Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko olla alasti parhaan ystäväsi nähden?

Vierailija
16.04.2022 |

Esim.uimahallissa.
Minä en.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuinka toimitte esim uimahallissa? Siellähän ollaan alasti suihkussa ja saunassa. Ja alastihan sinne peseytymisosastolle mennään, en ainakaan koskaan pane uikkaria ennen kuin olen  käynyt suihkussa ja saunassa. Onko oikeasti vielä noin estoisia ihmisiä?

Vielä jotkut käy uimahallissa?

Miksei kävisi? Käyn aika säännöllisesti uimassa ts vesijuoksemassa.

Vierailija
62/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleen kekkuloida ilkosillaan ystävien seurassa. Eri asia on sauna esim. mökillä naisten kanssa. Olen kohta 60 v nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkroppaiset tytöt kyllä uskaltaa, pullukat ei.

M19

Höpöhöpö. Huomaa, että olet vasta poikanen. Nämä asiat eivät liity toisiinsa. En ole koskaan hävennyt kroppaani, vaikka minulla onkin reilusti ylipainoa. Nuorempana sekasaunoin opiskelijaporukassa ja edelleen lähimpien ystävien kanssa, eikä alastomuus ole minulle mikään nolostelun aihe. Sen sijaan monet paljon minua hoikemmat ja kauniimmat naiset ujostelevat ja ovat itsekriittisiä.

Vierailija
64/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin mutta alapää haisee niin kitkerän pahalle etten pysty eikä lähelläni kannata olla. n39

Vierailija
65/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka toimitte esim uimahallissa? Siellähän ollaan alasti suihkussa ja saunassa. Ja alastihan sinne peseytymisosastolle mennään, en ainakaan koskaan pane uikkaria ennen kuin olen  käynyt suihkussa ja saunassa. Onko oikeasti vielä noin estoisia ihmisiä?

Kaikilla ei ole ns. normaalikroppa. Alasti oleminen muiden nähden voi hävettää.

Vierailija
66/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vain on. Pyyhkeen suojassa kopilla uikkarit päälle ja suihkun alla kastaudutaan. Sama toisinpäin kun tullaan pukkariin takaisin. Jo pikkutytöille opetetaan että nakuna ei olla, äiti menee uikkarissa ja lapsi.

Se peseytyminen jääkin sitten tosi kehnoksi, jos uikkareita ei riisuta edes suihkussa. Hyi teitä.

Itse opetan tyttärilleni, että esim uimahallissa peseydytään kunnolla ennen altaaseen menoa, ts kainalot, alapää ja jalat pestään suihkusaippualla. Sitten vasta puetaan uikkari ja mennään uimaan.

Vierailija
67/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole ns. normaalikroppa. Alasti oleminen muiden nähden voi hävettää.

Onko se enemmän tottumiskysymys. Kyllä noissa uimahalleissa ( Helsinki), missä itse käyn on ihmisiä joka lähtöön, on laihaa ja lihavaa, nuorta ja vanhaa.

Vierailija
68/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vain on. Pyyhkeen suojassa kopilla uikkarit päälle ja suihkun alla kastaudutaan. Sama toisinpäin kun tullaan pukkariin takaisin. Jo pikkutytöille opetetaan että nakuna ei olla, äiti menee uikkarissa ja lapsi.

Se peseytyminen jääkin sitten tosi kehnoksi, jos uikkareita ei riisuta edes suihkussa. Hyi teitä.

Itse opetan tyttärilleni, että esim uimahallissa peseydytään kunnolla ennen altaaseen menoa, ts kainalot, alapää ja jalat pestään suihkusaippualla. Sitten vasta puetaan uikkari ja mennään uimaan.

AI sä olet noita ihmisiä. Alapäätä ei kuulu pestä saippualla.

Kannattaisi mieluummin opettaa heitä pesemään meikit pois naamalta ennen kuin menevät uimaan, tätä kun ei yllättävän moni aikuinenkaan ymmärrä.

Vierailija
69/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kehtaan. Ystävien kanssa saunassa ja uimahallissa ym. Mutta ei ole tapana muuten vain nakuilla kotona tai kyläillessä.

Vierailija
70/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja henkilö jonka lasken parhaaksi ystäväkseni on nainen jolla on tunteita minua kohtaan (minulle hän on vain ystävä). 

Kyse ei ole kehtaamisesta, mutta ei, en hillu alasti hänen nähden.

Vierailija
71/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina alasti kuin mahdollista.

Vierailija
72/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaveriporukassa miehiä ja naisia ja käydään usein illanvietoissa yhteissaunassa ja kaikki alasti. Ei siellä kukaan arvostele toisten vartaloita tai ajattele seksuaalisesti toisesta jos sattuukin näkemään toisen kusivärkit :)

Vierailija
73/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh ap? Tottakai. Eilen viimeksi menin alasti vastaan ottamaan lapseni ystävältä, joka oli sitä hoitanut oman saunomisen aikanani. Saunomista harrastetaan muutenkin paljon kavereideni kanssa, siellä ne parhaat jutut tulee.

siis mitä sä otit vastaan lapsesi kaverilta ja miksi  saunassa?

Sori epäselvä ilmaisu. Olin kerrankin mieheni kanssa kahdestaan saunassa ja ystävä hoiti sillä aikaa vauvaikäistä lastani. Vauvalla tuli kesken meidän vanhempien saunomisen kakka ja ystävä toi vauvan pyllynpesulle talon ainoaan vessaan/kylppäriin, joten otin sen vastaan.

Vierailija
74/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tarvetta olla ilman vaatteita seurassa. Ei sillä ole mitään tekemistä ystävyyden laadun tai syvyyden kanssa.

Saunon mieluiten hiljaisuudessa sen max 10 minuuttia, jonka jaksan kuumuudessa olla. Yleensä 5 minuuttia riittää. Päätän session jääkylmään veteen suihkussa tai avannossa.

Vierailija
75/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kehtaisin, mutta nykyään en. En halua edes mieheni koskevan minuun.

Vierailija
76/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En näyttäydy alasti muille kuin miehelleni.

En käy uimahallissa tai rannalla. En edes omista uimapukua.

Vierailija
77/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ollaan käyty uimassa ja saunassa. Olen saunonut myös usean työkaverin kanssa. Ja aika monien muidenkin, enkä ole mitenkään täydellinen vartaloltani.

Vierailija
78/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehtaa olla työkavereidenkin kanssa alasti, niin enköhän pystyisi olemaan parhaan ystävänkin kanssa jos sellainen olisi. Nuorempana olinkin monesti alasti parhaan kaverin kanssa esim. uimarannan pukkarissa. Samat pippelit sielläkin roikkuu.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
79/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kehtaan hyvin olla alasti esim. työkavereiden kanssa saunaillassa. Kroppani ei ole mikään ihmeellinen, mutta ei onneksi myöskään tunnu tarpeelliselta hävetä sitä.

Joskus on vähän harmittanut, kun olen tajunnut että säärikarvat on törkeät ja olisi kannattanut sheivata :D Ei oikein kaunista sinisenkalpeita sääriäni ne harvat karvat.

Vierailija
80/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan olla alasti melkein missä seurassa tahansa, mutta joitakin poikkeuksia on. Oman vastakkaista sukupuolta olevan pomoni kanssa esimerkiksi en haluaisi saunoa, tai jonkun muun, joka on minuun nähden valta-asemassa. Siitä tulisi jostakin syystä kiusallinen olo.

Toinen, kenen kanssa en haluaisi olla alasti, on miespuolinen hyvä ystäväni. Minua jostain syystä pelottaa, että suhde joskus muuttuisi toisenlaiseksi ja menisi sen myötä ns. piloille. Siksi en harrasta hänen kanssaan minkäänlaista fyysistä läheisyyttä, en esimerkiksi pidä kädestä kiinni tai anna pitkiä halauksia. Muuten viihdymme tosi hyvin toistemme kanssa ja olemme yhteydessä päivittäin. Pelko on todennäköisesti aiheeton, mutta tähän mennessä kaikki muut miespuoliset henkilöt, joiden kanssa minulla on ollut läheinen suhde, ovat jossain vaiheessa päätyneet kuitenkin ehdottelemaan jotain ystävyyttä enemmän. Nyt haluan pelata varman päälle, koska haluan olla loppuelämäni ystävä tämän henkilön kanssa. Ja hyvin on sujunut jo yli 10 vuotta ilman yhteissaunoja.