Miehen toiveet ottaa päähän
Eilen pääsiäispäivänä mies nousi 13.30. En jaksa tota tyyliä. Meillä on lapsia joille pääsiäinen on iloinen juhla ja aamusta etsittiin pääsiäismunia jne. jotka olin hankkinut ja piilottanut. Kun mies vihdoin nousi ja huomasi että olen pettynyt (olin herätellyt häntä klo 11.30 asti ja vastaus oli koko ajan joo, nousen). Niin hän lähetti minulle viestin jossa kertoi että hän halusi ottaa rennosti (niinkuin aina kun nukkuu pitkään - tekee sen päättämällä itse, ei kommunikoimalla muuten kuin passiivisuudella). Ja että hän halusi sellaisen rennon päivän jossa nukkuu pitkään, sitten grillaa ja istuu iltaa. Mulla meni taas hermot. Miten vitussa minä pystyn lasten, koiran ja muun kanssa, kestää sitä että toinen vetäytyy itsekkäästi vähän väliä ja tulee sitten omien toiveittensa kanssa esittämään mitä hän haluaa. Entäs minä sitten. Mä en enää kestä sitä että ketään ei kiinnosta mun toiveet paskanvertaa. Minä olen tuhat kertaa sanonut että tarvitsen enemmän apua arjessa. Mutta ei! Herra kaipaa sitä vapaata ja niitä relausiltojaan. Mua ei vois vähempää kiinnostaa!
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Taas tuollainen komentelijanainen. Mies tekee väärin kun ei tee niinkuin MINÄ haluan. Lomat on relaamista varten ja ne menee pilalle turhasta suorittamisesta. Lapsetkin varmasti mielellään nukkuisivat pitkään lomalla. Yksi aamuvirkku touhottaja voi pilata koko perheen elämän.
Lapset eivät varmasti nuku klo 13:30 asti. Tosin ap olisi voinut lähteä omille menoille ja jättää lapset/koira miehen kanssa ottamaan rennosti ja grillaamaan. Eikö se enää olisi miehen mielestä rentoilua?
Vierailija kirjoitti:
Taas tuollainen komentelijanainen. Mies tekee väärin kun ei tee niinkuin MINÄ haluan. Lomat on relaamista varten ja ne menee pilalle turhasta suorittamisesta. Lapsetkin varmasti mielellään nukkuisivat pitkään lomalla. Yksi aamuvirkku touhottaja voi pilata koko perheen elämän.
Lapset ei nuku pitkään koskaan. Pahimmillaan ne herää aamuyöllä 4.00 ja jos oikein onnistaa 6.30. Ei siinä auta kuin toisen vanhemman vääntäytyä ylös vaikka kuinka itseä väsyttää
APN kannattaa jättää sika ja lapset vuoroviikoin , että miehenkin n on pakko ryhtyä osallistumaan lastensa hoitoon.
Sinänsähän kyllä se miehen itsekkyys ja laiskuus on näkynyt jo seurusteluaikana-se vaan ei ole haitannut kun ei ole ollut vastuuta lapsista. Kannattaa muistaa ennenkuin lisääntyy ettei paskasta voi hioa timanttia .
Just eilen aattelin, että on käyny hyvä tuuri, kun on kumppani jonka elämäntavat sopii mun elämäntapoihin. En kestäisi tuollaista, että joutuisi asumaan samassa taloudessa tyypin kanssa, joka ärsyttää jo pelkällä elämisellään.
Tiedän, että ap vain purki vitutustaan, mutta jos oleminen on tuollaista niin kehottaisin tekemään jotain asian korjaamiseksi eikä jättää hommaa vain av:lle purkamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät varmasti nuku klo 13:30 asti. Tosin ap olisi voinut lähteä omille menoille ja jättää lapset/koira miehen kanssa ottamaan rennosti ja grillaamaan. Eikö se enää olisi miehen mielestä rentoilua?
Jättää lapset miehelle, joka nukkuu? Tulee mieleen, kun itse kävin töissä, ja iltavuorosta tullessani iltakymmenen jälkeen, mies retkotti sohvalla umpiunessa, lapset juoksentelivat napasillaan pihalla.
Miksi te naiset ette osaa pitää puolianne? Siis suostutte tuollaiseen yksipuolisuuteen, että toinen saa vaan maata pers homeessa ja sanella mitä on rentoilu? Te ette ikinä vaadi omia rentoiluja, jolloin mies hoitaa lapset? Sitten valitatte, kuinka kamalaa teillä on... En tiedä miten meillä oli ihan automaatio tänäkin pääsiäisenä, että pe ja la touhuttiin perheenä, su mies nukkui pitkään ja lähti käymään omilla menoillaan ja tänään nyt minä loikoilen sängyssä ja lähden ystävän luona käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää lapset miehelle, joka nukkuu? Tulee mieleen, kun itse kävin töissä, ja iltavuorosta tullessani iltakymmenen jälkeen, mies retkotti sohvalla umpiunessa, lapset juoksentelivat napasillaan pihalla.
Jos mies on ihan terve päästään, niin varmasti pakosta herää lasten kanssa, kun ei toivon mukaan halua jättää lapsiaan heitteille tai vaaraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelästyikö mies, että mitä tuli tehtyä?
Ai että tuli hymy huulille heti aamusta siitä ettei ole tuollaista riivinrautaa täällä haastamassa riitaa heti aamusta :) Tämä on se syy miksi käyn täällä välillä muistuttamassa itselleni miksi ei koskaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me äidithän ne lapset aina herätetään aamulla aikaisin kun se on niin kivaa herätä aikaisin. Kerrotko sinä täydellinen ihminen miten ne lapset saa aamulla nukkumaan pitkään?
Antaa lasten valvoa illalla niin nukkuvat aamulla. Erittäin yksinkertaista. Omat jo aikuisia ja tykkäsivät lapsina kun lomilla sai valvoa.
Vierailija kirjoitti:
Ai että tuli hymy huulille heti aamusta siitä ettei ole tuollaista riivinrautaa täällä haastamassa riitaa heti aamusta :) Tämä on se syy miksi käyn täällä välillä muistuttamassa itselleni miksi ei koskaan enää.
Kai sinä annoit sille entiselle riivinraudallesi myös vapaita aamuja ilman mukuloita ja velvollisuuksia? Jos et, niin en yhtään ihmettele, että järki lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me äidithän ne lapset aina herätetään aamulla aikaisin kun se on niin kivaa herätä aikaisin. Kerrotko sinä täydellinen ihminen miten ne lapset saa aamulla nukkumaan pitkään?
Antaa lasten valvoa illalla niin nukkuvat aamulla. Erittäin yksinkertaista. Omat jo aikuisia ja tykkäsivät lapsina kun lomilla sai valvoa.
Ei pieni lapsi nuku siltikään klo 13:30 asti.
Kuinkahan moni on naimisissa vain turvallisuuden eli rahan, talon, kodin vuoksi?
On alkanu tuntumaan siltä, kun näitä ketjuja lukee.
Nukkuminen on terveellinen harrastus. Ottakaa rennommin.
T. Entinen suorittaja-marttyyri
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin lusikat jakoon ja viikko-viikko systeemi.
Tänään on maanantai ja siitä alkaa ukon vuoro. Eli lähdeppä reissuun.
Ei vuorovanhemmuuteen eroa tarvita. Sen sävelet pitää vaan ottaa haltuun lapsen ensi parkaisusta.
Miksi et vaan hanki uutta miestä? Tyhmää se on jäädä riippakiveä katselemaan kun parempiakin vaihtoehtoja on olemassa vaikka millä mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä annoit sille entiselle riivinraudallesi myös vapaita aamuja ilman mukuloita ja velvollisuuksia? Jos et, niin en yhtään ihmettele, että järki lähtee.
Annoit? Aikuinen nainen on joku lapsen tasolle typistetty viaton uhri, joka ei osaa ottaa sitä omaa aikaansa vaan se pitää hänelle antaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vaan hanki uutta miestä? Tyhmää se on jäädä riippakiveä katselemaan kun parempiakin vaihtoehtoja on olemassa vaikka millä mitalla.
Narsisti❤️Läheisriippa. Läheisriippa odottaa ja odottaa, että toinen muuttuisi.