Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonna on nelikymppinen perheenäiti, joka meni miehensä kanssa ensimmäistä kertaa seksibileisiin neljä vuotta sitten.

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo puutarhatonttumies toi työpaikaltani elävästi mieleen parikin sellaista miestä joiden kanssa en ikinä lähestyisi makuuhuonetta päinkään. Molemmat sellaisia naiselle kuin naiselle juttelemaan rupeavia, Juice L. kaljuja, silmälasipäisiä kuikeloita, töissä asemassa tyyliin "lähetti" eli kouluja ei ole käyty ja sen huomaa.

En olisi yhtään yllättynyt jos saisin tietooni että tämän kaltaiset ihmiset juoksisivat tuollaisissa parinvaihtobileissä puutarhatonttuilemassa.

Ja yhtään en oo ulkonäkökeskeinen! Seksi on tarkoitettu vain kauniille ja korkeakoulutetuille ihmisille. EI Juicen nälköisille alemmin koulutetuille. Nih.

Tietysti, seksi on vain kauniille, rikkaille ja fiksuille. Sellainen tämä nykymaailma on.

Olen eri kommentoija, mutta tästä vastauksesta kuultaa erittäin huono itsetunto. Onko takana se myös parinvaihdossa eli koetaan hienona se, että monet haluavat harrastaa seksiä kanssani?

Seksuaalista vetoa voidaan kokea hyvin monennnäköisten kanssa, mutta ei kenen tahansa kanssa. Sitähän tuo puutarhatonttu-juttu tässä ilmentää eli 1. Jonna puhui erittäin epäkunnioittavasti seksikumppanistaan ja 2. harrasti seksiä fyysisesti epäviehättävänä pitämänsä kanssa.

Vierailija
122/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvaihtamisehdotus on uhkavaatimus miehelle, jos mies ei ole chad. 

Se kertoo siitä, että parisuhde on väljähtänyt ja nainen rupeaa nyt nussimaan muitakin miehiä, mutta sitä ei kutsuta pettämiseksi ja mies saa säilyttää parisuhteessa olemisen nimikkeen, kunhan suostuu naisen sivusuhteisiin. Tavallinen mies voi ehkä saada äitinsä ikäiseltä naiselta seksiä kerran kuukaudessa, mutta se ei ole sama asia kuin nainen panemassa chadejä ja tulemassa sitten takaisin kotiin tavismiehen lihapatojen ääreen. 

Tähä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo siitä, että parisuhde on väljähtänyt ja nainen rupeaa nyt nussimaan muitakin miehiä, mutta sitä ei kutsuta pettämiseksi ja mies saa säilyttää parisuhteessa olemisen nimikkeen, kunhan suostuu naisen sivusuhteisiin. Tavallinen mies voi ehkä saada äitinsä ikäiseltä naiselta seksiä kerran kuukaudessa, mutta se ei ole sama asia kuin nainen panemassa chadejä ja tulemassa sitten takaisin kotiin tavismiehen lihapatojen ääreen. 

Tähä

Kirjoitin seksipalstalle (jonne aihetta käsitteleva ketjuni oli täältä siirretty) tätä aihetta käsittelevän viestin. Olet mielestäni oikeassa eli näihin kuvioihin selvästi sisältyy piilotettuja motiiveja - ne piilotetaan "vapaamielisyyden" kuorrutukseen.

Mutta mies voi kuitenkin löytää myös noista kuvioista itselleen paremmin sopivan puolison. Eihän se pelkästään naisia koske. Tätä aihetta sivusi jutussa kerrottu episodi, missä Jonna raivostui nuoremmalle naiselle, jolle oli mustasukkainen miehestään.

Vierailija
124/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukava kuulla myös se kolikon toinen puoli, ne kokemukset jotka eivät olekaan ollut positiivisia tai mitä vaaroja kannattaa ottaa huomioon. Joka asiassa on kuitenkin vaaransa ja kääntöpuolensa. Näistä jutuista jää vain kuva, että yritetään kuten jotain uskonnollista vakaumusta tunkea naamalle kaiken autuuden tuovan ilona. Mutta kun sellaista ei ole olemassa niin pistää naurattamaan tuollainen epärehellisyys ettei voida tuoda niitä muitakin puolia esiin ja koetetaan toitottaa ainoastaan yhtenä totuutena 🤭

Tuossa mainitussa Ruutu-dokkarissa yksi nainen päätyi itkemään ja säälimään itseään, kun kaikki muut löysivät vaihtarin paitsi hän ja hänen miehensä.

Vierailija
125/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa nyt jonnakin saa kunnon miestä sen minuutti tuhkamunan sijaan joka makaa siinä sukkana vieressä

Vierailija
126/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähä

Kirjoitin seksipalstalle (jonne aihetta käsitteleva ketjuni oli täältä siirretty) tätä aihetta käsittelevän viestin. Olet mielestäni oikeassa eli näihin kuvioihin selvästi sisältyy piilotettuja motiiveja - ne piilotetaan "vapaamielisyyden" kuorrutukseen.

Mutta mies voi kuitenkin löytää myös noista kuvioista itselleen paremmin sopivan puolison. Eihän se pelkästään naisia koske. Tätä aihetta sivusi jutussa kerrottu episodi, missä Jonna raivostui nuoremmalle naiselle, jolle oli mustasukkainen miehestään.

Jonna raivostui, kun mies sai parempaa seksiä nuorelta ja nätiltä naiselta ja hän itse sai vain puutarhatonttua. :D Eihän tässä näin päin pitänyt käydä...

Vierailija
127/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo otsikko "...ilmoitin, että me muuten mennään seksibileisiin" ärsyttää minua ainakin suunnattomasti. Missä suhteessa kukaan "ilmoittaa" toiselle, mitä tämän tulee kohta tehdä. Tuo on juuri sitä "aikuista naista", mitä en voi ajatuksena sietää. Ollaan "päättäväisiä" ja "topakoita" ja "määrätietoisia", eli vedetään omaa linjaa jyräten muiden, useimmiten puolison, yli. Kun ollaan niin "vahvoja" ja "itsenäisiä". Huoh.

Vierailija
128/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa aina huvittaa se, kuinka paljon nämä tällaiset aiheuttavat muissa ihmisissä suoranaista raivoa. En ole ikinä ymmärtänyt syytä siihen. 

t. itsekin epätyypillisessä suhteessa elävä ja elämästään nauttiva

Sama. Olen tyytyväinen elämääni, ja mulle on ihan sama, jos olen jonkun mielestä "säälittävä pervo". Voin psyykkisesti hyvin enkä ole katunut tai traumatisoitunut mistään.

Sairas sinä olet vaikka luulet voivasi psyykkisesti hyvin. Et hallitse seksiä vaan seksi hallitsee sinua. Olet himojesi orja joka ei ole tyytyväinen mihinkään. Tarvitset kuin narkomaani yhä uusia ja voimakkaampia kokemuksia saadaksesi tyydytyksen hetkeksi.

Juuri tämänkaltaiset kommentit ovat huvittavia. Minä (ensin lainattu) tai minua kommentoinut emme kumpikaan edes kertoneet mitä puuhailemme, mutta siitä voi vetää heti suorilta käsin noin pitkälle meneviä oletuksia psyykkisestä epätasapainosta. Omalla kohdallani raivon syyksi riittää etten asu mieheni kanssa saman katon alla ja näen parin-kolmen viikon välein toista miestä, jonka kanssa meillä on kinkysuhde, mikä on puolisolleni aivan täysin fine. Sitoutuneet ja pitkät suhteet kyseessä, ei holtitonta ympäriinsä panemista tai mitään. Keskustelua on itse asiassa paljon panemista enemmän...

Mutta tämä olisi täysin fine ja ymmärrettävää, jos vain rehellisesti pettäisin. Sitä en ole kyllä tehnyt koskaan, toisin kuin noin puolet ihmisistä, mutta rehellisesti sinut itsensä ja halujensa kanssa oleminen, sekä rehellisesti ja avoimesti toimiminen ja yhdessä onnellisesti pysyminen, se on muiden mielestä oikeasti kamalaa ja ahdistavaa. 

Vierailija
129/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni epäilee, että juttu olisi keksitty? Tunnen monta "Jonnaa", jotka kaikki ovat fiksuja, mukavia ja hyvinvoivia "tavallisia" ihmisiä. Itse liikun sinkkunaisena noissa piireissä, eikä minulla ole juuri kerrottavaa haittapuolista, kun en ole niitä oikeastaan kohdannut. Joskus bileissä on ollut joku mies, joka ei ole noudattanut sääntöjä ja on koskenut ilman lupaa, mutta silloin järjestäjät heittävät nopeasti pihalle. 

Jotenkin tyrmistyttää tuo ulkonäöstä jauhaminen. Minulle ja monille muillekaan tietty ulkonäkö ei ole mitenkään seksiin liittyvä asia. Minulle tärkeintä on iloisuus ja ystävällisyys, henkinen kohtaaminen fyysisen rinnalla. Uskokaa tai älkää, seksibileissä usein keskustellaan paljon ja tutustutaan ihmisiin. "Jonnalta" oli kyllä epäkunnioittavaa kuvailla tuota yhtä miestä "puutarhatontun näköiseksi". Ehkä hän halusi tuoda esiin sen, että swinger-piireissä tavallisen elämän ahdistavat ulkonäkönormit eivät ole niin hallitsevia, ja "kauniit" voivat nauttia seksistä vähemmän "kauniiden/komeiden" kanssa. Ihmisiin ja erilaisiin kehoihin suhtaudutaan arvostavasti. Jos ei suhtaudu, joutuu nopeasti yhteisöstä ulos. Voin vastailla, jos oikeasti haluatte tietää asiasta lisää.

Vierailija
130/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista tilaisuuksista on varmasti kivoja videoita ja kuvia esitettäväksi somessa.

sinä voitkin yksinäsi katsella niitä housut kintuissa.

Vierailija
131/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni epäilee, että juttu olisi keksitty? Tunnen monta "Jonnaa", jotka kaikki ovat fiksuja, mukavia ja hyvinvoivia "tavallisia" ihmisiä. Itse liikun sinkkunaisena noissa piireissä, eikä minulla ole juuri kerrottavaa haittapuolista, kun en ole niitä oikeastaan kohdannut. Joskus bileissä on ollut joku mies, joka ei ole noudattanut sääntöjä ja on koskenut ilman lupaa, mutta silloin järjestäjät heittävät nopeasti pihalle. 

Jotenkin tyrmistyttää tuo ulkonäöstä jauhaminen. Minulle ja monille muillekaan tietty ulkonäkö ei ole mitenkään seksiin liittyvä asia. Minulle tärkeintä on iloisuus ja ystävällisyys, henkinen kohtaaminen fyysisen rinnalla. Uskokaa tai älkää, seksibileissä usein keskustellaan paljon ja tutustutaan ihmisiin. "Jonnalta" oli kyllä epäkunnioittavaa kuvailla tuota yhtä miestä "puutarhatontun näköiseksi". Ehkä hän halusi tuoda esiin sen, että swinger-piireissä tavallisen elämän ahdistavat ulkonäkönormit eivät ole niin hallitsevia, ja "kauniit" voivat nauttia seksistä vähemmän "kauniiden/komeiden" kanssa. Ihmisiin ja erilaisiin kehoihin suhtaudutaan arvostavasti. Jos ei suhtaudu, joutuu nopeasti yhteisöstä ulos. Voin vastailla, jos oikeasti haluatte tietää asiasta lisää.

Se taitaa olla ongelma että meille muille ei riitä vain keho oli se sitten millainen vaan haluamme persoonan siinä mukana. Jos tapaa jonkun ihmisen kerran jossain tuollaissa swingerimeetissä niin ei nyt kovin hyvin voi sanoa tuntevansa häntä. Verrattuna perinteiseen parisuhdemalliin jossa tutustutaan, deittaillaan, vietetään aikaa muutenkin yhdessä, tavataan sukulaisia ja ystäviä, ei häpeillä sitä tehdään.

Vierailija
132/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ei hehkuteta viinaan meneviä naisia joilla on kiva uus seksikaveri joka viikonlopuks,

ja lapset voi kattella ja kuunnella vierestä kun äidin elämä saa uutta iloista energiaa sexparinvaihdosta usein.

Mikä tästä tekee erilaisen et siinä on se ukkokin mukana hääräämässä?

Vierailija
133/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tyhmää ihmistä ei löydykkään ettei se pitäisi itse itseään todella fiksuna ja hienona ihmisenä.

Vierailija
134/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna kuulostaa seksiriippuvaiselta, jonka elämä pyörii vain yhden asian ympärillä. Vaikea sanoa, onko mies sydämestään touhussa mukana, vai miellyttääkö hän vain addiktia vaimoaan. Tai kenties hänkin on yhtä riippuvainen seksistä kuin vaimonsa.

Joka tapauksessa kuulostaa tyhjältä ja pinnalliselta elämältä, jota ohjaavat sukupuolielimet. Sääliksi käy lapsia, kun on tuollaiset vanhemmat. Toivottavasti vanhempien salaisuus ei paljastu heille ikinä.

Vierailija
135/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo puutarhatonttumies toi työpaikaltani elävästi mieleen parikin sellaista miestä joiden kanssa en ikinä lähestyisi makuuhuonetta päinkään. Molemmat sellaisia naiselle kuin naiselle juttelemaan rupeavia, Juice L. kaljuja, silmälasipäisiä kuikeloita, töissä asemassa tyyliin "lähetti" eli kouluja ei ole käyty ja sen huomaa.

En olisi yhtään yllättynyt jos saisin tietooni että tämän kaltaiset ihmiset juoksisivat tuollaisissa parinvaihtobileissä puutarhatonttuilemassa.

Nuo parinvaihtobileet näyttävän olevan epäviehättäville miehille ja naisille helpoin tapa saada seksiä, kun talo on täynnä kiimaisia perheenäitejä ja isiä, jotka haluavatko epätoivoisesti päästä panemaan lähes kaikkea mikä liikkuu. Hyhhyh, itselleni tuli melkein oksennuksen maku suuhun tuosta Hesarin jutusta kuvitellessa millaista menoa ja pareja noissa juhlissa syntyy. 🤮

Vierailija
136/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se taitaa olla ongelma että meille muille ei riitä vain keho oli se sitten millainen vaan haluamme persoonan siinä mukana. Jos tapaa jonkun ihmisen kerran jossain tuollaissa swingerimeetissä niin ei nyt kovin hyvin voi sanoa tuntevansa häntä. Verrattuna perinteiseen parisuhdemalliin jossa tutustutaan, deittaillaan, vietetään aikaa muutenkin yhdessä, tavataan sukulaisia ja ystäviä, ei häpeillä sitä tehdään.

Ei me mitään häpeillä, mutta tämänkin keskusteluketjun kommentit kertovat selvästi, miksi asiasta ei voi puhua ulkopuolisille. Mistä tiedät, miten syvällisesti swingerit tuntevat seksikumppaninsa? Usein hyvinkin syvällisesti.

Vierailija
137/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tyhmää ihmistä ei löydykkään ettei se pitäisi itse itseään todella fiksuna ja hienona ihmisenä.

Missä lukutaito? En puhunut itsestäni vaan sanoin, että tuntemani parinvaihtajat ovat fiksuja ja hienoja ihmisiä.

Vierailija
138/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähä

Ja tämä tavismies on niin vässykkä että jää suhteeseen? Ei ihme että nainen haluaa vieraita miehiä.

Vierailija
139/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Miten jaksaa vielä tuossa iässä vyöhöttää jostain seksistä. Luulisi olevan tärkeämpiäkin asioita jo tuossa iässä? 

Vierailija
140/150 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo parinvaihtobileet näyttävän olevan epäviehättäville miehille ja naisille helpoin tapa saada seksiä, kun talo on täynnä kiimaisia perheenäitejä ja isiä, jotka haluavatko epätoivoisesti päästä panemaan lähes kaikkea mikä liikkuu. Hyhhyh, itselleni tuli melkein oksennuksen maku suuhun tuosta Hesarin jutusta kuvitellessa millaista menoa ja pareja noissa juhlissa syntyy. 🤮

Että ihan yrjöttää, jos joku "ruma" harrastaa seksiä? Mahdat olla hieno ihminen.