Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin kauheaa jos saapuu, vaikka kahville 5-15 minuuttia yli sovitun?

Vierailija
15.04.2022 |

Minä ainakin yritän lähteä ajoissa, mutta en vain pääse.
Kello tikittää liian nopeasti ja aina jossain kohtaa tajuan ajan "loppuneen" kesken.
Onko se niin hirveää?

Kommentit (199)

Vierailija
1/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. 

Minä myöhästyn tapaamisista sinun kanssasi parisen tuntia. Ei sen niin väliä, jos joudut odottamaan.

Vierailija
2/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella ärsyttävää. En pidä yhtään tuollaisista omissa maailmoissa ja ajoissa elävistä ihmisistä.

Minä odotan juurikin sen 5 minuuttia ja sitten poistun paikalta.

Junat ei odottele myöhästelijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartti on jo aika paljon olla myöhässä. Kerran ensitreffeillä yksi mies oli myöhässä ja lähdin kun oli puoli tuntia yli. Hän laittoi todella loukkaavan haukkumaviestin perään. No, olin tyytyväinen, että ei koskaan tavattu.

Vierailija
4/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 min on vielä ok. 15min vähän.... hmm...

Mulla on kaveri joka on aina myöhässä. 

Kerran tein hänelle saman tempun. Olin tunnin myöhässä. Saavuin paikalle ja kaveria ei missään. Kun pistin viestiä (oletin että hän oli kyllästynyt odottamaan) vastaus oli: "Hei joo oon siellä itekin vasta kohta. Oli täs vähän muuta."

Todella epäkohteliasta.

Vierailija
5/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen varannut aikaa kahvitteluun puoli tuntia, niin ei kai sua haittaa, että lähden pois oman aikatauluni mukaan, eli ehditään jutelka vain vartin verran

Vierailija
6/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello ei tikitä nopeasti vaan sinä tikität liian hitaasti ja et kokemuksenkaan perusteella osaa arvioida lähtemiseesi kuluvaa aikaa.

Vierailija
7/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisotat sitä toista siellä ihan turhaan 5-15min odottamassa.

Vierailija
8/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnioita toisen aikaa. Sovittu on sovittu. Siitä pidetään kiinni. Piste.

Vierailija
9/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, en kutsu kaltaisiasi myöhästelijöitä ikinä mihinkään. 😊

Kun on sovittu joku aika, siitä pidetään kiinni. Eli EI myöhästytä!!!

Vierailija
10/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole, tuon verran on ihan ok olla myöhässä. En ymmärrä, miten jotkut ihmiset saavat kaiken ajoitettua minuutilleen oikein ja vaativat sitä sitten muiltakin. Ja parempi vähän myöhässä kuin liian ajoissa ainakin jos on menossa jonkun luo vierailulle kahvittelemaan.

Vierailija
11/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidän ihmistä normaalina niin odotan, että hän myös kykenee saapumaan aikataulun mukan kuten normaalit ihmiset. Minusta tuo on todella loukkaavaa ja ärsyttävää.

Tietysti jos ajattelen, että ei se haittaa mitään niin en silloin odota ks. Ihmiseltä normaalia suoritusta. Kummaksi haluat leimaantua tuon takia piittaamattomaksi vai vajaaksi?

Vierailija
12/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
13/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen varannut aikaa kahvitteluun puoli tuntia, niin ei kai sua haittaa, että lähden pois oman aikatauluni mukaan, eli ehditään jutelka vain vartin verran

Jos olet varannut vain puoli tuntia kahvitteluun, niin ihan sama olla näkemättä ollenkaan.

Vierailija
14/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pidän ihmistä normaalina niin odotan, että hän myös kykenee saapumaan aikataulun mukan kuten normaalit ihmiset. Minusta tuo on todella loukkaavaa ja ärsyttävää.

Tietysti jos ajattelen, että ei se haittaa mitään niin en silloin odota ks. Ihmiseltä normaalia suoritusta. Kummaksi haluat leimaantua tuon takia piittaamattomaksi vai vajaaksi?

Se on vain piittaamattomuutta ja omaan napaan tuijottamista.

Kummasti usein nää tyypit ei oo myöhässä töistä, koulusta, lääkäristä.... "oikeasti tärkeistä" jutuista.

Vierailija
15/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sovittuun aikaan saapumisessa on vaikeaa?

Vierailija
16/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varsinaisesti mikään, mutta aika loppuu vain kesken. En voi sille mitään.

Ap

Vierailija
17/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Myöhästytkö joka päivä töistäkin vartin?

Mitäs jos aloittaisit valmistautumisen jo edellisenä päivänä? Päättäisit mitä laitat päälle, katsot bussin, pakkaat laukun...

Vierailija
18/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelma vain niille, jotka tulevat paikalle "hyvissä ajoin" eli tarpeettoman aikaisin. Kun on odottanut jo puoli tuntia, niin ei jaksa odottaa enää minuuttiakaan lisää.

Vierailija
19/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et tietenkään. 

Kellot ovat vaikeita, kun Mikki Hiiren oikea käsi näyttää tunteja ja vasen käsi minuutteja.

Puhelimissa ei ole kelloja ollenkaan. :(

Vierailija
20/199 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä en ainakaan esimerkiksi aamuisin ehdi tapaamisiin ajoissa sillä en meinaa jaksaa nousta ylös.

Lopulta nousen ja teen aamutoimet todella nopeasti. Kuitenkin liian hitaasti.

Ymmärrän ap:ta hyvin. Minullakin on tietty raja jota enempään en yleensä myöhästy.

Tämä ei ole mitenkään kivaa todellakaan ja meinaan juuri myöhästyä myös tärkeistä jutuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän