Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotan seksiä.Mies ei kuulemma jaksa. Jaksaa kuitenkin rehkiä pihalla 3h

Vierailija
18.04.2022 |

Olen haluttava nainen,sanoo hän. En vaadi mitään tunti tolkulla ahertamista.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisi sitten,ettei ole sillä tuulella tai että teen nyt tätä. Ei kun ettei jaksa. Sitä paitsi sanoinhan, että hän pitää kroppani kaikista osista.

Luultavasti ei uskalla muuta edes sanoa.

Älä viitsi. Tiedän ja huomaan,että näin asia on.

Ap

Vierailija
22/29 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kieltäydy, eikä mieskään. Tänä aamuna oli seksiä, ja pian tuli mies uudestaan ja kysyi haluanako. Halusin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on mustasukkainen pihalle!

joo,Hyvä. Siisti pointti: hmm, vaa kertooko ehkä (ko.naisen) 'sisäisestä tilasta'? puhdas, vai.. likainen. Pihathan ovat joko (lumisia,talviaika) tai likaisia (kevät, lumien jälkee. syksyllä lehdet). eli Mieshän vain Hoitaa pihan kuntoon.. Eikö?

Vierailija
24/29 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten edes vertaat noita keskenään?! Kyllä pihatyöt aina huonon seksin voittaa.

joo,Hyvin sanottu. vaikka toisaalta.. emmehän voi tietää millainen nainen (tuo ko.kirjoittaja) on oikeesti sängyssä.. Eikö?

Vierailija
25/29 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että tänään mullakin renkaanvaihto ja raitis ilma voitti ehdotuksen hätäisestä pikapanosta yrittäen hyssytellä ettei teinit kuule. Jäi väliin itse asiassa koko pääsiäiseltä kyläilyjen vuoksi ja muutaman päivän päästä on vasta seuraava tilaisuus. Olen kuitenkin sitä mieltä, että sitä paremmalta se sitten maistuu kun viimein pääsee oikein huolella asiaan paneutumaan, kun on ensin joutunut vähän odottelemaan ja kärvistelemään.

Vierailija
26/29 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihuta

Vierailija
27/29 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laihuta

Et sitten lukenut aloituksen ensimmäistäkään riviä. Olen mieheni mielestä ihana ja seksikäs. Kyse ei edes ollut ulkonäöstäni,vaan jaksamisista.

ap

Vierailija
28/29 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kyse erilaisesta jaksamisesta. Itsekseen pihalla riehuminen on parhaimmillaan terapiaa ja rentouttavaa. Itse kylläkin sanon joskus etten jotain jaksa vaikka totuus on etten halua. Toki korjaan myös sanomani heti, jos vaan itse tajuan.

Vierailija
29/29 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mulla haluttava ja halukas nainen. En vain löydä riittävän halukasta. Pari kertaa viikossa tuntuu olevan joku arjen yläraja. Mulle kävisi 5-10 kertaa viikko. Enää en halua etsiäkään kun on niin turhautunut olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan