Hyvät puolet suurissa rinnoissa?
Seksipalsta tämä on. Vaimoni F tuntuu todella hyvältä käsissä ja hän pitää rintojensa hyväilystä. Ei roiku kainaloissa tai navassa ja hän todellakin pitää kropastaan.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut hauskoja tilanteita, kun miehen katse nauliinttuu isoihin rintoihini. Vieressä olevan vaimon hapan katse on samalla nauliintunut mieheensä. Onhan se mieltä ylentävää.
Juuri näin. Kun mies tuijottaa rintoja, niin se on noin 25% siitä henkisestä orgasmista jonka siitä saa. Loput 75% tulevat siitä kun näkee kuinka vaimon katse muuttuu happamaksi ja nauliintuu mieheen.
Ajatus siitä, että vaimon seksihalut miehensä kanssa katosivat pariksi kuukaudeksi, kutkuttaa aina yhtä ihanasti. Vaimo laittaa jalkansa ristiin minun tissieni vuoksi, jotka ovatkin paremmat kuin hänellä.
On ihanaa, jos ja kun itse saa seksiä. Vielä ihanampaa on se kun saa estettyä jonkun toisen naisen seksin.
A-B kupit ja ympärys 65-75 ja naisen maksimi paino 59kg on paras. Isot naiset näyttää jotenkin possuilta. Silmät menee vinoon ja silleen. Kyl te tiedätte mille possut näyttää ja minä en halua rakastella possun kanssa, mutta sehän tässä kaunista on, että se joka ei kelpaa toiselle, niin viihdyttää toisen silmää. Joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä ja joku painaa molempia! Mukavaa lauantaita kaikille!
Säkki päähän possuille: pimpsa se o r a v i l l a k i n ja tiukka!!! Oikeesti pussit on pahoja, kun ne sina lähentelee ha ovat puutteessa, mutta kuka nyt sellaista rehevää haluaa. Joku joka on ihan yhtä säälittävä.
Hopea kettu kirjoitti:
A-B kupit ja ympärys 65-75 ja naisen maksimi paino 59kg on paras. Isot naiset näyttää jotenkin possuilta. Silmät menee vinoon ja silleen. Kyl te tiedätte mille possut näyttää ja minä en halua rakastella possun kanssa, mutta sehän tässä kaunista on, että se joka ei kelpaa toiselle, niin viihdyttää toisen silmää. Joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä ja joku painaa molempia! Mukavaa lauantaita kaikille!
Kuten aina, miesnäkökulma edellä..
Joku painaa...jne.
Minulla on oikeus kertoa näkemykseni vaimostani ja hänellä myös. Kerjääjiä oli, mutta molempien hyvän ulkonäön lisäksi sisältö, miltä ihminen on älykäs, korkea koulutettu ja niin edelleen koko paketti aikoinaan viehätti. No kotonahan hän sai olla, kun lapset oli pieniä ja pitkään senkin jälkeen. Ei rahallisesti helppoa ollut, vaikka yli 100.000 eur olen joka vuosi tienannut, jo yli 20v. Ei ne suuret tulot, vaan suuret menot. No nyt helpottaa, kun hänkin on nyt toista vuotta tehnyt töitä ja tienannut n.50.000eur/vuosi.
Kuitenkin alkuperäiseen: en pidä ulkonäöllisesti lihavista/pyöreistä naisista.
En voisi koskaan olla sellaisen kanssa. En edes suudella. No siitä syystä me itse jokainen valitsemme seuramme. Älä sinä pyöreä pesu loukkaannu. Ota lasi viiniä ja tuijota televisiota tai puhelintasi. Röh! Röh! Minä lähden lenkille.
Meni vähän aiheen vierestä,mutta olispa minullakin noin isot tulot.Sano nyt vielä,että sun peniksesi on keskiarvoa suurempi, kun emäntäsikin on missin mitoissa. Tasan ei käy onnen lahjat!
Täyteläiset isot rinnat tuntuu todella hyviltä kourassa kun nai takaapäin.
Vaikka irot rinnat eivät sinänsä yhdynnässä tunnu, niin ovat ne pikkurintoja huomattavastia paremmat. E tai F sanon minä.
rintojaan voi kantaa kaunniisti ja isoja varsinkin. näin ajattelen.
Isot mieluummin kuin pienet. Ihminen lopulta kuitenkin ratkaisee. F on hyvä koko.
Huomasin erään mielenkiintoisen seikan. Mulkun kokoa käsittelevissä ketjuissa löytyy puoliammattilainen 15-sentti jankkaaja, mutta tissien koko ketjuissa tämmöistä asialleen omistautunutta jankkaajaa ei ole. Pitäisikö tähän epäkohtaan saada korjausta?
Tässä pari esimerkkiä joilla pääsisi hyvään alkuun:
"Erosin lankkueukostani, jolla oli säälittävät B-kupit. Vain FF-kupilliset saavat pipeloni nousemaan." Nimim. Laatua arvostava Teuvo Kyyjärveltä.
"B-kupilliset raukat anelevat turhaan huomiotani biitsillä, mutta koettuani kerran M-kokoiset naamani molemmilla puolen ei paluuta enää ollut" Nimim. "Shy boy -90"
"Suomalaislankun säälittävät vonkaukset vajoavat mitättömyyteensä,kun vertailukohdaksi otetaan Nigerialaisen N-kuppisen runsas dekoltee" Nimim. "International Gentleman"
Vierailija kirjoitti:
Huomasin erään mielenkiintoisen seikan. Mulkun kokoa käsittelevissä ketjuissa löytyy puoliammattilainen 15-sentti jankkaaja, mutta tissien koko ketjuissa tämmöistä asialleen omistautunutta jankkaajaa ei ole. Pitäisikö tähän epäkohtaan saada korjausta?
No ei pitäisi. Pakkotoistajia täällä on jo riittävästi.
Isoissa rinnoissa ei huonoja puolia ole!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai suurissa rinnoissa mitään hyviä puolia olekaan.
Miksiköhän tätä viestiä alapeukutettiin?
Ei kukaan ota vapaaehtoisesti monen kilon painoisia läskipalloja jotka hajottavat selän, heiluvat urheillessa ja vaativat jatkuvasti puristavien hikisten liivien käyttöä mutta riipuvat lopulta joka tapauksessa
Ainoa "hyvä puoli" on se että muutamat miehet (+ naiset) kuolaavat niitä ja yrittävät päästä kähmimään estelyistä huolimatta. Tosin aika monet isorintaiset pitävät itse tätäkin huonona puolena.
Puhutnaan kuntoilun hyvistä puolista. Itse olen E-kuppinen ja käyn salilla, Rintani eivät ole pienet. Mitään kipuja tai haittaa ei ole koska liikun säännöllisesti. Isot rinnat saavat positiivista huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai suurissa rinnoissa mitään hyviä puolia olekaan.
Miksiköhän tätä viestiä alapeukutettiin?
Ei kukaan ota vapaaehtoisesti monen kilon painoisia läskipalloja jotka hajottavat selän, heiluvat urheillessa ja vaativat jatkuvasti puristavien hikisten liivien käyttöä mutta riipuvat lopulta joka tapauksessa
Ainoa "hyvä puoli" on se että muutamat miehet (+ naiset) kuolaavat niitä ja yrittävät päästä kähmimään estelyistä huolimatta. Tosin aika monet isorintaiset pitävät itse tätäkin huonona puolena.
.
Sinäkö se määrittelet, mistä muut saavat pitää joko itsellään tai toisilla? Suuret rinnat ovat naiselliset. Selkäkipuja ei ole. Seuran voi valita, eikä kärsiä epätoivoisista kähmijöistä. Todella rumasti arvostelet toisten ulkonäköä.
Naisellisuus on oikeasti uuma. Rintojen sekä pepun koko taas muodostaa siihen tasapainoisen kokonaisuuden - oli ne sitten pienet tai isot.
Isot luonnnolliset rinnat sopii upeasti muodokkaan pepun kanssa pariksi. Rakastan niitä erityisesti kun nainen ratsastaa päälläni. Silloin voin puristella ja imeskellä niitä samaan aikaan kun akti on kiihkeimmillään ja ne silti mukautuvat tahtiin eri asennoissa.
Vierailija kirjoitti:
Naisellisuus on oikeasti uuma. Rintojen sekä pepun koko taas muodostaa siihen tasapainoisen kokonaisuuden - oli ne sitten pienet tai isot.
Isot luonnnolliset rinnat sopii upeasti muodokkaan pepun kanssa pariksi. Rakastan niitä erityisesti kun nainen ratsastaa päälläni. Silloin voin puristella ja imeskellä niitä samaan aikaan kun akti on kiihkeimmillään ja ne silti mukautuvat tahtiin eri asennoissa.
Juurikin tämä tilanne meillä, ja kaikki nauttivat.
Isot löskitissit alkavat roikkumaan🤮
Tykkään kyl kulkee ilman rintsikoit. Tykkään ku rinnat pomppii. Kesällä kivempi ku vähemmän vaatteit. Ja oha se seksis tosi ihanaa ku mies puristelee ja hieroo niitä, imee ja lipoo. Oon kyl antanu myös naida rintojen väliin ku paljo vain öljyy.