Sosiaalisesti sallittu ikäero
Mikä on mielestänne?
Tapailen 42-vuotiasta miestä. Hän ei tiedä ikääni. Onkohan ongelma. 🤔
Kommentit (22)
Kuinka niin ei tiedä ikääsi? Kuulostaa omituiselta asetelmalta, jos kuitenkin "tapailette" eli useamman kerran tavanneet.
Itse olen sitä mieltä, että aina kannattaa seurustella oman ikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisesti sallittu ikäero on vanhemman osapuolen ikä jaettuna kahdella plus 7. Teidän tapauksessa "sallittu" ikä olisi 28, joten ei.
Mistäs tämmöisen kaavan tempaisit? Ei elämä taivu matemaattisiin kaavoihin.
No 37 v mies yrittänyt minua pidemmän aikaa, minä 47. Oma pää sanoo että ikäero on väärinpäin, miehen kuuluu olla vanhempi. Tuttavani sanovat go for it.
Miten niin ei tiedä ikääsi? Luuleeko sua ehkä vielä nuoremmaksi?!!
Serkulla oli viiskymppisenä 18-vuotias misu.
Taitaa olla trolli, tottakai ikä on niitä perusjuttuja, jotka tulevat heti esiin.
Viimeistään 18v tai yli voi huoletta olla 18v tai yli kanssa.
Muu on kateutta ja katkeruutta.
Joillekin ehkä 10 v, mutta itselleni +-5 v. Vanhemmat miehet näyttävät liian vanhoilta.
Olen hyvin säilynyt, terve, energinen, seksuaalisesti parhaimmillani, aktiivinen, hoikka ja kaunis 27 v nainen. Ensimmäisiä hyvin pieniä ikääntymisen merkkejä kyllä jo huomaan ja siksi etsinkin jo miestä, jonka kanssa tahtoisin saada myös lapsia.
Hylkäsin juuri tarjokkaan, joka olikin 6 vuotta minua vanhempi. Epäilykseni heräsivät, joten kysyin, että oliko hän oikeasti sen ikäinen kun väitti. Ei ollut, vaan oli valehdellut ikänsä, kun hän on vain "pikkuisen yli, että ei varmaan haittaa...". Huomasin, että minua jopa nuoremmat miehet ovat fyysisesti mielenkiintoisempia kuin hän, joten en varmaan pitäisi hänestä myöhemmin tarpeeksi! Ajattelin jo että ehkä minun täytyy tiukentaa ikärajaa vähän, mutta ei, hän olikin valehdellut vähän. Ihon kunto ratkaisi tämän.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla trolli, tottakai ikä on niitä perusjuttuja, jotka tulevat heti esiin.
Me emme ole puhuneet iästä. Olemme tunteneet toisemme 3 vuotta yhteisten kaverien (ja harrastuksen) kautta. 3-vuotta sitten meillä molemmilla tosin oli suhteet joten emme flirttailleet aluksi.
Nyt vasta olemme alkaneet tapailla kahdestaan. Oletan että hän uskoo minun olevan lähempänä hänen ikäänsä (ainakin 30).
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ehkä 10 v, mutta itselleni +-5 v. Vanhemmat miehet näyttävät liian vanhoilta.
Olen hyvin säilynyt, terve, energinen, seksuaalisesti parhaimmillani, aktiivinen, hoikka ja kaunis 27 v nainen. Ensimmäisiä hyvin pieniä ikääntymisen merkkejä kyllä jo huomaan ja siksi etsinkin jo miestä, jonka kanssa tahtoisin saada myös lapsia.
Hylkäsin juuri tarjokkaan, joka olikin 6 vuotta minua vanhempi. Epäilykseni heräsivät, joten kysyin, että oliko hän oikeasti sen ikäinen kun väitti. Ei ollut, vaan oli valehdellut ikänsä, kun hän on vain "pikkuisen yli, että ei varmaan haittaa...". Huomasin, että minua jopa nuoremmat miehet ovat fyysisesti mielenkiintoisempia kuin hän, joten en varmaan pitäisi hänestä myöhemmin tarpeeksi! Ajattelin jo että ehkä minun täytyy tiukentaa ikärajaa vähän, mutta ei, hän olikin valehdellut vähän. Ihon kunto ratkaisi tämän.
Sopiva olisi sulle 16- vuotias poika. Kuulostat teiniltä..
Vierailija kirjoitti:
No 37 v mies yrittänyt minua pidemmän aikaa, minä 47. Oma pää sanoo että ikäero on väärinpäin, miehen kuuluu olla vanhempi. Tuttavani sanovat go for it.
Uskalla olla puumanainen! Anna mennä!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sanoisin go for it... Henkinen ikä on tärkeintä ja 10-vuotta ikäeroa ei enään keski-ikäisten välillä tunnu paljolta.
Tunnustan tosin että itsekin valitsisin mieluiten vanhemman miehen mutta minkäs teet jos tapaat nuoremman ja kaikki natsaa.
10v aika maksimi, jos nainen on vanhempi maksimi 2v.
Millään muulla ei ole väliä kuin, että yhdessä on hyvä olla. Olen 43v nainen, rakkaani on 66v mies.
No tuskin se sille miehelle on ongelma.
Toiste päin olisi, kuten ketjustakin huomaa. Naisilla on isompi kynnys deittailla nuorempia miehiä, vaikka ikäeroa ei edes olisi noin paljon.
Miehellä voi olla kuinka nuori hyvänsä, mutta jos nainen on yli 10 vuotta miestä vanhempi, on siinä jotakin sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Serkulla oli viiskymppisenä 18-vuotias misu.
Niinhän meistä monella on, aina puoli tuntia kerrallaan.
Sosiaalisesti sallittu ikäero on vanhemman osapuolen ikä jaettuna kahdella plus 7. Teidän tapauksessa "sallittu" ikä olisi 28, joten ei.