Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko olla alasti parhaan ystäväsi nähden?

Vierailija
16.04.2022 |

Esim.uimahallissa.
Minä en.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka kenen edessä uskaltaisin! Sehän on vain keho, joka on jokaisella vähän erilainen ja vanhenee kaikilla eri tahtia. Saunottu on aina yhteissaunassa ja uitu alasti järvessä meillä. Mummo 65

Vierailija
42/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaverini ovat pääosin ulkomaalaisia eikä heistä kukaan halua olla saunassa alasti.

t. nainen Helsingissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväkroppaiset tytöt kyllä uskaltaa, pullukat ei.

M19

Ai niin, miehillä olikin putkiaivot 🙈

HÄH? Puhuin omista kavereistani jolloin käydään joskus sekasaunassa.

Vierailija
44/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä.  Pienet on murheet, jos tämä on ongelma.

Vierailija
45/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut ulkomailla uimahallissa, miten häveliäämmissä maissa hoidetaan peseytyminen uimahallissa?

Esim suihkukopeissa joihin mennään pyyhe päällä.

Vierailija
46/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko lihavat, että niistä ei näy vaatteiden kanssakin, että ne on lihavia? Eihän se alastomuus mitään muuta, on edelleen samalainen pullukka kuin vaattet päälläkin. Alastomuus on luonnollisin olotila.

Vierailija
47/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko lihavat, että niistä ei näy vaatteiden kanssakin, että ne on lihavia? Eihän se alastomuus mitään muuta, on edelleen samalainen pullukka kuin vaattet päälläkin. Alastomuus on luonnollisin olotila.

Mihin tää nyt liittyi?

Vierailija
48/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni on nainen ja meillä on FWB-suhde, joten ollaan nähty toisemme alasti. M27

Vierailija
49/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tää nyt liittyi?

Siihen, kun joku kirjoitti, että häpeää vartaloaan, joka ei ole täydellinen. Se epätäydellisyys näkyy myös vaatteiden kanssa. Mustia vaatteita, kaapuja, huono ryhti jne.

Vierailija
50/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh ap? Tottakai. Eilen viimeksi menin alasti vastaan ottamaan lapseni ystävältä, joka oli sitä hoitanut oman saunomisen aikanani. Saunomista harrastetaan muutenkin paljon kavereideni kanssa, siellä ne parhaat jutut tulee.

Vierailija
51/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan tietysti ja olenkin usein alasti samaan aikaan jopa 10 parhaan ystäväni kanssa mökillä, saunassa, paljussa, uimahallissa jne. Mitä niin ihmeellistä siinä ihmisvartalossa on ettei sitä voi ystäviensä antaa nähdä?

Vierailija
52/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tää nyt liittyi?

Siihen, kun joku kirjoitti, että häpeää vartaloaan, joka ei ole täydellinen. Se epätäydellisyys näkyy myös vaatteiden kanssa. Mustia vaatteita, kaapuja, huono ryhti jne.

Sanoiko hän olevansa lihava?

Vierailija
53/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh ap? Tottakai. Eilen viimeksi menin alasti vastaan ottamaan lapseni ystävältä, joka oli sitä hoitanut oman saunomisen aikanani. Saunomista harrastetaan muutenkin paljon kavereideni kanssa, siellä ne parhaat jutut tulee.

Lisättäköön vielä, että minulla on +30 epäimartelevaa liikakiloa. Mutta mitäs se minun ystäviäni hetkauttaisi.

Vierailija
54/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tää nyt liittyi?

Mä olen hoikka mutta mulla on rumat tissit. Sä et tasan näe, että ne on rumat, koska on hyvät liivit päällä sekä vaatteet.

Vierailija
55/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tää nyt liittyi?

Mä olen hoikka mutta mulla on rumat tissit. Sä et tasan näe, että ne on rumat, koska on hyvät liivit päällä sekä vaatteet.

No mä en ole hoikka vaan pullea, mutta en sen takia halua olla nakuna, vaan kun mulla on ihossa arpia. Mutta ei nekään näy vaatteitten alta. Tiedän joo, ettei mun paras ystävä tuomitse mun ulkonäköä, ei ole kiinni hänestä.

Vierailija
56/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisättäköön vielä, että minulla on +30 epäimartelevaa liikakiloa. Mutta mitäs se minun ystäviäni hetkauttaisi.

Itseluottamus on hienoa!

Mulla ei ole kuin pari ylikiloa mutta en ole ala-asteen jälkeen esiintynyt nakuna kuin yksin ollessani, kumppanilleni ja lääkärissä. En tiedä mistä mun estot tulee, mutta onneksi ei pilaa mun elämää mitenkään.

Vierailija
57/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin olen ollut, vaikka olen nainen ja paras ystäväni on mies.

Vierailija
58/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis mitä sä otit vastaan lapsesi kaverilta ja miksi  saunassa?

Vierailija
59/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks olisin alasti parhaan ystäväni nähden. Saunassa nyt aina naiset käy yhdessä. Ei muuten.

Vierailija
60/81 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut alasti parhaan ystäväni kanssa, mieheni ystävien kanssa ja appiukon (ja miehen sukulaisten) kanssa paljussa. So what.