Lue keskustelun säännöt.
Saako tyoajalla kayda laakarissa tai hammaslaakarissa? Jos on esim. hampila-aika ruokiksen aikaan(½t) ja koko reissulle menee 1t syomisineen.
Kommentit (2)
lääkärissä ja hammaslääkärissä saa käydä työajalla. Hammaslääkärikäynnin ajalta vain ei yleensä makseta palkkaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse käyn vaikka shoppailemassa työpäivän aikana, jos siltä tuntuu ja työt antaa myöten. Toisaalta matkustan paljon ja silloin päiväni venyvät pitkiksi ja pitää säädellä jopa perheen aikatauluja matkojeni mukaan.
Työaikalain mukaan työaikana tehdään töitä - soveltaminen on eri asia.