Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika ei suostu tuomaan heilaansa meille näytille

Vierailija
15.04.2022 |

Tiedän että poika seurustelee tai vähintään on kavereita. Olen nähnyt heidät kävelevän käsikädessä ulkona. Olen nähnyt kun pojan puhelimen aloitusnäytölle tulee ilmoitus että tämä tyttö on lähettänyt viestin. Vaikka tämän kaltaisia tapahtumia on useita jo aijemminmainittujenkin lisäksi niin silti poika kieltää koko tytön olemassa olon. Uudestaan ja uudestaan.

Olen yrittänyt kaikki keinot käyttää, mutta mikään ei vain tunnu toimivan. Olen hänelle kertonut monesti että kai hän ymmärtää kuinka pahalta se meille näyttää että poika ei uskalla tuoda heilaansa meille näytille, sekä arvosteltavaksi. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä kouluun, mutta ketään joka jakaa tämän tytön kanssa etunimen ei löydy samalta luokka asteelta (sain tietää vasta äskettäin että tyttö ilmeisesti käy lukiota ja on vuoden poikaa vanhempi). Olen takavarikoinut pojan puhelimen viikoiksi, mutta lopulta palauttanut kun muutosta ei tapahtunut. Olen jäädyttänyt viikkorahat ja yrittänyt jäljittää tytön vanhempia (tuloksetta, koska en tiedä tytön sukunimeä).

Nyt tuossa joku kuukausi sitten olen yrittänyt saada tyttöä nähtäväksi palkitsemalla. Olen luvannut että hän saisi jonkin verran rahaa, jos toisi heilansa meille näytille. Lupasin myös palauttaa minun suhteen poikaani normaaliin ja pyytää kaikesta anteeksi, jos toisi tytön meille, edes kerraksi.

En tiedä enää mikä auttasi. Todella ahdistaa minkälainen hirviö tai huumeiden käyttäjä tämän tytön täytyy olla jos hänet pitää pitää täydellisenä salaisuutena. Huoli on suuri. Ja tätä jatkunut kohta jo puoli vuotta

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko ns. ämpäriruma, tai se onkin "poika nimeltä päivi"

Yhtäkaikki, olet epäonnistunut äitiydessäsi, ja suurin palvelus yhteiskunnalle olisi, jos tekisit itsellesi "jälkiabortin"

Vierailija
2/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on joko ns. ämpäriruma, tai se onkin "poika nimeltä päivi"

Yhtäkaikki, olet epäonnistunut äitiydessäsi, ja suurin palvelus yhteiskunnalle olisi, jos tekisit itsellesi "jälkiabortin"

Häh?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vapaaehtoisesti altista ihastustaan tuollaiselle trollianopille.

Vierailija
4/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos minun äitini ei halunnut arvostella minun tyttöystäviäni. Ehkä siksi heitä toinkin jokusen näytille.

Vierailija
6/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt edes yritystä näihin provoihin, hei.

Vierailija
7/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene sinne koulun nurkille urkkimaan? Iltapäivällä voit hyvinkin kovistella jokaista lukiolaista, että oletko meidän Veetin heila.

Kysymällä asiat selviävät!

Vierailija
8/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos minun äitini ei halunnut arvostella minun tyttöystäviäni. Ehkä siksi heitä toinkin jokusen näytille.

No lähinnä hänet haluaisin vain nähdä. Haluaisin tietää minkälaisten ihmiseten kanssa poikani viettää. Jos sitä tyttöä näin paljon joutuu salailemaan niin raja on tytölle asetettu niin matalalle että hän ylittää sen, jos ei ole addiktoitunut heroiiniin. Joten koko arvostelu asiassa ei ole enää edes mitään järkeä

Ap

Vierailija
9/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mene sinne koulun nurkille urkkimaan? Iltapäivällä voit hyvinkin kovistella jokaista lukiolaista, että oletko meidän Veetin heila.

Asun PK-seudulla ja tässä on aika paljon ammattikouluja ja lukioita, enkä tiedä mitä tyttö niistä käy

ap

Vierailija
10/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD miksköhän ei halua tuua "arvosteltavaksi", vaikka oot ihan kaikki keinot käyttäny. Siinäpä pähkinää purtavaksi, toivottavasti jatkaa samaan malliin. Ymmärrän jos ei halua tuollaiseen paikkaan tuoda.

Vierailija
11/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kammottava urkkija ja kyylä, ihme olisi jos poika haluaisi kertoa tai näyttää sinulle yhtään mitään.

Vierailija
12/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän nää tyypit, se on poikasi opettaja sieltä koulusta.

Vierailija
13/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna, Manbearpig on joku tyyppi Southista Parkista

Vierailija
14/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DD miksköhän ei halua tuua "arvosteltavaksi", vaikka oot ihan kaikki keinot käyttäny. Siinäpä pähkinää purtavaksi, toivottavasti jatkaa samaan malliin. Ymmärrän jos ei halua tuollaiseen paikkaan tuoda.

No niinkuin sanoin, lähinnä hänet haluaisin tavata. Jutella vähän ja kysellä jotain perustietoja. 

Ap

Vierailija
15/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään olisi tuonut ketään tuollaisen inkvisition kuulusteltavaksi. Tai no, trollihan sinä olet.

Vierailija
16/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni ovat samanlaisia kuin olin aikanaan itse, poika/tyttökaveri tuodaan kotiin näytille vasta kun suhde tuntuu siltä, että kyseessä loppuelämän parisuhde

Vierailija
17/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän nyt edes yritystä näihin provoihin, hei.

Tämä aloitus on tosiaan ollut täällä ennenkin. Yhdyn ponnekkaasti näihin vaatimuksiin, että enemmän yritystä pitäisi olla. 

Vierailija
18/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun PK-seudulla ja tässä on aika paljon ammattikouluja ja lukioita, enkä tiedä mitä tyttö niistä käy

ap

Tekosyy! Älä mene amiksen portille, jos tyttö on lukiossa! Ehdit ihan hyvin aamulla ja iltapäivällä koululle, viikossa 10 lukiota ja seuraavalla viikolla uudestaan.

Vierailija
19/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tekosyy! Älä mene amiksen portille, jos tyttö on lukiossa! Ehdit ihan hyvin aamulla ja iltapäivällä koululle, viikossa 10 lukiota ja seuraavalla viikolla uudestaan.

No siis en ala mitään koulujen pihoja tarkkailemaan. Minulla ei A: ole aikaa sellaiseen ja B: epäilen ettei se auta ollenkaan

Ap

Vierailija
20/47 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No siis en ala mitään koulujen pihoja tarkkailemaan. Minulla ei A: ole aikaa sellaiseen ja B: epäilen ettei se auta ollenkaan

Ap

No et sitten välitä lapsestasi lainkaan! Vaadit tältä vaivannäköä, mutta et kykene itse toimimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi