Poika ei suostu tuomaan heilaansa meille näytille
Tiedän että poika seurustelee tai vähintään on kavereita. Olen nähnyt heidät kävelevän käsikädessä ulkona. Olen nähnyt kun pojan puhelimen aloitusnäytölle tulee ilmoitus että tämä tyttö on lähettänyt viestin. Vaikka tämän kaltaisia tapahtumia on useita jo aijemminmainittujenkin lisäksi niin silti poika kieltää koko tytön olemassa olon. Uudestaan ja uudestaan.
Olen yrittänyt kaikki keinot käyttää, mutta mikään ei vain tunnu toimivan. Olen hänelle kertonut monesti että kai hän ymmärtää kuinka pahalta se meille näyttää että poika ei uskalla tuoda heilaansa meille näytille, sekä arvosteltavaksi. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä kouluun, mutta ketään joka jakaa tämän tytön kanssa etunimen ei löydy samalta luokka asteelta (sain tietää vasta äskettäin että tyttö ilmeisesti käy lukiota ja on vuoden poikaa vanhempi). Olen takavarikoinut pojan puhelimen viikoiksi, mutta lopulta palauttanut kun muutosta ei tapahtunut. Olen jäädyttänyt viikkorahat ja yrittänyt jäljittää tytön vanhempia (tuloksetta, koska en tiedä tytön sukunimeä).
Nyt tuossa joku kuukausi sitten olen yrittänyt saada tyttöä nähtäväksi palkitsemalla. Olen luvannut että hän saisi jonkin verran rahaa, jos toisi heilansa meille näytille. Lupasin myös palauttaa minun suhteen poikaani normaaliin ja pyytää kaikesta anteeksi, jos toisi tytön meille, edes kerraksi.
En tiedä enää mikä auttasi. Todella ahdistaa minkälainen hirviö tai huumeiden käyttäjä tämän tytön täytyy olla jos hänet pitää pitää täydellisenä salaisuutena. Huoli on suuri. Ja tätä jatkunut kohta jo puoli vuotta
Kommentit (47)
Kyllä jos vanhempien kotona asuu on jossain vaiheessa velvollisuus näyttää kenen kanssa hilluu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos minun äitini ei halunnut arvostella minun tyttöystäviäni. Ehkä siksi heitä toinkin jokusen näytille.
No lähinnä hänet haluaisin vain nähdä. Haluaisin tietää minkälaisten ihmiseten kanssa poikani viettää. Jos sitä tyttöä näin paljon joutuu salailemaan niin raja on tytölle asetettu niin matalalle että hän ylittää sen, jos ei ole addiktoitunut heroiiniin. Joten koko arvostelu asiassa ei ole enää edes mitään järkeä
Ap
Poikasi ei halua tuoda tyttöystäväänsä näytille, koska tietää että olet aikamoinen tollo.
Minäkö? Voin kuule kertoa olevani aika hyvätuloinen ja korkeasti koulutettu tollo sitten
Ap
Kaikki mitä olet elämässäsi saanut kokoon haalittua, on perittyä.
Tässä tapauksessa tuleen ensimmäisenä mieleen, että olet perinyt itsellesi äärettömän tyhmyyden.
Ei kai kukaan normaalijärkinen halua olla tekemisissä ameeban kanssa. Toki tehosteena vastenmielisyydellesi toimii sinun "joukkohautamainen" haju, jota ansiokkaasti levität ympäristöösi. Yäk...
Olet sen tason p*rsläpi, etten ihmettele lainkaan, miksi poikasi haluaa pitää mahdollisen tyttöystävänsä sinulta piilossa ...
Todennäköisesti poikas häpee sua silmät päästään ja tekee kaikkensa suojellakseen tyttistään ...
Jätä nuoret rauhaan ...
PS. Hitto, että on HUONO provo ...
Tosin kaltaisiasi on olemassa ...
Pakko olla provo,ei kukaan voi oikeasti olla noin aivoton.
Kysellä perustietoja 😂
Tyttö parka jos ikinä ovestasi sisään astuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos minun äitini ei halunnut arvostella minun tyttöystäviäni. Ehkä siksi heitä toinkin jokusen näytille.
No lähinnä hänet haluaisin vain nähdä. Haluaisin tietää minkälaisten ihmiseten kanssa poikani viettää. Jos sitä tyttöä näin paljon joutuu salailemaan niin raja on tytölle asetettu niin matalalle että hän ylittää sen, jos ei ole addiktoitunut heroiiniin. Joten koko arvostelu asiassa ei ole enää edes mitään järkeä
Ap
Ehkä vika ei olekaan tytössä vaan sinussa. En minäkään riskeeraisi alullaan olevaa parisuhdettani laittamalla kumppaniani tuollaisen kyylän, arvostelijan ja stalkkerin ruodittavaksi. 😊
Minäkö? Voin kuule kertoa olevani aika hyvätuloinen ja korkeasti koulutettu tollo sitten
Ap