Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika ei suostu tuomaan heilaansa meille näytille

Vierailija
15.04.2022 |

Tiedän että poika seurustelee tai vähintään on kavereita. Olen nähnyt heidät kävelevän käsikädessä ulkona. Olen nähnyt kun pojan puhelimen aloitusnäytölle tulee ilmoitus että tämä tyttö on lähettänyt viestin. Vaikka tämän kaltaisia tapahtumia on useita jo aijemminmainittujenkin lisäksi niin silti poika kieltää koko tytön olemassa olon. Uudestaan ja uudestaan.

Olen yrittänyt kaikki keinot käyttää, mutta mikään ei vain tunnu toimivan. Olen hänelle kertonut monesti että kai hän ymmärtää kuinka pahalta se meille näyttää että poika ei uskalla tuoda heilaansa meille näytille, sekä arvosteltavaksi. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä kouluun, mutta ketään joka jakaa tämän tytön kanssa etunimen ei löydy samalta luokka asteelta (sain tietää vasta äskettäin että tyttö ilmeisesti käy lukiota ja on vuoden poikaa vanhempi). Olen takavarikoinut pojan puhelimen viikoiksi, mutta lopulta palauttanut kun muutosta ei tapahtunut. Olen jäädyttänyt viikkorahat ja yrittänyt jäljittää tytön vanhempia (tuloksetta, koska en tiedä tytön sukunimeä).

Nyt tuossa joku kuukausi sitten olen yrittänyt saada tyttöä nähtäväksi palkitsemalla. Olen luvannut että hän saisi jonkin verran rahaa, jos toisi heilansa meille näytille. Lupasin myös palauttaa minun suhteen poikaani normaaliin ja pyytää kaikesta anteeksi, jos toisi tytön meille, edes kerraksi.

En tiedä enää mikä auttasi. Todella ahdistaa minkälainen hirviö tai huumeiden käyttäjä tämän tytön täytyy olla jos hänet pitää pitää täydellisenä salaisuutena. Huoli on suuri. Ja tätä jatkunut kohta jo puoli vuotta

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän nyt edes yritystä näihin provoihin, hei.

Yritystä?

Tuohan oli kuule käsivarren mittainen vuodatus kevytproosaa josta kukaan ei jaksa lukea kuin pari ekaa riviä.

Normaalistihan provoon jaksetaan just yhden virkkeen otsikko ja perään se "Niin?"

Vierailija
22/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita koulun kansliaan ja kysy asiaa suoraan sieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita koulun kansliaan ja kysy asiaa suoraan sieltä. 

Kun tämä tyttö ei käy samaa koulua niin tämä on hyödytöntä

Ap

Vierailija
24/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pakota. Pyydä kuva mieluummin. Kai siitä näkee onko tyttö vamppi, vegaani vai kiltti.

Vierailija
25/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi kaikille ettei tämä siis ole provo tai trolli. Täällä on myös väitetty että olisin varastanut aloituksen joltain muulta. No jos on näin niin voitte varmaan laittaa tähän sen alkuperäisen aloituksen minkä muka olen varastanut

ap

Vierailija
26/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittooo!?

Haluutko lapsesi vain pakenevan sinua enemmän? Älä pakota tuomaan ketään näytille. Älä arvostele ketään.

En minäkään seurustelu kumppania kotiini toisi jos siellä asuisi tuollainen..

Anna lapsesi elää omaa elämäänsä. Mitä enemmän väkisin yrität uhkaile ja kiristät niin sitä vähemmän saat tietää.. Hyi sinua!

Vierailija
27/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritystä?

Tuohan oli kuule käsivarren mittainen vuodatus kevytproosaa josta kukaan ei jaksa lukea kuin pari ekaa riviä.

Normaalistihan provoon jaksetaan just yhden virkkeen otsikko ja perään se "Niin?"

Määrä ei korvaa laatua.

Vierailija
28/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene sinne koulun nurkille urkkimaan? Iltapäivällä voit hyvinkin kovistella jokaista lukiolaista, että oletko meidän Veetin heila.

Kysymällä asiat selviävät!

Asun PK-seudulla ja tässä on aika paljon ammattikouluja ja lukioita, enkä tiedä mitä tyttö niistä käy

ap

Palkkaa yksityisetsivä.

Vierailija
29/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus on tosiaan ollut täällä ennenkin. Yhdyn ponnekkaasti näihin vaatimuksiin, että enemmän yritystä pitäisi olla. 

No miten minun pitäisi pyytää kuvaa ihmisestä joka ei pojan mukaan ole olemassa. Ja sen lisäksi kyllä minä about tiedän miltä tyttö näyttää. Olen nähnyt hänet poikani kanssa ulkona pariin kertaan

ap

Vierailija
30/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani toi tyttiksensä näytille. Koska olen lievästi seniili ja tyttö oli kaunis, mulla meni monta kuukautta ennen kuin tajusin transuksi. Ihan kiva oli hän. Eivät enää yhdessä kumminkaan. Kaikenlaista siinä oli ja pää halkeaa kun ajattelen. Häätöä ja sähköjen katkaisua, oikeusjutut vielä edessä. En tiedä sekoanko jo tänään vai joskus tulevaisuudessa.

Vierailija
31/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti-ihminen voisi nyt katsoa peiliin, sieltä se syy löytyypi.

Vierailija
32/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene sinne koulun nurkille urkkimaan? Iltapäivällä voit hyvinkin kovistella jokaista lukiolaista, että oletko meidän Veetin heila.

Kysymällä asiat selviävät!

Asun PK-seudulla ja tässä on aika paljon ammattikouluja ja lukioita, enkä tiedä mitä tyttö niistä käy

ap

Palkkaa yksityisetsivä.

En

Ap

Vierailija
33/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsana on "arvosteltavaksi".

Sen takia ei tuo. Ei ehkä koskaan. Ketään.

Vierailija
34/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos minun äitini ei halunnut arvostella minun tyttöystäviäni. Ehkä siksi heitä toinkin jokusen näytille.

No lähinnä hänet haluaisin vain nähdä. Haluaisin tietää minkälaisten ihmiseten kanssa poikani viettää. Jos sitä tyttöä näin paljon joutuu salailemaan niin raja on tytölle asetettu niin matalalle että hän ylittää sen, jos ei ole addiktoitunut heroiiniin. Joten koko arvostelu asiassa ei ole enää edes mitään järkeä

Ap

Poikasi ei halua tuoda tyttöystäväänsä näytille, koska tietää että olet aikamoinen tollo.

Vierailija
35/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun satuilet tänne, niin älä paljasta maalaismaisuuttasi käyttämällä sanaa "heila".

Vierailija
36/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun satuilet tänne, niin älä paljasta maalaismaisuuttasi käyttämällä sanaa "heila".

onko sinulla jotain maalaisia vastaan?

Vierailija
37/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstahullu vauhdissa.

Vierailija
38/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko sinulla jotain maalaisia vastaan?

On. Ovat tyhmiä.

Vierailija
39/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

heheheheheee,  oikea asenne pojalla.. hahahahahahahahhahehehehehehehe

Vierailija
40/47 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookkei