Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille makkaroista (läski)

Vierailija
11.01.2007 |

Kuinka paha turn off miehelle on, jos naisella on läskimakkaroita vyötäröllä?

Makkarani eivät minua itseäni haittaa, koska tiedän vahvuuteni ja mulla on muuten hyvä itsetunto. Olen kaunis ja isorintainen naisellinen nainen. Tiedän olevani hyvä sängyssä, olen estoton, innostunut, himokas, kokeilunhaluinen ja loistava suihinottaja. Mutta tiedän myös, että miehet nauttivat kauniitten ihmisten ja vartaloiden katselusta ja koskettelusta, ja minulla noita michelinejä kyllä on... Mietin tilannetta nyt koska oltuani vuosikausia vakiintuneessa suhteessa, ja sen jälkeen yksin pitkään, olen nyt pitkästä aikaa mahdollisesti päätymässä miehen kanssa sänkyyn...

Kiitos rehellisistä vastauksista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla itsetunnolla varmasti hurmaat miehen

Sillä olet monessamielssä onelmien nainen ja tuskin makkara tai kaksi kaataa alkaavaa suhdettanne tai sitten olet löytänyt väärän miehen

joten estoitta vaan . . .

Toivottavasti mies ymmärtää hyvänpäälle

T: M41

Vierailija
2/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä sängyssä ei ole missin ulkoiset mitat vaan se että on sinut itsensä kanssa ja uskaltaa nauttia ja " antaa mennä" Joten älä murehdi michelinejä vaan ole oma itsesi ja anna halusi näkyä. Se hurmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tosiaankin olla vähän ihastunut. Enkai sitä muuten miettiskään, että mitähän se toinen musta ajattelee. Toisaalta, en ole koskaan elämässäni mennyt sänkyyn ekana iltana, tuntematta toista jo vähän. Sikäli toivon tietysti, että vaatteet päällä tehty " vaikutus" ei hälvene sitten kun riisutaan.

Meillä on selvästi hyvät kemiat kyllä, joten lähtökohta on hyvä... :-)

t. ap

Vierailija
4/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies on tainnut haluni huomatakin, olenhan avoin ja varsin suora :-) (tyypillinen suomalainen?) Jotkut miehet pelkäävät vahvoja naisia, mutta tämä mies on onneksi itsekin hyvällä itsetunnolla varustettu. Vaikuttaisi melko hurmaantuneelta jo nyt :-)

t. ap

Vierailija
5/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ainakin tunnut oikealta unelmalta :)

t. mään

Vierailija
6/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiviista palautetta. Onneksi kysyin täällä vaikka vähän pelottikin kysyä, ajattelin että tulee teilausta. Mutta uskon teitä ja taidanpa viedä miehen punkkaan (tai sohvalle).. Onhan se loogistakin, että jos toisesta tykkää ja toista haluaa, niin ei siinä yksityiskohtiin takerruta, en minäkään. Tuo mies tuoksuu aivan ihanalta, ja sanoo musta samaa :-)

Vierailija
7/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA!!

Mitä sitä enään sanoja jauhaan

Näytä tunteesi ja anna palaa

Sillä hurmaat miehen lopullisesti

-mici-

Vierailija
8/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihminen on aina yksilö. Mutta jos ihan teknisesti ajatellaan että haluaisinko rakastella hoikan vai tasapaksun makkaravartaloisen naisen kanssa niin valitsen hetkeäkään miettimättä ensin mainitun.

t.mies

Vierailija
9/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestohymy päällä ja huomaan ajatusten pyörivän vaan seksissä. Tietäispä mies vaan, mitä ajattelen, ja miten häntä himoitsen... :-)

t. ap

Vierailija
10/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mici65-:

ONNEA!!

Mitä sitä enään sanoja jauhaan

Näytä tunteesi ja anna palaa

Sillä hurmaat miehen lopullisesti

-mici-

Mitä kieltä on sana " enään" ja mitä se tarkoittaa? " Jauhaan" ? Lapset sotkivat itsensä jauhoon leipoessaan pullia. Anteeksi että kirjoitan aiheen vierestä, mutta onko kirjoitustaito katoamassa Suomesta?

---

Asiaan: Ei todellakaan tarvitse hävetä paria vatsamakkaraa. Ulkonäkö on osa persoonaa, ja sinä olet sellainen kuin olet. Kokonaan eri asia on, jos olet lihonnut nopeasti tai muuttunut ulkoisesti muuten.

Itse pidän hoikista ja urheilullisista naisista, ja minulle vatsamakkarat ovat turn off. Muutenkin kiinnitän huomiota enemmän tyttömäisiin kuin naisellisiin naisiin. Mutta samalla tavalla miesten ulkoinen olemus jakaa mielipiteitä, eikö niin?

Kunhan pidät itsetunnon korkealla, ei ole mitään hätää!

Vierailija
11/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan sitä naisetkin mieluummin rakastelevat hoikan ja lihaksikkaan miehen kanssa, jos valita voi! Mietin vain, kun minä nyt olen tällainen kuin olen, enkä hetkessä voi muuksi muuttua, että onko pahakin turn-off ne makkarat? Kai pelkään eniten, että seisokkinsa lopahtaa michelinien paljastuttua! Mutta toisaalta, elämässä on otettava riskejä ja saahan sen imuttamalla pystyyn taas... Tasapaksu en kyllä tosiaan ole, vaan varsin kurvikas :-)

Toivotaan, että miehelläkin on sen verran tunteita pelissä, että parit makkarat ei haittaa :-)

t. ap kestohymy päällä

Vierailija
12/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän se jo jotain kertoo, että kun livenä olemme alunperinkin tavanneet, niin ei hän ulkonäköäni ainakaan inhoa. Eri asia olisi jos oltaisiin tutustuttu netissä vaikka.

Juuri niinkuin sinä " huomaat" ne urheilullisen näköiset, joilla tuskin on makkaroita, minä huomaan tietynlaiset ja tämä mies näköjään minut :-)

t. ap

Vierailija
13/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset usein kaunistelevat ulkonäköään ja uskottelevat itselleen olevansa hyvän näköisiä. Hyvän itsetunnon omaava nainen ei edes kyselisi seksipalstalla mielipiteitä. Makkaralla vai ilman. Ilman muuta ilman!

Vierailija
14/15 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minä en satu pitämään erityisen kurvikkaista, perinteisen naisellisista naisista vaan esim pienirintaisista, niin..

Sinulla ap on niin fiksuja mielipiteitä, ja osaat suhtautua asioihin esimerkillisesti, että ihailen älykkyyttäsi! Ja SE ON TODELLA SEKSIKÄSTÄ! Ihan tosi.

Kiitos ja ole hyvä! :)

Vierailija
15/15 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin miehenä, että tapailemasi mies on jo hyväksynyt vartalosi - hänhän ilmeisesti haluaa olla sinun kanssasi. Jos vähän karusti ajattelee, niin kyllähän naisesta näkee jo vaatteet päällä, mitä suunnilleen siellä alla on odotettavissa. Kun nainen on runsas ja kurvikas, ei ne " makkarat" yllätyksenä tule (ellei mies nyt ihan ensi kertaa asialla ole...).

Komppaan edellisiä vastaajia siinä, että seksin suhteen loppukädessä tärkeämpää on asenne kuin vartalo: mieluummin elän ja rakastelen himokkaan ja " makkaraisen" kuin mallivartaloisen mutta estyneen naisen kanssa. 10-15 vuotta sitten (nyt ikää n. 30, vaimo ja pari lasta) ajattelin ehkä toisin ja pinnallisemmin, mutta elämä on onneksi opettanut.