Hain Hesariin kesätoimittajaksi, mutta en saanut koskaan minkäänlaista vastausta hakemukseen
Minulla on toimittajan työstä jo kokemusta. Lisäksi valmistun pian maisteriksi.
Ihmettelen tätä Hesarin tapaa käsitellä työnhakijoita. Olen nimittäin pistänyt merkille, että sen jälkeen kun olin jättänyt hakemukseni, sähköpostiini alkoi tulla Sanoma media -yhtiön mainoksia. Mitään vastausta hakemukseeni en koskaan kuitenkaan saanut. Hakemuksen jättämisestä on aikaa jo kuukausi. Hakuaikakin umpeutui jo viikkoja sitten.
Onko tämä reilu tapa työnhakijoita?
Kommentit (14)
Ne pistää sitten maaliskuussa kaikille ei kiitos viestin kerralla
Laita ensi kerralla että olet musta voimaantunut transnainen. Työpaikka on varma👍
Minua siis itseäni eniten tässä mietityttää se, että hakijoiden tietoja käytetään mainostamiseen.
Ap
Jäi sitten cv:ssä ilmoittamatta se tärkein eli vasemmistolainen identiteetti? Et kyllä ilman pääse edes haastatteluun asti.
Vierailija kirjoitti:
Minua siis itseäni eniten tässä mietityttää se, että hakijoiden tietoja käytetään mainostamiseen.
Ap
Haitko jollakin nettilomakkeella hyväksyen ehdot sis. markkinoinnin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haitko jollakin nettilomakkeella hyväksyen ehdot sis. markkinoinnin?
Hain nettilomakkeella, niin kuin käsittääkseni kaikki hakijat, mutta en hyväksynyt mitään ehtoja, koska olen niistä tarkka.
Vierailija kirjoitti:
HS on osa Sanomia joka suojelee vasemmiston valheita. Vasemmisto levittelee median avustuksella valheita että Halla-aholla olisi avioliiton ulkopuolinen lapsi. Asia varmistettu viralliselta taholta eli piirisihteeriltä joak sanoi että täysiä valheita joilla peitellään hallituksen väestönvaihto agendaa!
Outoa tuo vasemmistolaisuus, kun kyseessä on pörssiyhtiö ja valta Suomen rikkaimmilla. Ja halla-aho on tunnustanut lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HS on osa Sanomia joka suojelee vasemmiston valheita. Vasemmisto levittelee median avustuksella valheita että Halla-aholla olisi avioliiton ulkopuolinen lapsi. Asia varmistettu viralliselta taholta eli piirisihteeriltä joak sanoi että täysiä valheita joilla peitellään hallituksen väestönvaihto agendaa!
Outoa tuo vasemmistolaisuus, kun kyseessä on pörssiyhtiö ja valta Suomen rikkaimmilla. Ja halla-aho on tunnustanut lapsen.
Lammas!
Ehkä ne ei ole vielä valinneet niitä?
Saat todennäköisesti myöhemmin vastauksen, joka lähetetään kaikille hakijoille, jotka ei päässeet haastatteluun.
Toivottavasti hait muuallekin. Alan opiskelijat yleensä hakee kaikkia mahdollisia paikkoja, myös maakuntamedioista.
Melkein kaikilla hakijoille on alan kokemusta. Pääsin ehkä viidennellä hakukerralla.
*kohdella työnhakijoita