Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen toiveet ottaa päähän

Vierailija
18.04.2022 |

Eilen pääsiäispäivänä mies nousi 13.30. En jaksa tota tyyliä. Meillä on lapsia joille pääsiäinen on iloinen juhla ja aamusta etsittiin pääsiäismunia jne. jotka olin hankkinut ja piilottanut. Kun mies vihdoin nousi ja huomasi että olen pettynyt (olin herätellyt häntä klo 11.30 asti ja vastaus oli koko ajan joo, nousen). Niin hän lähetti minulle viestin jossa kertoi että hän halusi ottaa rennosti (niinkuin aina kun nukkuu pitkään - tekee sen päättämällä itse, ei kommunikoimalla muuten kuin passiivisuudella). Ja että hän halusi sellaisen rennon päivän jossa nukkuu pitkään, sitten grillaa ja istuu iltaa. Mulla meni taas hermot. Miten vitussa minä pystyn lasten, koiran ja muun kanssa, kestää sitä että toinen vetäytyy itsekkäästi vähän väliä ja tulee sitten omien toiveittensa kanssa esittämään mitä hän haluaa. Entäs minä sitten. Mä en enää kestä sitä että ketään ei kiinnosta mun toiveet paskanvertaa. Minä olen tuhat kertaa sanonut että tarvitsen enemmän apua arjessa. Mutta ei! Herra kaipaa sitä vapaata ja niitä relausiltojaan. Mua ei vois vähempää kiinnostaa!

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tuollainen komentelijanainen. Mies tekee väärin kun ei tee niinkuin MINÄ haluan. Lomat on relaamista varten ja ne menee pilalle turhasta suorittamisesta. Lapsetkin varmasti mielellään nukkuisivat pitkään lomalla. Yksi aamuvirkku touhottaja voi pilata koko perheen elämän.

Me äidithän ne lapset aina herätetään aamulla aikaisin kun se on niin kivaa herätä aikaisin. Kerrotko sinä täydellinen ihminen miten ne lapset saa aamulla nukkumaan pitkään?

Antaa lasten valvoa illalla niin nukkuvat aamulla. Erittäin yksinkertaista. Omat jo aikuisia ja tykkäsivät lapsina kun lomilla sai valvoa.

Tai sitten eivät nuku pitkään ja yö on entistä lyhyempi. Ei se ole niin yksinkertaista.

Vierailija
102/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap sun miesseurusteluaikana aamuvirkku touhukas ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni on naimisissa vain turvallisuuden eli rahan, talon, kodin vuoksi?

On alkanu tuntumaan siltä, kun näitä ketjuja lukee.

No ei ainakaan rahan. Perheen perustaminen vie rahaa aivan hirveästi.

Kummasti vaan nimenomaan taloudellinen tilanne vaikuttaa kaikkein eniten pariutumiseen ja suhteen kestävyyteen.

Joka päivä meitä köyhiä miehiä muistutetaan siitä, että emme saa naisia koska olemme köyhiä ja täten kykenemättömiä tarjoamaan naisille sitä taloudellista turvaa johon nämä kokevat olevansa automaattisesti oikeutettuja pelkällä olemassaolollaan.. nyt asia ei sit muka olekaan näin, give me a break.

Millä rahalla sinä muka lapset elättäisit? Kai sinä tiedät, miten paljon rahaa vie lapsen kasvattaminen täysi-ikäiseksi?

Onhan meillä tukijärjestelmä. Kuka tekee rahakkaalakaan miehellä mitään, jos hän ei tahdo hoitaa isyyttään eli lapsen kasvatusta? Köyhällä miehellä olisi enemmän aikaa olla isä.

Vierailija
104/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen family dad miehesi.

Voittekin ottaa nuo rennot toivepäivät säännölliseksi osaksi elämäänne, seuraavalla kerralla on sinun vuorosi tehdä kokonainen päivä mitä haluat ilman vastuuta lapsista. Menet vaikka ystävien kanssa päiväristeilylle, shoppailemaan tai harrastamaan jotain päiväksi etkä vastaa puhelimeen ollenkaan. Kaikki voittavat, kun kumpikin saa tasapuolisesti virkistävää vapaa-aikaa vailla velvollisuuksia.

Vierailija
105/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on kiva koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaattet ja seksiä? Sano yksikin hyvä syy miksi hän ponnistelisi?

Esimerkiksi siksi ettei omatunto salli olla vapaamatkustaja lusmu joka aiheuttaa perhelleen ja kumppanilleen pahaa mieltä? Siksi, ettei itselläkään ole kivaa jos toisella ei ole?

Tuo kaikkein eniten ihmetyttää. Miten joitakin ei kiinnosta yhtään mitä se perhe ajattelee sinusta? Miten pystyvät vain jatkamaan itsekkäällä linjallaan kuin ei mitään? Minä en pystynyt edes poikaystävien kodeissa vain makaamaan jos he alkoivat siivota vaan toki autoin kun siellä itsekin aikaa vietin. Luulin että kumppanuuden tarkoitus on kumppanuus eikä se että ihan sama mitä se kumppani ajattelee, kunhan minä saan tehdä mitä haluan milloin haluan.

Vierailija
106/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ap sun miesseurusteluaikana aamuvirkku touhukas ihminen?

Aika moni ei ole. Minäkään en ole. Silti on aika yleisesti tiedossa että lapset muuttavat elämän ja täytyisi ruveta nousemaan aikaisemmin ja pitää niille lapsille yllä jotain rutiineja. Miksi naiset joutuvat mukautumaan lapsiin, mutta miehen ei tarvitsisi? Jos täytyy jättää parinvalinnassa pois kaikki iltavirkut jää aika moni sitten yksin.

Vierailija
107/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme miehen kanssa kahdestaan ja mies ei anna minun nukkua koskaan. Nytkin koko pääsiäisen ajan on tahallaan herättänyt minut tosi aikaisin.

Varmaan tässä pitää erota, mies on niin ääliö.

Herättäminen ja nukkumisen estäminen on yksi väkivallan muoto ja sitä käytetään myös kidutuskeinona. Eroa ja äkkiä!

Vierailija
108/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on kiva koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaattet ja seksiä? Sano yksikin hyvä syy miksi hän ponnistelisi?

Esimerkiksi siksi ettei omatunto salli olla vapaamatkustaja lusmu joka aiheuttaa perhelleen ja kumppanilleen pahaa mieltä? Siksi, ettei itselläkään ole kivaa jos toisella ei ole?

Tuo kaikkein eniten ihmetyttää. Miten joitakin ei kiinnosta yhtään mitä se perhe ajattelee sinusta? Miten pystyvät vain jatkamaan itsekkäällä linjallaan kuin ei mitään? Minä en pystynyt edes poikaystävien kodeissa vain makaamaan jos he alkoivat siivota vaan toki autoin kun siellä itsekin aikaa vietin. Luulin että kumppanuuden tarkoitus on kumppanuus eikä se että ihan sama mitä se kumppani ajattelee, kunhan minä saan tehdä mitä haluan milloin haluan.

Minulle eräs mies selitti kirkkain ja helpottunein silmin, että nyt kun on vakiintunut parisuhde, ei tartte enää tehdä mitään vaan voi keskittyä itseensä ja omiin juttuihinsa. Parisuhdepanostukset on nyt tehty, kun on saatu nainen vakituiseen parisuhteeseen.

Mitenhän kauan moisen löydön parisuhde mahtoi kestää?

Vierailija
109/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs mies selitti kirkkain ja helpottunein silmin, että nyt kun on vakiintunut parisuhde, ei tartte enää tehdä mitään vaan voi keskittyä itseensä ja omiin juttuihinsa. Parisuhdepanostukset on nyt tehty, kun on saatu nainen vakituiseen parisuhteeseen.

Moni nainen alkaa lihoa kun on saanut vakisuhteen. Mistä se kertoo?

Vierailija
110/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kun teille "miehille" tärkeintä on, että nainen on teitä varten ja teidän ei tarvitse olla naista varten olemassa millään muotoa :) Kunhan nainen pysyy hoikkana ja palvelee, niin se on autuas parisuhde, myös sille naiselle <3

Vierailija
111/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo siitä että sitten ei olekaan aikaa elää itselle ja huomioidaan liikaa sitä perhettä ja miestä.

Vierailija
112/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on yli-itsekäs psykoottinen pääsiäishullu. Sinun ei olisi pitänyt hankkia lapsia ensinkään, koska olet 100% kontrollifriikki ja haluat pilata miehesikin vapaapäivän tyhjänpäiväisellä touhottamisella ja sekoilullasi. Hakeudu hoitoon.

sä se hoitoa tarviit

Vierailija
113/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kun teille "miehille" tärkeintä on, että nainen on teitä varten ja teidän ei tarvitse olla naista varten olemassa millään muotoa :) Kunhan nainen pysyy hoikkana ja palvelee, niin se on autuas parisuhde, myös sille naiselle <3

Hyvä että olet ymmärtänyt asian. Nyt sinun tarvitsee enää löytää mies.

Vierailija
114/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päivä päivältä varmempi päätöksestäni hankkia lapsi yksin.

Vierailija
115/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne pääsiäismunat piti piilottaa? Syötäväksihän ne on tarkoitettu.

Vierailija
116/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on yli-itsekäs psykoottinen pääsiäishullu. Sinun ei olisi pitänyt hankkia lapsia ensinkään, koska olet 100% kontrollifriikki ja haluat pilata miehesikin vapaapäivän tyhjänpäiväisellä touhottamisella ja sekoilullasi. Hakeudu hoitoon.

sä se hoitoa tarviit

Jaha tästä poistetaan viestit jotka ei sovi agendaan. Näkyy vain lainauksena tuo kontrollifriikki juttu. Siinä on oikeassa että tuollaisten naisten ei pitäisi pariutua. Jokin armeijan kapiainen olisi selkeästi ideaali ammatti tuollaisille komentelijoille.