Paljonko on tuntipalkkasi, mikä työ?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Pari huntttia. Raskasta fyysistä työtä jonka hoidan tunnollisesti.
Olen kova tekemään työtä muttta ahdistaa ja stressaa työnhaku, ihmisten vertaiilu ja kilpailu.
Tuolla kaavalla laskettuna noin 95,50 /h. useimmiten ei kuitenkaan riitä 7,5 tuntia päivässä joten käytännössä vähemmän. Olen keskijohtoa isossa pörssiyhtiössä, työ ei ole fyysisesti raskasta mutta henkisesti ajoittain hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15e/ erikoissairaanhoidon sihteeri osastolla, missä potilaskierto noin 5-15 per päivä plus muutama pääkäyttäjä- ja jonojuttu.
Eli joko tasainen kiire tai helvetti tai 20x vuodessa hiljaista jolloin pystyy tekemään rästejä.Voiko maksimissaan yksi asiakas puoleen tuntiin siis olla kiirehelvetti?
Osastolla. Eli se tarkoittaa VUODEosastoa.
Ei polia.
Potilaille tulee määräyksiä pitkin päivää.
Labrojen, rtg, jatkot, kyydit talon sisällä, todistukset. Taksien tilaus.
Puhelut syö sielun.
Tilastointi, laskutus, hilmot, mun omissa jonoissa on 1000 potilasta joille tarvii antaa aikoja.
Pääkäyttäjyys sekä käynnissä oleva hanke vie työaikaa.
Lisäksi erikoistuvien lääkärien vahtiminen, kun hommat kesken tai väärin.
Kovin moni (tuurasa) ei kerkeä hoitamaan jäljelle jäävien ja tulevien potilaiden asioita plus 15 lähtevän jatkot plus kaikki noi muut.
Eli jos 15 lähtee tänään niin huomenna aamulla huomaa että nekin huoneet on taas täynnä.
Ja tästäkin listasta puuttuu paljon töitä.
Eli jos artikuloin huonosti niin max 15 tarkoitti lähteviä, ei koko osaston potilasmäärät.
Lähtevät työllistää eniten.
Asiantuntija valtiolla hankkeiden parissa 20/h. Olen ollut työssä vasta vähän aikaa joten ei vielä lisiä.
18,50 rakennusmaalari. Aina kiire ja paskoja urakoita
12 e, siivous. Fyysisesti raskasta. Joskus henkisestikin, kiitos pomon.
Yrittäjä. Laskutan asiakkaalta tunnista 50 e, mutta ei se minun tuntipalkkani ole. Aika paljon on tekemistä,mitä ei voi asiakkaalta laskuttaa. Varmaan joku n. 25-30 e voisi olla laskennallinen tuntipalkka.
12,09e / kaupassa töissä.
Asiakkaat raskaita, fyysisesti oma työni ei ole raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjä. Laskutan asiakkaalta tunnista 50 e, mutta ei se minun tuntipalkkani ole. Aika paljon on tekemistä,mitä ei voi asiakkaalta laskuttaa. Varmaan joku n. 25-30 e voisi olla laskennallinen tuntipalkka.
Lisään vielä, että tuntipalkka on alhaisempi, jos pidän esim. kesäloman. Asiakkaalta laskutettujen tuntien on katettava myös loma-ajan palkka. Ja eläkevakuutus.
16,66/h, ravintolapäällikkö. 16v alalla josta 5v päällikkökokemusta. Syksyllä tulee 2% palkankorotus, jee.
14.63 ja ei ole raskasta. Teen asiakaspalveluhommia puhelimessa kotoa käsin
Vajaa 12e +lisät. Riittää mulle. Saan ostettua kaiken mitä haluan. Henkilökohtainen avuataja. Ei ole yhtään raskasta. Todella leppoisa työ. Viimeksi kävin eokuvissa avustettavan kanssa. Tänään potkitaan jalkapalloa. Toisen asiakkaan luona tiskaan,käyn kaupassa,pesen pyykit koneessa ja imuroin jos tarvii. Semmoista pientä hommaa. Sitten kun ei ole homnia mitä tehdä niin katotaan tv:tä :) Kahvia saan keittää aina silloin kun haluan.
Vierailija kirjoitti:
Optikko, noin 24/h.
Aika kevyttä hommaa.
32 €/h spesialisti. Tollojen neuvominen voi olla välillä raskasta.
Pari huntttia. Raskasta fyysistä työtä jonka hoidan tunnollisesti.