G: Kun synnytys alkaa lapsiveden menolla?
Kauanko teillä kestänyt että supistukset alkaa ja että lapsi syntyy?
Kommentit (33)
ja vauva syntyi klo 05.44. Esikoinen kyseessä.
Vedet meni n. 9.00, ekat supistukset tuli n. 10.00, ne kivuliaammat alkoi vasta n. 11.30 ja vauva syntyi 19.50. Vedet meni lääkärin vastaanotolla yliaikaiskontrollissa, joten ei tarvinnut enää pähkäillä milloin varataan käynnistysaikaa. :)
Vedet menivät n. klo 18. Menin prenataaliosastolle odottamaan synnytyksen käynnistymistä. Supistukset alkoivat seuraavana päivänä klo 12. Olivat kylläkin mitäänsanomattomia klo 16 asti, jolloin vasta alkoi tuntumaan. Lapsi syntyi klo 19.
kun minulla meni lapsivedet niin lapsi syntyi siitä 30h kuluttua
Supistukset alkoivat vasta kun oltiin sairaalan ovella 12.45. Tyttö syntyi klo 19.14. Ja tosiaan eka lapsi kyseessä :)
Kiireellä kuitenkin lähdettiin sairaalaan, jossa ilmeisesti sitten tipalla käynnistettiin. Helvetillisen kipeä, kamala ja pitkä synnytys oli. Lapsi taisi syntyä noin vuorokauden kuluttua vesien menosta.
sairaalaan ambulanssilla 02.00. supistukset alkoi 05.30 (ei säännöllisiä) ja sektiolla syntyi 15.17. Synnytystä en voinut edes yrittää. viikkoja 35 ja 7. lapsi perätilassa. 2870g ja 47cm.
Vauva syntyi 55h vesien menosta. Supistukset alkoi n. 16h vesien menosta.
supistuksia harvakseltaan. Kuuden maissa loppuivat kokonaan, käynnistettiin tipalla uudestaan ja lapsi syntyi vasta seuraavana päivänä klo 13, eli yhteensä 23 h, mutta synnytyksen pituudeksi taidettiin laittaa 17 h, kun supistukset loppuivat välillä.
Sitten kun vedet lorahti, supistukset voimistui 15 min sisällä kipeiksi ja tulivat jo 5 min välein.
Vesien menosta meni n. 12 h siihen, että lapsi oli ulkona...
Vedet meni 20:45,
supparit alkoi 00:30,
muuttuivat säännöllisiksi 01:30,
lapsi syntyi 03:42.
Lapsi syntyi vuorokauden kuluttua.
Supistukset alkoivat noin klo 11, mutta ne tulivat niin harvakseltaan, että jouduttiin laittamaan oksitosiinitippa, koska lapsivesi oli ollut vihertävää. Lapsi syntyi 30 min tipan laiton jälkeen.
lapsi syntyi 8.30, ponnistusvaihe 2 minuuttia...
supistukset alkoivat 10 min välein klo 04.00, lapsi syntyi n. klo 11.
Tilanne päättyi kiireiseen sektioon noin 40 tunnin kuluttua vesien menosta.
kotona klo 23, sairaalaan menin klo 1, vauva syntyi 11.20 aamupäivällä
tyttö syntyi 6.30 ja toinen lapsi kyseessä, muilta lapsivedet on tulleetkin vasta kalvot puhkomalla :)