Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko olla alasti parhaan ystäväsi nähden?

Vierailija
16.04.2022 |

Esim.uimahallissa.
Minä en.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En käy ollenkaan uimassa, saunassa (muiden kun mieheni tai äitini kanssa) tai missään missä tarvii olla alasti. En kehtaa edes mennä rannalle vaikka haluaisin.

Olen entinen syömishäiriöinen, enkä voi sietää "löllyviä" osia itsessäni. Olen siis "hoikka" mutta koska kroppa ei ole "täydellinen" niin en halua sitä esitellä. Lähinnä vatsa on ongelma. Ja rinnat.

He tarkoitin siis että en kehtaa mennä rannalekaan, vaikka siellä toki olisi bikinit :D

Vierailija
22/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tällä hetkellä ole niin hyvässä kunnossa, että kehtaisin olla kenenkään kanssa alasti. Bulkkikausi on tosin tulossa päätökseensä ja nyt loppu kevät ja alkukesä kiristellään ja alan tekemään enemmän aerobista liikuntaa. Eli joskus heinäkuussa olen sen verran kireässä kunnossa, että kehtaisin.

M31, 179cm, 84kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut ulkomailla uimahallissa, miten häveliäämmissä maissa hoidetaan peseytyminen uimahallissa?

Vierailija
24/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo. Saunottaisiin.

Vierailija
25/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkroppaiset tytöt kyllä uskaltaa, pullukat ei.

M19

Ai niin, miehillä olikin putkiaivot 🙈

Vierailija
26/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö suomalaisten todella miettiä tällaista? Kyllä meillä on saunottu ja uitu alasti kavereiden, sukulaisten ja jopa työkavereiden kesken.

Vierailija
27/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tällä hetkellä ole niin hyvässä kunnossa, että kehtaisin olla kenenkään kanssa alasti. Bulkkikausi on tosin tulossa päätökseensä ja nyt loppu kevät ja alkukesä kiristellään ja alan tekemään enemmän aerobista liikuntaa. Eli joskus heinäkuussa olen sen verran kireässä kunnossa, että kehtaisin.

M31, 179cm, 84kg

On se hyvä kun oot noin läheisen suhteen onnistunut parhaan kaveris kanssa solmimaan, että vallan tarvitaan bikini fitnessin kautta saunoakin normaalisti.

Vierailija
28/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, paras ystäväni on mies ja mä olen nainen, eikä meidän ystävyyteen kuulu alasti oleminen. 

Vierailija
29/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bullukka joten en, mutta kaverini kyllä kehtaavat nakuilla minun seurassani häikäilemättä. Itse en tuomitse, eivätkä hekään jos joskus sattuisin alasti heidän edessään hillumaan.

Vierailija
30/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa.

Vierailija
31/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31, 179cm, 84kg

On se hyvä kun oot noin läheisen suhteen onnistunut parhaan kaveris kanssa solmimaan, että vallan tarvitaan bikini fitnessin kautta saunoakin normaalisti.

Mitä?

En kyllä itse kehtaa esitellä alastonta kroppaani ellen ole täydellisen tyytyväinen kroppaani. Se vaatii paljon työtä, liikuntaa ja terveellistä ruokaa joka päivä.

Vierailija
32/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Sehän tässä se läski on.

Vierailija
33/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, jonka seurassa voin olla alasti.

Vierailija
34/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi edes mummoni kanssa, ei johdu seuran ulkonäöstä vaan mun omasta päästä.

Vierailija
35/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö suomalaisten todella miettiä tällaista? Kyllä meillä on saunottu ja uitu alasti kavereiden, sukulaisten ja jopa työkavereiden kesken.

Menetänkö kansalaisuuteni, jos olen epävarma kehostani?

Vierailija
36/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kehtaisi enää, muutama vuosi sitten kyllä. Ennen olimme molemmat hoikkia ja timmejä, nyt vain ystäväni on sellainen. Itse olen lihava, selluliittinen ja ällöttävä, en pysty edes itse katsomaan itseäni alastomana peilistä 🤮

Vierailija
37/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Kaikki tuntuu jotenkin pe*volta aikuisena, nuorena ei silleen ajattele asiaa. Parempi kulkea säkissä verhottuna.

Vierailija
38/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Saunotaan kavereiden kanssa usein. Se on normaali aikuisten illanviettotapa ainakin täällä maalla.

Vierailija
39/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sekä parhaiden että muidenkin ystävien kanssa.

Vierailija
40/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka toimitte esim uimahallissa? Siellähän ollaan alasti suihkussa ja saunassa. Ja alastihan sinne peseytymisosastolle mennään, en ainakaan koskaan pane uikkaria ennen kuin olen  käynyt suihkussa ja saunassa. Onko oikeasti vielä noin estoisia ihmisiä?

Jo vain on. Pyyhkeen suojassa kopilla uikkarit päälle ja suihkun alla kastaudutaan. Sama toisinpäin kun tullaan pukkariin takaisin. Jo pikkutytöille opetetaan että nakuna ei olla, äiti menee uikkarissa ja lapsi.