Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät puolet suurissa rinnoissa?

Vierailija
15.04.2022 |

Seksipalsta tämä on. Vaimoni F tuntuu todella hyvältä käsissä ja hän pitää rintojensa hyväilystä. Ei roiku kainaloissa tai navassa ja hän todellakin pitää kropastaan.

Kommentit (202)

41/202 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mikään ole sen kauniimpaa kuin hyvin suuret riippuvat rinnat naisella. Siis uhkean upeat utareet kuin palkintolehmällä, joista riittäisi ravintoa koko kylälle! Tällaiset navassa roikkuvat megameijerit ovatkin feminiinisyyden huipentuma ja saavat vähemmän siunatut kanssasisaret vihreäksi kateudesta!

Vierailija
42/202 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa rinnoissa on paljon hyvää. Ne näyttävät todella hyvältä sekä vaatteet päällä, että ilman. Enkä edes tarkoita mitään superkiinteitä puolipalloja, vaan ihan tavallisia naisen rintoja. Sängyssä niiden liike ja heiluminen on älyttömän kiihottavaa sekä tietenkin tissipanot ja muut leikit tuovat plussaa. Oma kiinnostus näkyy ehkä siinä, että tyttöystäväksi on valikoitunut kivan muodokas 70G-tissinen nainen. En tiedä pitäääkö kaikki tuollaisia rintoja suurena, mutta hänen kapea vyötärö kivasti korostaa niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartaloon nähden kaikki on kaunista jollei ole liian suurta. Tarkoitan että pidän suurista ja pienistä rinnoista kun sopeuttaa naisen muihin mittoihin.

Vierailija
44/202 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tutkimus (huonot lähdeviitteet) väitti että suuririntaiset naiset haluavat enemmän seksiä, ja miehet myös alitajuisesti lähestyvät heitä enemmän seksimielessä. 

Vierailija
45/202 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut hauskoja tilanteita, kun miehen katse nauliinttuu isoihin rintoihini. Vieressä olevan vaimon hapan katse on samalla nauliintunut mieheensä. Onhan se mieltä ylentävää.

Juuri näin. Kun mies tuijottaa rintoja, niin se on noin 25% siitä henkisestä orgasmista jonka siitä saa. Loput 75% tulevat siitä kun näkee kuinka vaimon katse muuttuu happamaksi ja nauliintuu mieheen.

Ajatus siitä, että vaimon seksihalut miehensä kanssa katosivat pariksi kuukaudeksi, kutkuttaa aina yhtä ihanasti. Vaimo laittaa jalkansa ristiin minun tissieni vuoksi, jotka ovatkin paremmat kuin hänellä.

On ihanaa, jos ja kun itse saa seksiä. Vielä ihanampaa on se kun saa estettyä jonkun toisen naisen seksin.

Nainen on näköjään naiselle susi. Ei sympatiaa osapuolelle, joka mahdollisesti synnyttää, imettää, kärsii raskauden vaivat ja seuraukset. Mitäkö sanon tuohon. En mitään. Halveksin vain, olipa rintasi kuinka kadehdittavan näyttävät tahansa.

Vierailija
46/202 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olen rakastunut aina suuririntaisiin, vaikka pään sisus on tärkeämpi.

Vierailija
47/202 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Preferoin näin miehenä pienempirintaisia naisia. Rasvakudostahan ne luomurinnat on ja yleensä isojen tissien mukana tulee muutenkin runsas, eli lihavammanpuoleinen olemus. Toki niitäkin yksisarvisia löytyy, joilla rasvakudos pakkautuu ensin rintoihin ja sitten vasta muualle, mutta vähissä on nämä yksilöt.

Vierailija
48/202 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visuaalinen puoli etenkin on hienoa, mutta rintojen väliin paneminen niin, että nainen nuolee terskaa on todella hyvän tuntuista.

Vierailija
49/202 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurissa rinnoissa ei mitään pahaa! Jotkut pitävät pienistä, itse suurista.

Vierailija
50/202 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurehkot kiinteät rinnat treenatussa vartalossa ovat jo esteettisenä kokemuksena kiihottavat. Rakastajatar on entinen urheilija ja rintojen lisäksi sytyttää kiinteä peppu, joka etsii vertaistaan jopa toisten alle kolmekymppisten naisten peppujen joukossa. 🔥

Vierailija
51/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaisimpa suuririntaisen naisen, joka ei häpeä niitä. Onkohan mollaus pienirintaisten syytä vai mistä tämä johtuu? Ja minulla ei ole pienirintaisia vastaan mitään, vaikka eivät minua puoleensa vedäkään.

Vierailija
52/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rinnat ovat kauniita. En ole nähnyt vielä kertaakaan rumia rintoja.

Siitä huolimatta koen olevani etuoikeutettu, kun saan hyväillä vaimoni isohkoja rintoja. En tiedä kokoa, mutta ne ovat aivan täydelliset.

Minusta rinnoissa - ja ylipäätään täyteläisessä naisvartalossa - on naisellisuuden voimaa. Sellaista jumalatarmaista voimaa, jota epäilemättä myös Milon Venuksen veistäjä ymmärsi. 

Miehenä mielestäni olen vähävoimaisempi. Minun osani parisuhteessa on elää vaimoni vierellä, tukea ja täydentää häntä, rakastaa häntä, auttaa, hoitaa ja hoivata; myös kehua, haluta ja tarjota hänelle nautintoa. Vaimoni on perheemme varsinainen voima. Hän on synnyttänyt ja imettänyt lapsemme. Hän on luonut perheemme. Lastemme elämän.

Vaimoni rinnoissa piilee niin väkevää voimaa, että jo senkin takia rakastan niitä. Lisäksi rakastan sitä, kun näen ja tunnen hänen nauttivan siitä, kun suutelen ja hyväilen hänen rintojaan ja kiihottuu, kun imen hänen nännejään. Juuri tämä on omalta osaltaan niin merkittävä asia ja hyväilyn muoto, että se on tärkeä osa seksiämme: saan imeä ja hyväillä suullani hänen ihania nännejään; pääsen lähelle hänen naiseutensa voimaa - samalla voin sormillani tuntea sen, miten hän on kostea ja liukas, ja nauttii sormieni kosketuksesta, usein orgasmiin asti.

Näen kuinka hän tuntee itsensä Naiseksi - vahvaksi, itsevarmaksi ja halukkaaksi. 

Vierailija
53/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiluvat pannessa.

Vierailija
54/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rinnat ovat minulle kryptoniittia. Kun nainen ratsastaa ja isot rinnat heiluu naaman edessä niin kyllä lähtee lasti ennen aikojaan.

Vierailija
55/202 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula-aukon saa vaatetuksella todella näyttäväksi ja kun näkee mitä alla on niin sitä parempi.

Vierailija
56/202 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuririntaiset naiset ovat kiehtovia useimpien miesten mielestä. Kuulun heihin. Kyllä se koskettaminen on vaan aivan upeaa, niiden keinunta ja hyväileminen. 

Vierailija
57/202 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret rinnat ovat minulle kryptoniittia. Kun nainen ratsastaa ja isot rinnat heiluu naaman edessä niin kyllä lähtee lasti ennen aikojaan.

Ai, ennen aikojaan..ja muka hyvä.

Vierailija
58/202 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tekevät minusta tasapainoisen näköisen. Eikä ole selkäongemia yms. Toki se, että miehet pitävät ei ole huono.

Vierailija
59/202 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä pienet nännopihat eikä mitkään lahnalautaset

Vierailija
60/202 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi niistä mitään hyvää sanottavaa...