Ehdotan seksiä.Mies ei kuulemma jaksa. Jaksaa kuitenkin rehkiä pihalla 3h
Olen haluttava nainen,sanoo hän. En vaadi mitään tunti tolkulla ahertamista.
Kommentit (29)
En ikinä kieltäydy, eikä mieskään. Tänä aamuna oli seksiä, ja pian tuli mies uudestaan ja kysyi haluanako. Halusin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on mustasukkainen pihalle!
joo,Hyvä. Siisti pointti: hmm, vaa kertooko ehkä (ko.naisen) 'sisäisestä tilasta'? puhdas, vai.. likainen. Pihathan ovat joko (lumisia,talviaika) tai likaisia (kevät, lumien jälkee. syksyllä lehdet). eli Mieshän vain Hoitaa pihan kuntoon.. Eikö?
Vierailija kirjoitti:
Miten edes vertaat noita keskenään?! Kyllä pihatyöt aina huonon seksin voittaa.
joo,Hyvin sanottu. vaikka toisaalta.. emmehän voi tietää millainen nainen (tuo ko.kirjoittaja) on oikeesti sängyssä.. Eikö?
Täytyy tunnustaa, että tänään mullakin renkaanvaihto ja raitis ilma voitti ehdotuksen hätäisestä pikapanosta yrittäen hyssytellä ettei teinit kuule. Jäi väliin itse asiassa koko pääsiäiseltä kyläilyjen vuoksi ja muutaman päivän päästä on vasta seuraava tilaisuus. Olen kuitenkin sitä mieltä, että sitä paremmalta se sitten maistuu kun viimein pääsee oikein huolella asiaan paneutumaan, kun on ensin joutunut vähän odottelemaan ja kärvistelemään.
Vierailija kirjoitti:
laihuta
Et sitten lukenut aloituksen ensimmäistäkään riviä. Olen mieheni mielestä ihana ja seksikäs. Kyse ei edes ollut ulkonäöstäni,vaan jaksamisista.
ap
Taitaa olla kyse erilaisesta jaksamisesta. Itsekseen pihalla riehuminen on parhaimmillaan terapiaa ja rentouttavaa. Itse kylläkin sanon joskus etten jotain jaksa vaikka totuus on etten halua. Toki korjaan myös sanomani heti, jos vaan itse tajuan.
Olisipa mulla haluttava ja halukas nainen. En vain löydä riittävän halukasta. Pari kertaa viikossa tuntuu olevan joku arjen yläraja. Mulle kävisi 5-10 kertaa viikko. Enää en halua etsiäkään kun on niin turhautunut olo.
Älä viitsi. Tiedän ja huomaan,että näin asia on.
Ap