Olenko ainoa, joka ei tykkää kuunnella ElliNooraa, Sannia, Haloo Helsinkiä jne mitä näitä nyt on?
Kommentit (34)
Et ole ainoa. En jaksa kuunnella nykymusiikkia ollenkaan enää kun se on tuota.
Et tietenkään ole ainoa. Aina on vastavirtaan kulkeviakin olemassa. Minua ei kiinnosta koskaan pätkän vertaa, ketä kukakin kuuntelee. Onko muita asioita, jotka olisivat enemmän pintaa kuin hetken trendit musamaailmassa? No, vaatteet toki.
En kuuntele. Aivan paskaa ja nuo muijat ei osaa edes laulaa.
En edes erota nykyisiä laulajia toisistaan kun ne kaikki kuulostaa täsmälleen samalta sekä äänen, laulutekniikan että sanoitusten osalta. Työpaikalla yksi tyyppi kuuntelee aina radiota eikä se mua muuten haittaisi yhtään, mutta kun se on aina Suomipop. Aargh.
Joo hyi, en pysty mäkään noita kuuntelemaan yhtään!
Suomalainen musiikki on nykyään ihan pskaa, kaikki kuulostaa samalta, typeriä naislaulajia määkimässä hölmöjä sanoituksia.
Joo siis tottakai olet ainoa, kaikki, siis ihan kaikki muut tykkää noista aivan MIELETTÖMÄSTI. Tsiisös.
Et tietenkään ole. Outoa kuvitella sellaista.
Aina, jos joku kertoo kuuntelevansa tuollaista musiikkia, alan pitää sillä sekunnilla kyseistä ihmistä vajaaälyisenä tyhjäpäänä.
Kyllä niitä jonkin aikaa kuunteli, mutta ovat vain varjo ja muovinen kopio oikeista naisartisteista ja musiikista. Niitä soitetaan kun parempia ei ole mitä soittaa, paitsi vanhempi musiikki.
Vesala, Vesta, Behm, Arttu Wiskari
Laulupedagogit Vesala ja Vartiainen honottaa nenään niin mitä luulet?
Vierailija kirjoitti:
Aina, jos joku kertoo kuuntelevansa tuollaista musiikkia, alan pitää sillä sekunnilla kyseistä ihmistä vajaaälyisenä tyhjäpäänä.
Mä taas pidän vähän tyhjäpäisenä sitä, että ihminen arvotetaan jonkun ( näin vähäpätöisen) yksittäisen asian perusteella.
tarkoitatko siis, että joku jaksaa kuunnella sitä masentavaa feministikuraa
Outoa jos joku kuuntelee jotain artistia,bändiä vaan sen takia että se on nyt in, on vaikka listaykkönen. Eli maku muuttuu sitä mukaa kun listaykkönen vaihtuu. Mulla oli sellainen kaveri nuoruudessa,hän osti aina sen levyn mikä oli ykkönen ja hehkutti ja piti siitä. Ihan sama vaikka genre oli mikä tahansa... Mietin eikö tuollaisilla ole omia mielipiteitä sitten ollenkaan.
Valitsetko ap musiikin aina sillä perusteella mikä on in?
Vaivaako sinua, kun et pidä jostain mistä joku toinen pitää?
Ei kannata tehdä itselleen ongelmaa asiasta, mikä ei ole ongelma.
On tehosoitossa se hyvä puoli, ettei enää tarvitse levyjä ostaa. Mä olen yrittänyt löytää Juha Tapiolta ja Lauri Tähkältä kuunneltavia biisejä aika kauan ja tuloksetta, mutta joku niitäkin kuuntelee.