Kehtaisitko olla alasti parhaan ystäväsi nähden?
Kommentit (81)
En kyllä tällä hetkellä ole niin hyvässä kunnossa, että kehtaisin olla kenenkään kanssa alasti. Bulkkikausi on tosin tulossa päätökseensä ja nyt loppu kevät ja alkukesä kiristellään ja alan tekemään enemmän aerobista liikuntaa. Eli joskus heinäkuussa olen sen verran kireässä kunnossa, että kehtaisin.
M31, 179cm, 84kg
En ole koskaan ollut ulkomailla uimahallissa, miten häveliäämmissä maissa hoidetaan peseytyminen uimahallissa?
Vierailija kirjoitti:
Hyväkroppaiset tytöt kyllä uskaltaa, pullukat ei.
M19
Ai niin, miehillä olikin putkiaivot 🙈
Pitääkö suomalaisten todella miettiä tällaista? Kyllä meillä on saunottu ja uitu alasti kavereiden, sukulaisten ja jopa työkavereiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tällä hetkellä ole niin hyvässä kunnossa, että kehtaisin olla kenenkään kanssa alasti. Bulkkikausi on tosin tulossa päätökseensä ja nyt loppu kevät ja alkukesä kiristellään ja alan tekemään enemmän aerobista liikuntaa. Eli joskus heinäkuussa olen sen verran kireässä kunnossa, että kehtaisin.
M31, 179cm, 84kg
On se hyvä kun oot noin läheisen suhteen onnistunut parhaan kaveris kanssa solmimaan, että vallan tarvitaan bikini fitnessin kautta saunoakin normaalisti.
En, paras ystäväni on mies ja mä olen nainen, eikä meidän ystävyyteen kuulu alasti oleminen.
Olen bullukka joten en, mutta kaverini kyllä kehtaavat nakuilla minun seurassani häikäilemättä. Itse en tuomitse, eivätkä hekään jos joskus sattuisin alasti heidän edessään hillumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31, 179cm, 84kg
On se hyvä kun oot noin läheisen suhteen onnistunut parhaan kaveris kanssa solmimaan, että vallan tarvitaan bikini fitnessin kautta saunoakin normaalisti.
Mitä?
En kyllä itse kehtaa esitellä alastonta kroppaani ellen ole täydellisen tyytyväinen kroppaani. Se vaatii paljon työtä, liikuntaa ja terveellistä ruokaa joka päivä.
Tottakai. Sehän tässä se läski on.
Ainoa, jonka seurassa voin olla alasti.
En kehtaisi edes mummoni kanssa, ei johdu seuran ulkonäöstä vaan mun omasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö suomalaisten todella miettiä tällaista? Kyllä meillä on saunottu ja uitu alasti kavereiden, sukulaisten ja jopa työkavereiden kesken.
Menetänkö kansalaisuuteni, jos olen epävarma kehostani?
No en kehtaisi enää, muutama vuosi sitten kyllä. Ennen olimme molemmat hoikkia ja timmejä, nyt vain ystäväni on sellainen. Itse olen lihava, selluliittinen ja ällöttävä, en pysty edes itse katsomaan itseäni alastomana peilistä 🤮
Ei kiitos. Kaikki tuntuu jotenkin pe*volta aikuisena, nuorena ei silleen ajattele asiaa. Parempi kulkea säkissä verhottuna.
Totta kai. Saunotaan kavereiden kanssa usein. Se on normaali aikuisten illanviettotapa ainakin täällä maalla.
Kyllä. Sekä parhaiden että muidenkin ystävien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No kuinka toimitte esim uimahallissa? Siellähän ollaan alasti suihkussa ja saunassa. Ja alastihan sinne peseytymisosastolle mennään, en ainakaan koskaan pane uikkaria ennen kuin olen käynyt suihkussa ja saunassa. Onko oikeasti vielä noin estoisia ihmisiä?
Jo vain on. Pyyhkeen suojassa kopilla uikkarit päälle ja suihkun alla kastaudutaan. Sama toisinpäin kun tullaan pukkariin takaisin. Jo pikkutytöille opetetaan että nakuna ei olla, äiti menee uikkarissa ja lapsi.
He tarkoitin siis että en kehtaa mennä rannalekaan, vaikka siellä toki olisi bikinit :D