Paljonko on tuntipalkkasi, mikä työ?
Kommentit (110)
Noin 25e tunti, kun kuukausi noin 4000e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari huntttia. Raskasta fyysistä työtä jonka hoidan tunnollisesti.
Olen kova tekemään työtä muttta ahdistaa ja stressaa työnhaku, ihmisten vertaiilu ja kilpailu.
Kyllä.
Siitä voi onneksi opetella pois. Että ei itse kilpaile, ei kilpaile muiden kanssa, ja kiittää itseään.
Saa olla. Tekee riittävän hyvin.
Se kilpailuilmapiiri on joo, kuormittavaa mutta, jos sen ohittaisi. Keskittyisi omasta mielestä olennaisiin.
Se ahdistushan on oirettasitä, että menee mukaan sellaiseen, mistä ei tykkää.
Uskaltaa Kuunnella omaa itseään, ja etsiä sitä mitä itse haluaa siitä työstä ja muutenkin. Silloin on helpompi olla, kun uskaltaa olla... Ei tarvitse olla niin kuin luulee, että pitäisi olla.
n. 34,76€, soitonopettaja, tuntiope. Helppo ja ihana työ <3 Tunteja on vähänlaisesti joten kokonaispalkka on pieni.
Noin 17,50. Palkanlaskijana minäkin. Välistä on ruuhkaa ja kiirettä, lait täytyy osata ja tulkita tessejä, mutta ennemmin tätä hommaa, kuin sosiaaliohjaajana.
Vierailija kirjoitti:
6e per h ja erittäin raskasta kun joutuu olemaan kaikenmualimman rillirousku n*tsien sekoilua kuuntelemasa-
Siis, mitä ihmettä teet työksesi?
Vierailija kirjoitti:
Millä kaavalla tuntipalkka lasketaan? Mikä on laskennallinen työpäivien määrä kuukaudessa?
Yleensä kuukausipalkasta käytetään jakajana 21. Eli kk-palkka jaettuna 21:llä ja sen summan jaat esim. 8:lla, jos teet kahdeksantuntista päivää. 7,5 tunnilla siinä tapauksessa, jos ruokatunti ei kuulu palkalliseen työpäivään.
14,67, kartoittaja kaapelityömailla. Pomo kitisee jatkuvasti, kun en viitsi tehdä ylitöitä tuolla ruhtinaallisella korvauksella. Ollaan paikallisesti sovittu, että ylityölisiä ei makseta.
13,69 / h, puutarhuri.
Fyysisesti raskasta ja kiireistä työtä. Henkistä kuormaa tuo joka vuosi vaihtuvat työkaverit ja uusien perehdyttäminen, ja se, ettet koskaan etukäteen voi tietää minkälaisella porukalla kausi vedetään läpi. Kaikille kun työ ei sovi, jolloin osaavien on paiskottava kaksin verroin enemmän hommia, jotta niiden puolikuntoisten tai motivaationpuutteisten osuus töistä saadaan myös hoidettua.
Mulla on vaan kuukausipalkka. Ei lasketa mitään tuntien perusteella.
Ahtaaja. Nauran matkalla pankkiin. Ei raskasta.
Laskutan asiakasta noin 120e per tunti, 40 tuntia viikossa (alihankkijana joten tuosta menee kirjanpitoon, vakuutuksiin jne osa, ehkä 400e kuussa - en ole suomessa). It-alan konsulttityötä, on useampi alan maisterintutkinto ja 15 vuotta työkokemusta. Paljon vastuuta ja työ on kyllä mielessä lähes koko ajan vapaa-ajalla. Korvaavia tekijöitä on tosi vaikea löytää joten koen ansaitsevani palkkani.
noin, 15e/h. Postille teen duunia. Välillä fyysisesti todella raskasta mutta se on nuorelle miehelle OK!
Täällä näköjään kaikki hyväpalkkaiset leuhkivat ansioillaan ja sillä että TYÖ EI OLE RASKASTA. Onko tämä oikein. Ei ole. Mielestäni raskaasta työstä kuten myyjän työstä tulisi saada paljon parempaa palkkaa myös siivoojille pitäisi maksaa kunnon korvaus tehdystä työstä. Sairas valtio tämä on.
Yrittäjä. Palkka vaihtelee päivittäin sen mukaan, miten tulee myyntiä. Noin 40 % jää myynnistä käteen kaikkien kulujen jälkeen ja se on ollut kaikkea 0 €/h ja 40 €/h väliltä.
19,90e prosessinhoitaja/sähkäri eli paperimies(nainen) sellutehtaalla.
31,25/h...oikeesti kk-palkka 5000e/kk.
Pk-yrtityksen HR.
Välillä henkisesti haastavaa, kun erilaisia persoonia firmassa on lähemmäs sata...
9.23 euroa ja olen henkilökohtainen avustaja.
Vierailija kirjoitti:
19,90e prosessinhoitaja/sähkäri eli paperimies(nainen) sellutehtaalla.
ja on raskasta välillä, koskaan et töihin mennessäsi tiedä onko tulossa rento vai raskas päivä. Rento on sitä että olet vaan kierrellyt tehtaalla tarkkailemassa laitteiden kuntoa ja ottanut näytteitä. Raskas voi olla esimerkiksi sitä että olet koko päivän +36 asteisessa hankalassa paikassa vaihtamassa moottoria tai poistamassa tukosta lapioimalla, ehkä makaat itsekin jossain liejussa ja pahassa hajussa. Plus sitten se henkinen raskaus kun pitää ymmärtää tietyistä asioista jottei kenenkään turvallisuus ole vaarassa tai aiheuta satojen tuhansien eurojen tappioita tehtaalle.
Vierailija kirjoitti:
9.23 euroa ja olen henkilökohtainen avustaja.
Työ ei ole fyysisesti raskasta, koska avustan näkövammaisia harrastuksissa. Mutta henkisesti raskasta, haukkuu itse näkövammainen ja omaiset.
On kuukausipalkka, ei tuntipalkka.
Kk-palkka lisinieen 3168 e brutto.