päätöksiä sen perusteella.
Olisinpa noin rationaalinen ihminen.
Minä rakastuin minun mieheen kun olin 51v.
Minä tuskin rakastun enää koskaan. En usko, että pystyn luottamusta rakentamaan kenenkään kanssa niin, että rakastuisin. Riittävästi olen saanut tutustua epärehellisyyteen ja kaksinaamaisuuteen, että minulla ei ole enää kaipuuta muuta kuin seksiin ja siihenhän en tarvitse mitään tunnesidettä.
Jos kohdalle sattuu, niin kannattaa. Vuosimallia -63
Ei kivoja ihmisiä ole kuin ystäviksi ja kavereiksi. Mistään rakkaussuhteesta on turha haaveilla. Miehet ainakin on niin nähty.
Ei itseltään kannata kieltää mitään niin älyttömän syyn kuin iän takia
Ei, toinen jalka jo haudassa ja haaroväli kuivahtanut
Kannattaa rakastua koiraan tai johonkin muuhun tahdonalaiseen
Mikähän idea siinä on evoluution kannalta, että hedelmätön nainen voi vielä rakastua?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän idea siinä on evoluution kannalta, että hedelmätön nainen voi vielä rakastua?
Ei mitään ideaa. Jälleen yksi hyvä syy uskoa luomiseen . Meihin on luotu tarve rakastaa ja tulla rakastetuksi, ystävänä, ihmisenä, kumppanina .
Aika usein se ei ole tahdonalaista.