Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen toiveet ottaa päähän

Vierailija
18.04.2022 |

Eilen pääsiäispäivänä mies nousi 13.30. En jaksa tota tyyliä. Meillä on lapsia joille pääsiäinen on iloinen juhla ja aamusta etsittiin pääsiäismunia jne. jotka olin hankkinut ja piilottanut. Kun mies vihdoin nousi ja huomasi että olen pettynyt (olin herätellyt häntä klo 11.30 asti ja vastaus oli koko ajan joo, nousen). Niin hän lähetti minulle viestin jossa kertoi että hän halusi ottaa rennosti (niinkuin aina kun nukkuu pitkään - tekee sen päättämällä itse, ei kommunikoimalla muuten kuin passiivisuudella). Ja että hän halusi sellaisen rennon päivän jossa nukkuu pitkään, sitten grillaa ja istuu iltaa. Mulla meni taas hermot. Miten vitussa minä pystyn lasten, koiran ja muun kanssa, kestää sitä että toinen vetäytyy itsekkäästi vähän väliä ja tulee sitten omien toiveittensa kanssa esittämään mitä hän haluaa. Entäs minä sitten. Mä en enää kestä sitä että ketään ei kiinnosta mun toiveet paskanvertaa. Minä olen tuhat kertaa sanonut että tarvitsen enemmän apua arjessa. Mutta ei! Herra kaipaa sitä vapaata ja niitä relausiltojaan. Mua ei vois vähempää kiinnostaa!

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tuollainen mies.

Meillä onneksi lapsikin on nukkumisesta tykkäävää sorttia ja heräilee 9-10 maissa. Itse tässä vasta aamupalan söin. Ei ole kiire. Lapsi touhuaa jotain leikkijuttuja ja mies möllöttää. Parin tunnin päästä lähdetään ulos ja syömään. Otetaan rennosti koko porukka.

Ja tiedän; lapsia ei voi muokata aamu-unisiksi, meillä kävi tuuri. Eikä meidän tapa viettää vapaata ole se ainoa oikea. Halusin vaan kertoa, että pakko ei ole suorittaa mitään. Ei edes juhlapyhinä.

Vierailija
62/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme miehen kanssa kahdestaan ja mies ei anna minun nukkua koskaan. Nytkin koko pääsiäisen ajan on tahallaan herättänyt minut tosi aikaisin.

Varmaan tässä pitää erota, mies on niin ääliö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin nuorena, että omillaan on pärjättävä. Näin liikaa huonoja esimerkkejä parisuhteista ja aikuisten hauskanpidosta.

Jotenkin tuntuu, että perhe ja parisuhde on vähän liian ylimainostettua. Siitähän ne paineet tulee, kun ei mee kuten ruususissa elokuvissa ja mainoksissa.

Eläkää omannäköstä elämäänne ja relatkaa.

Vierailija
64/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni on naimisissa vain turvallisuuden eli rahan, talon, kodin vuoksi?

On alkanu tuntumaan siltä, kun näitä ketjuja lukee.

No ei ainakaan rahan. Perheen perustaminen vie rahaa aivan hirveästi.

Kummasti vaan nimenomaan taloudellinen tilanne vaikuttaa kaikkein eniten pariutumiseen ja suhteen kestävyyteen.

Joka päivä meitä köyhiä miehiä muistutetaan siitä, että emme saa naisia koska olemme köyhiä ja täten kykenemättömiä tarjoamaan naisille sitä taloudellista turvaa johon nämä kokevat olevansa automaattisesti oikeutettuja pelkällä olemassaolollaan.. nyt asia ei sit muka olekaan näin, give me a break.

No tietenkin sinun on vaikeaa löytää kumppania joka haluaa elättää sinut. Minusta se ei ole mikään syy itkuun. Terveen aikuisen miehen pitää elää omilla rahoillaan.

Vierailija
65/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi elämään aikuisen ihmisen kanssa joka nukkuu 13 asti. En vaan pystyisi. Lähtökohtaisesti niin suuri turn off ja eroavaisuus ihmisenä. Aikuinen ihminen nukkumassa puolille päivin. Ei mene minulla jakeluun. Kyseessä on perustavanlaatuinen filosofinen ero maailmankatsomuksissa. Jo apn aloituksen lukeminen sai minut raivostumaan vähän sisäisesti. Iltavirkut pariutukoon keskenään ja aamuvirkut keskenään!

Ap, tiedät mitä tehdä. Olet itse aktiivinen, eläväinen, miehesi on veltto säkki.

On aika erota ja alkaa elää omaa elämääsi joutumatta vetämään velttoa kivirekeä perässäsi. Miehesi voi etsiä itselleen toisen yhtä velton iltavirkun oleilijan.

T.aamuvirkku

Vierailija
66/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha tuollainen mies.

Meillä onneksi lapsikin on nukkumisesta tykkäävää sorttia ja heräilee 9-10 maissa. Itse tässä vasta aamupalan söin. Ei ole kiire. Lapsi touhuaa jotain leikkijuttuja ja mies möllöttää. Parin tunnin päästä lähdetään ulos ja syömään. Otetaan rennosti koko porukka.

Ja tiedän; lapsia ei voi muokata aamu-unisiksi, meillä kävi tuuri. Eikä meidän tapa viettää vapaata ole se ainoa oikea. Halusin vaan kertoa, että pakko ei ole suorittaa mitään. Ei edes juhlapyhinä.

Kenelle sinä oikein kerrot että ei ole pakko suorittaa mitään? Täällä oli toiveena että mies nousisi sängystä jopa niin aikaisin kuin 11:30. Ei ole liikaa pyydetty.

Kuka täällä siis suorittaa tai haluaa pakottaa suorittamaan? Ei kukaan. Mutta kommentillasi ylläpidät myyttiä suorittajanaisista, jotka vaativat mahdottomia.

Vierailija
67/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla sairaus, että nukkuu noin pitkään. Klo 7 on normaali aika herätä.

Heräsin klo 5 keittämään puuroa!

Vierailija
68/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme miehen kanssa kahdestaan ja mies ei anna minun nukkua koskaan. Nytkin koko pääsiäisen ajan on tahallaan herättänyt minut tosi aikaisin.

Kannattaa erota. Jos ei lasten takia tarvitse herätä aikaisin, niin tuollainen väkisin herättely menee kiusaamisen puolelle.

Vierailija
69/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla sairaus, että nukkuu noin pitkään. Klo 7 on normaali aika herätä.

Heräsin klo 5 keittämään puuroa!

Aikainen lintu madon nappaa!

Vierailija
70/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina Licciardo-Toivola herää klo 3:00!

Vierailija
71/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni on naimisissa vain turvallisuuden eli rahan, talon, kodin vuoksi?

Kummasti vaan nimenomaan taloudellinen tilanne vaikuttaa kaikkein eniten pariutumiseen ja suhteen kestävyyteen.

Joka päivä meitä köyhiä miehiä muistutetaan siitä, että emme saa naisia koska olemme köyhiä ja täten kykenemättömiä tarjoamaan naisille sitä taloudellista turvaa johon nämä kokevat olevansa automaattisesti oikeutettuja pelkällä olemassaolollaan.. nyt asia ei sit muka olekaan näin, give me a break.

No tietenkin sinun on vaikeaa löytää kumppania joka haluaa elättää sinut. Minusta se ei ole mikään syy itkuun. Terveen aikuisen miehen pitää elää omilla rahoillaan.

Niin, jännä juttu ettei asia ole samassa suhteessa toisinpäin, naisia pitää elättää, varsinkin jos ne on persaukisia ja sehän on vain miehen velvollisuus.

Vierailija
72/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se tympeätä kun ei mennä ap:n mielen mukaan.

Jos kohta on epänormaalia aikuiselta lojua sängyssä iltapäivään saakka.

Itse en edes muista nukkuneeni yli 9:00:än.

Viime yönäkin katselin Netflixiä ja naukkailin viiniä klo 3:00:en ja heräsin klo 7:00.

Vierailija
73/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katsos ihan oma päätöksesi pitää ristinä mieslapsi biologisten lasten lisäksi.

Fiksumpi nainen näyttäs turhakkeelle ovea. 

Vierailija
74/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin sanottu kuin tehty, mutta seuraavana juhlapäivänä varaa itsellesi vaikka kylpylähotelli ja jätä sirkus miehen pyöritettäväksi. Älä tee ennen tuota mitään ekstrahommia tai valmisteluja, vaan jätä arki kesken ns. hanskojen pudotukseen. Ajattelit lähteä aamukymmeneltä, niin aamukymmeneltä pikku-Sirpalla on puurotahrainen paita, koiralla melkein täysi rakko, pyykit vaiheessa kodinhoitohuoneessa ja aamiaisjuttujen siivous kesken. Ovesta ulosluikkiessa käy huikkaamassa miehelle että ajattelit ottaa tänään rennosti ja yöpyä kylpylässä hieronnan ja kasvohoitojen jälkeen kun sähän oot kotona lasten ja koirien kanssa nähdään huomenna moimoooooiiii!

Lapsellinen sormillenäpäytys josta todennäköisesti tulee vuosituhannen riita. Todennäköisesti talo olisi kuin pommin jäljiltä kotiintullessa ja mies olisi soittanut läpi kaiken anopista palokuntaan....tai tilannut pitsan ja lapsella on päällään vielä sama puurotahra kuin edellisaamuna. Näpäytyksen jälkeen paikallaan olisi se vakava keskustelu perheen pyörityksestä ja miltä tuntuu kun jätetään yksin pyörittämään koko pskaa. Mies tuntuu olevan niin tottunut rentoon täyspalveluun ettei edes tajua miten kuormittavaa kaiken kumppanin hartioille sysääminen on.

Vierailija
75/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tuollainen komentelijanainen. Mies tekee väärin kun ei tee niinkuin MINÄ haluan. Lomat on relaamista varten ja ne menee pilalle turhasta suorittamisesta. Lapsetkin varmasti mielellään nukkuisivat pitkään lomalla. Yksi aamuvirkku touhottaja voi pilata koko perheen elämän.

Aamuvirkku touhottaja? Meinasitko, että Ap:kin olisi nukkunut pitkään ja lapset olisivat hoitaneet itse itsensä ja koiran? Vaikka kuinka olis loma, niin silti pitää lapsista ja koirasta huolehtia. Kyllä miestä on tekemään lapsia mutta ei sitten yhtään ajatella pidemmälle,että niistä lapsista pitää huolehtiakin sitten!

Vierailija
76/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö puhe tehoa vai mikä mättää? Täällä alkaisi putoaisi taivas äijän niskaan jos edes kuvittelisi alkavansa määräillä mun unista. Etenkin kaikkinainen "mä oon hereillä, viihdytä mua" sais aikaseksi totaalisen apeshit-raivarin. Toista kertaa ei tulisi. Lapsiperhekuviot on tietenkin oma juttunsa ja aikuisten ihmisten haluaisi uskoa voivan sopia tasapuolisen tavan aamuheräilyille yms. Ei niin, että vain toinen on aina se, joka nukuttaa lapset tai nousee aikaisin.

Vierailija
77/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jännä juttu ettei asia ole samassa suhteessa toisinpäin, naisia pitää elättää, varsinkin jos ne on persaukisia ja sehän on vain miehen velvollisuus.

No sieltä se tulikin. Miehellä on toiveena päästä elätiksi ja nyt kiukuttaa kun elättäjää ei löydy.

Vierailija
78/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti yllättävän iso osa on avosuhteessa rahan takia. Itse keksin erillään asumisesta enemmän hyviä puolia. Jännitys pysyy yllä ihan eri tavalla ja ei tarvii haistella toisen paskanhajuja koko ajan. Aina kun näkee toisen pienen tauon jälkeen, se on juhlaa eikä mitään tylsää arkea.

Vierailija
79/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi valinnut.

Vierailija
80/116 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on kiva koti, ruoka pöydässä, puhtaat vaattet ja seksiä? Sano yksikin hyvä syy miksi hän ponnistelisi?

Koska aikuisen ihmisen kuuluu osata ottaa ne muutkin perheenjäsenet huomioon. Mitä AP pyytää ei ole edes mitään erityistä ponnistelua vaativa asia, vaan normaalia aikaa perheen kanssa yhdessä.