G: Rohkein paikka, missä olet masturboinut?
Kommentit (10)
Koululaisena koulun vessassa, armeijassa komppanian veski, naapurin rouvan edessä, kun hänen ukko nukkui makkarissa, työpaikalla, autossa tienposkessa ja kesällä teltassa telttaretkellä ->taisi näkyä "silhuettina" näpi.
naapurin rouvan edessä runkkaamisesta. Aika kumottava tilanne.
... vietimme yhteistä iltaa kolmisin hiukan vinkkua juoden ja sitte vähän enemmänkin vahvempaa mehua. Ukko juopu reippaasti ja kävi nukkumaan. Jäin keittiöön oottamaan naista, kun tuli, hyväilimme toisiamme hetken. Sitten vedin housuni alas ja aloin runkkaamaan itseäni. Tovin naapuri katseli touhuani, kunnes alkoi itse jatkamaan siitä minin minä jäin. Hänen käsittely tuntui erittäin hyvältä ja laukesin melkein heti rouvan antamaan runkkuun. Ajatuksissa pyöri, jos mies herää, niin ... mitä sanon. Loppujen lopuksi kaikki päättyi hyvin. Em. kokemus on pysynyt meidän kahden tietoisuudessa kaikki nämä 20 vuotta.
Kuinka vaatimattomalla koskettelulla pystytty antamaan itsellene orkun jossain bussissa ta parturissa ? Onnistuuko se ilman käsiä ? Tarvitaan jotkin tietynlaiset housut tms. ??
Kertokaa ihmeessä, niin alan tarkkailemaan ympäristöäni
Kuinka vaatimattomalla koskettelulla pystytty antamaan itsellene orkun jossain bussissa ta parturissa ? Onnistuuko se ilman käsiä ? Tarvitaan jotkin tietynlaiset housut tms. ??
Kertokaa ihmeessä, niin alan tarkkailemaan ympäristöäni
Eipä tarvitse kosketella. Luin näitä työpaikallani. Tuossa sermin takana on toinen henkilö. Vain hieman painoin itseäni tuolia vasten ja sain ihanat orkut AAAAAAHHH! Nautintoa häiritsi vain se, että piti pitää kasvot peruslukemilla eikä saanut voihkia.
masturboin linja-autossa, muita matkustajia kun ei ollut ni ihan vaan käsi housuun jne.. Tapahtui jossain Kerimäen ja Kesälahden välillä...
Oon runkannut junan ja lentokoneen vessassa sekä höyrysaunassa. Vähän hävetti ku oli hirveet jonot lentokoneessa...
Minä teen tuota monta kertaa viikossa, eikä siinä ole minusta mitään ihmeellistä. Kyllähän nyt vessassa tehdään muitakin hyvin intiimejä asioita, kuten väännetään ripulipaskaa.
; )
Nimim. Himon yllättämä