Ehdotan seksiä.Mies ei kuulemma jaksa. Jaksaa kuitenkin rehkiä pihalla 3h
Olen haluttava nainen,sanoo hän. En vaadi mitään tunti tolkulla ahertamista.
Kommentit (29)
Ei kai sitä seksiä ehdoteta ja sovita suortettavaksi... siihen vain ajaudutaan silloin kun molemmat haluaa tarpeeksi toista siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä seksiä ehdoteta ja sovita suortettavaksi... siihen vain ajaudutaan silloin kun molemmat haluaa tarpeeksi toista siinä mielessä.
Onhan se hyvä joskus ehdottaa, eikä vain käydä käsiksi ja toivoa että toinenkin haluaa just silloin.
Seksi on kyllä aika tylsää ja vaivalloista.
Miten edes vertaat noita keskenään?! Kyllä pihatyöt aina huonon seksin voittaa.
Seksi ei kuitenkaan ole samanlaista työtä kuin pihalla oleminen.
Ei miehtkään ole aina sillä tuulella.
Lapio pysyy paremmin kädessä kuin...
Kyllä autonpesu huonon panon voittaa...
Tule tänne, mä hoitelen sut, kun miehes ei jaksa.
Seksi vaatii oikean latauksen, pihatyö ei.
Väljät reiät ei enää kiinnosta sitä.
on muuten deittisovelluksessa happy pannarissa tullut viime aikoina naisia , joilla on ukko mutta ei oo seksiä. kun olen kysynyt että miksi et vaihda miestä , niin yleensä syy on että ei ole kapasiteettia muuttaa omilleen eli ei oo paalua ja sitten lapsia mukana yhtälössä. en tiedä onko kyllästyneitä omaan ukkoon vai onko sitten että"alakerta" ei ukolla toimi
Käynti urologille auttaa. Olisi sinisten pillereiden aika...
Sanoisi sitten,ettei ole sillä tuulella tai että teen nyt tätä. Ei kun ettei jaksa. Sitä paitsi sanoinhan, että hän pitää kroppani kaikista osista.
Vierailija kirjoitti:
Mies täyttelee pihalla niitä hiekalla. Parisuhde on routavaurio.
Vierailija kirjoitti:
Nautitko tällaisetn kirjoittelusta?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisi sitten,ettei ole sillä tuulella tai että teen nyt tätä. Ei kun ettei jaksa. Sitä paitsi sanoinhan, että hän pitää kroppani kaikista osista.
Luultavasti ei uskalla muuta edes sanoa.
Ap vois kertoa, miksi vaimo sanoo, ettei ehdi ja sitten katsoo uusintoja kolme tuntia sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap vois kertoa, miksi vaimo sanoo, ettei ehdi ja sitten katsoo uusintoja kolme tuntia sohvalla.
En osaa vastata. En tee noin koskaan. Fiilis on varmasti sulla yhtä tympäisevä kuin minulla.
Nainen on mustasukkainen pihalle!