Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tyoajalla kayda laakarissa tai hammaslaakarissa? Jos on esim. hampila-aika ruokiksen aikaan(½t) ja koko reissulle menee 1t syomisineen.

Vierailija
06.10.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn vaikka shoppailemassa työpäivän aikana, jos siltä tuntuu ja työt antaa myöten. Toisaalta matkustan paljon ja silloin päiväni venyvät pitkiksi ja pitää säädellä jopa perheen aikatauluja matkojeni mukaan.



Työaikalain mukaan työaikana tehdään töitä - soveltaminen on eri asia.

Vierailija
2/2 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärissä ja hammaslääkärissä saa käydä työajalla. Hammaslääkärikäynnin ajalta vain ei yleensä makseta palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän