Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko kaikille ihmisille joskus aika voimakkaastikin sellainen olo , että haluaisi kuolla

Vierailija
18.04.2022 |

Vai olenko poikkeus. Joskus tätä oloa on vaikeaa päästä karkuun.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tällä viikolla mietin, että tämä maailma on niin hirveä, epäoikeudenmukainen ja täynnä tuskaa, että haluan pois täältä.

Mutta en minä oikeasti halua kuolla, haluan vain että tuska loppuu - joko oma, tai muiden. Lähinnä muiden, sillä tuskani tulee muiden tuskasta eikä sisältäni.

Vierailija
22/30 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut sellainen olo viisivuotiaasta saakka. Pian 40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tule

Vierailija
24/30 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ennemminkin tunne, että kumpa nyt ei vain kuolisi.

Vierailija
25/30 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä se ajatus käy mielessä, mutta en halua satuttaa läheisiäni.

Vierailija
26/30 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tullut. Joskus miettinyt, et mitäpä jos lähtisin, niinkuin muutama tuttu (alkoholilla).

Senverran uskis olen, että uskon, vanhemmat ja isovanhemmat, ja ne kaikki kivat ihmiset, jotka minua aikoinaan tsemppasivat, pääsivät Taivaaseen. Kiva olisi hupatella heidän kanssaan, taas :)

Sitten jotenkin tajuan, ettei sitä ole eikä koskaan tule - se aiheuttaa mulle masennusta.

....

Masennusta, mulla. Tässä joku aika sitten tuli sellanen, todella voimakas tunne, että haluan elää!  ... Kyllä, luen liikaa uutisia, sitä samaa psk joka päivä. Mietin, et mitäpä jos lopettaisin tai edes vähentäisin? Tein niin, kun tuo venäjä hyökkäsi - en vaan voinut kestää niitä kuolleita, joilla ei ollut mitään tekemistä koko sodan kanssa.

Vierailija
27/30 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa persoonallisuus. Ikää 56. Paha olo joka päivä. Tuskainen olo.

Vierailija
28/30 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kaikille mutta itselle kyllä aika useinkin sen jälkeen kun mielenterveysongelmat alkoivat. Sitä ennen ei tuollaista ajatuksia ollut.

Vierailija
29/30 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt viime aikoina, että voisin jo kuolla pois. Tämä elämä on jo niin nähty eikä mitään kivaa ole enää tiedossa kun mikään ei ole minusta enää kivaa. Innostun hetkittäin 5 minuutiksi mutta sitten se menee ohi ja kaikki on taas yhtä plääh kuin ennenkin.

Kauhistuttaa vanheneminen kun se tietää vain lisää kipua ja sairauksia. En jaksaisi vaikeuksia enää kun mulla on muutenkin ollut raskas elämä.

Vierailija
30/30 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asti kun synnyin vuonna -72 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän