Olenko ainoa, joka ei tykkää kuunnella ElliNooraa, Sannia, Haloo Helsinkiä jne mitä näitä nyt on?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Aina, jos joku kertoo kuuntelevansa tuollaista musiikkia, alan pitää sillä sekunnilla kyseistä ihmistä vajaaälyisenä tyhjäpäänä.
Kerro toki mitä itse kuuntelet? 🙄
Kyllä minä, minä mielelläni, kuuntelen Reijo Taipaletta,
Ja Waltteri Torikikan, Lilli Paasikiven, Raimo Laukan,
Jyrki Anttilan, Pentti Hietasen,
Tomi Metsäketon,
Johanna Kartano - Rusasen ,
Katri Helenan, Tarja Lunnaksen,
Yhden erään tuntemani Tangopirinessan lauluja,
( En kerro, koska paljastuisi mistä kirjoitan).
Johannes Vatjuksen, Petrus Stenforsin,
Tomi Metsäketon,
Tamara Lundin, Mauno Kuusiston,
Matin ja Tepon,
Erkki Junkkarinen,
Jonne Aaronin,
Suomalaisia ikivihreitä,
Puhallinorkesterin,
Lapsi ja Nuorisokuoron lauluja, jotka Ovat esiintyneet , Useissa maissa on Pohjois- Pohjanmaalla,
Kalevi Kivijärven Urkutaiturin soittoa
Heidän lauluja.
Et ole. Itse en kuuntele ikinä radiota, kun sieltä harvemmin tulee mitään hyvää. Onneksi on Spotify ja muut vastaavat palvelut.
Vierailija kirjoitti:
J Karjalainen
Vierailija kirjoitti:
tarkoitatko siis, että joku jaksaa kuunnella sitä masentavaa feministikuraa
Olen feministi ja minustakin se on masentavaa feministikuraa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa jos joku kuuntelee jotain artistia,bändiä vaan sen takia että se on nyt in, on vaikka listaykkönen. Eli maku muuttuu sitä mukaa kun listaykkönen vaihtuu. Mulla oli sellainen kaveri nuoruudessa,hän osti aina sen levyn mikä oli ykkönen ja hehkutti ja piti siitä. Ihan sama vaikka genre oli mikä tahansa... Mietin eikö tuollaisilla ole omia mielipiteitä sitten ollenkaan.
minä kuuntelin 30 vuotta vain yhtä underground bandiä, kunnes sen yksi kappale soi radiossa. siitä tuli sielunsamyynyttä kaupallista paskaa, joten en enää kuuntele mitään musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina, jos joku kertoo kuuntelevansa tuollaista musiikkia, alan pitää sillä sekunnilla kyseistä ihmistä vajaaälyisenä tyhjäpäänä.
Kerro toki mitä itse kuuntelet? 🙄
Esa Saarinen
Juu ei oo mun makuun. Tuntu että noita saman kuulosia tuli ihan lyhyen ajan sisään useampi kappale julkisuuteen, ja ilmeisesti oudon kuuloselle laulutyylille on kysyntää kun ne vieläkin siellä radiossa esim pyörii. Onneks yleensä ei oo pakko kuunnella.
Ainoastaan Haloo Helsinki oli näistä sellainen, jota olen jokunen vuosi sitten kuullut. En seuraa nykymusiikkia lainkaan. Niinpä Antti Tuisku, Villekalle ja kumppanit ovat minulle vain artistien nimiä. Robin Packalénia en tunnistaisi, jos kuulisin, joten olen tietenkin saattanut kuulla tietämättäni. Siinä mielessä vastaan väärään viestiketjuun, koska en osaa sanoa, tykkäisinkö vaiko en.
Vierailija kirjoitti:
Outoa jos joku kuuntelee jotain artistia,bändiä vaan sen takia että se on nyt in, on vaikka listaykkönen. Eli maku muuttuu sitä mukaa kun listaykkönen vaihtuu. Mulla oli sellainen kaveri nuoruudessa,hän osti aina sen levyn mikä oli ykkönen ja hehkutti ja piti siitä. Ihan sama vaikka genre oli mikä tahansa... Mietin eikö tuollaisilla ole omia mielipiteitä sitten ollenkaan.
lumihiutaleet matkivat toisiaan, eivätkä edes itse tajua olevansa kaikki samaa loskamassaa
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kuuntelen Mikko Kuustosta!
Ohis, mutta Kuustosella on ruma tukka.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRbeIWYJGLoD_qlf8N…
Ja niin on Ile Uusivuorellakin
https://seura.fi/wp-content/uploads/2020/04/4496118.jpg
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen musiikki on nykyään ihan pskaa, kaikki kuulostaa samalta, typeriä naislaulajia määkimässä hölmöjä sanoituksia.
Siksi kannattaa seurata, mitä klubeilla ja pienemmillä keikoilla soitetaan. Usein bändit löytyy myös netistä.
Suomessa on monipuolinen ruohonjuuritaso, kun vain etsii.
Minä ainakin kuuntelen Mikko Kuustosta!