Sain whatsappissa linkin erääseen videoon ja
katsoin sen, nyt vasta tuli mieleen, voiko tuon kautta tulla puhelimeeni joku vakoiluohjelma. Asia on vähän erikonen. Lähettäjä on kaukainen tuttava joka on jäsen maailmanlaajuisessa uskontokultissa, jonka lähettiläiden tehtävä "käännyttää" ihmisiä jäsenikseen. Olen ehkä lievästi paronoidi, kun mietin jospa he yrittävät onkia minusta tietoja joita voisiat käyttää hyödykseen. (Video itsessään oli lyhyt tarina tämän uskontokunnan juhlatavoista.)
Kommentit (5)
Riippuu puhelimesta, jos sulla on hyvä puhelin niin suojauskin on.
Video alkoi suoraan eikä ollut mitään mainoksia.' Ei siis mikään youtuben tapainen sivusto. Oon vähän huono tietotekniikassa, enkä osaa katsoa mistä löytyy mikä se linkki olisi. Video tuli niinkuin Gif-kuvana whatsappiin.
Vierailija kirjoitti:
Video alkoi suoraan eikä ollut mitään mainoksia.' Ei siis mikään youtuben tapainen sivusto. Oon vähän huono tietotekniikassa, enkä osaa katsoa mistä löytyy mikä se linkki olisi. Video tuli niinkuin Gif-kuvana whatsappiin.
Ei voi kukaan sun tietoja tolla tavalla viedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kukaan sun tietoja tolla tavalla viedä.
Eikä kai sitten tätä kautta asentaa mitään vakoiluohjelmaakaan? No tämä oli nimenomaan se asia, mistä olin huolissani. joten kiitos vastauksista.
Riippuu siitä, minkälaiselle sivustolle linkki heitti ja jos siellä oli mainoksia yms. klikkasitko niitä. Jos katoit vaan sen videon etkä sählänny muuta niin en kyllä sinuna hirveesti sitä jäis stressaamaan.