Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvät puolet suurissa rinnoissa?

Vierailija
15.04.2022 |

Seksipalsta tämä on. Vaimoni F tuntuu todella hyvältä käsissä ja hän pitää rintojensa hyväilystä. Ei roiku kainaloissa tai navassa ja hän todellakin pitää kropastaan.

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastusporukassani on nainen jolla on todella suuret rinnat. Olen istunut uikkarisaunassa pari kertaa hänen vieressä. Hän tuli siihen ja tönäisi leikillään että menenihan seinään kiinninettä muutkin sopii. Minä tökkäsin tissiä käsivarrella että kun ei tahdo mahtua. Hän naurahti ja katsoi minua. Sitten satuin pariin kertaan näkemään hänet tissit paljaana kun vaihtoi vaatteita. Hän vain hymyili niin sanoin että hänellä on upeat rinnat.

Et satu olemaan golfinpelaaja?

202/202 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonnossa näkisi vaikka kadulla tai puutarhassa naisen, jolla olisi oikein todella hyvin suuret rinnat, niin vatsassa tuntuisi höpöltä. Mieleen tulisi ajatuksia, että onko tuo keski-ikäinen neitonen kenties sinkku ja suostuisiko hän lähtemään kanssani treffeille? Voisimme ostaa torilta mansikoita ja syödä niitä laiturin päässä lämpimän kesäisessä järvessä varpaita uittaen punertavanhehkuisen taivaan alla.

Kauniiksi lopuksi kun olisi enää yksi mansikka jäljellä, se tippuisi todella hyvin rintavan naisen rintavakoon, eikä sitä enää ikinä löytyisi. Keski-ikäinen erittäin todella povekas neitokainen vain naurahtaisi ja suutelisimme lehtopöllön huhuillessa taustalla muuten täysin hiljaisessa kesäillassa. Tämä olisi vaatimaton kaino toiveeni, jonka esitin tässä nöyrän toiveikkaana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla