Voiko ihastunut mies torjua naisen elämäntilanteensa vuoksi?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi? Joskus on pakko torjua jos ei oo sopiva tilanne.
No eikä ole, vaan voi vaikka sanoa että palaa asiaan myöhemmin. Vaikka se myöhemmin olisikin pitkän ajan päästä.
Kyllä sitä voi elämässä olla tilanteita, jolloin on väärä hetki aloittaa parisuhdetta, vaikka olisi kuinka ihastunut. Ja joku ehkä kokee, että toisen on tilanteessa parempi jatkaa elämäänsä, kuin jäädä odottelemaan tyhjän päälle.
Voi kai mieskin niin tehdä, kun minäkin naisena olen tehnyt. Olin ihastunut mieheen ja hän yritti tehdä aloitteita, mutta torjuin. En halua parisuhdetta vaan haluan olla sinkku, joten parempi kun ei anna toisen elätellä turhia toiveita. Minun tunteeni laantuivat ajan myötä ja toivottavasti miehenkin.
Epäitsekäs mies voi ja itsekäs mies ei voi.
Ihan persoonasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Itsekin tehnyt niin. Oli tosin myös muuta epävarmuutta.
Mutta muistan, että oma elämäntilanteeni oli lopulta ratkaiseva päätöksessäni.
En vieläkään tiedä teinkö oikein.
Millaista epävarmuutta?
- sivusta huutelen
Jos mies on ihastunut naiseen ja torjuu tämän, niin yleensä silloin on kyse jostain elämäntilanteellisista esteistä. Yleensä ihastuneet haluavat olla ihastuksensa lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä ole, vaan voi vaikka sanoa että palaa asiaan myöhemmin. Vaikka se myöhemmin olisikin pitkän ajan päästä.
:D Joo nainenhan ottaisikin sen varmasti oikein hyvin kun mies sanoisi että "Nyt ei käy mutta palaahan joskus myöhemmin asiaan".
Vierailija kirjoitti:
naisia on nykyään kannustettu tekemään aloitetta, mutta olisiko naisille pitänyt kertoa, että kaikki aloitteet eivät johda mihinkään. miehet joutuvat tekemään satoja alotteita ennen kuin joku onnistuu. naisilla tietenkin on paljon helpompaa, mutta jos yksi aloite ei tuota haluttua tulosta, niin ei siitä kannata av palstalle mitään kovin suurat vuodatusta tehdä
Luulevat varmaan että se on vähän kuin tinderissä tää aloitteiden teko oikeassa elämässäkin ja aina kun swaippaa oikealle kiinnostavan miehen kohdalla niin tulee match.
Tietysti voi. Kaikki eivät elä tunteidensa vietävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On väärin roikottaa toista noin, varsinkin kun se myöhemmin ei ehkä koskaan tule. On suoraselkäisempää antaa pakit ja päästää toinen jatkamaan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On väärin roikottaa toista noin, varsinkin kun se myöhemmin ei ehkä koskaan tule. On suoraselkäisempää antaa pakit ja päästää toinen jatkamaan elämäänsä.
Niin no aika todennäköistä ettei tule. Taitaa olla aika harvassa tapaukset joissa mies on myöhemmin tullut yrittämään torjumaansa naista. Että niin voimakkaasta ihastumisesta on ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
No esimerkikisi työn tai opiskelun takia mies voi torjua naisen.
Ei mies pelkän ihastumisen takia, jätä ottamatta vastaan opiskelupaikkaa, eikä opintojen välttämätöntä, vaatuvaa työharjoittelupaikkaa ulkomailta.
Ihastuminenhan on pelkkää ihailua, kaukana todellisesta rakkaudesta, joka liimaa ihmiset yhteen.
Sitäpaitsi nuoret ja nuorehkot ihmiset unohtavat ihastumisensa nopeasti. Koska maailma ja elämä ovat nykyisin niin hetkistä. Ja jatkuvasti tapaa uusia ihmisiä, joihin voi ihastua.
Ilmankos iltapäivälehdissä on jatkuvasti lööppejä, kuinka se ja se (turha) julkkis on taas löytänyt uuden "rakkauden". Rakkaudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Parempi olisi kertoa suoraan, että löysi uuden hoidon.
Miksei voisi? Mä olen nainen itse ja olen torjunut miehen, kehen olin ihastunut, ihan omien ongelmieni takia. Halusin korjata ne ensin ja sitten vasta panostaa suhteeseen.
"Hold the line/ love isn't always on time. "
Vierailija kirjoitti:
naisia on nykyään kannustettu tekemään aloitetta, mutta olisiko naisille pitänyt kertoa, että kaikki aloitteet eivät johda mihinkään. miehet joutuvat tekemään satoja alotteita ennen kuin joku onnistuu. naisilla tietenkin on paljon helpompaa, mutta jos yksi aloite ei tuota haluttua tulosta, niin ei siitä kannata av palstalle mitään kovin suurat vuodatusta tehdä
Perustele, miten ja miksi naisilla on paljon helpompaa.
Ei tule tilannetta, jossa nainen antaisi vastakaikua ihastumiseeni, mutta jos sellaista tulisi niin torjuisin naisen, joka ikinen kerta. Tiedän oman luuseriuteni ja miten se on liikaa jokaiselle naiselle. En halua hukata kenenkään aikaa enkä satuttaa itseäni enää yhtään lisää.
m43
Onko varattu? Jos kyllä niin toivottavasti torjuu! Säälittävää.
Kyllä voi. Olen liian rikkinäinen ihminen parisuhteeseen, en olisi muutenkaan pystynyt tarjoamaan niitä keskiluokkaisen elämän peruspilareita, joita nainen elämäänsä toivoi. Oma tilanteeni ei ole vuosien jälkeenkään merkittävästi parantunut, joten ratkaisuni oli aivan oikea, vaikka se silloin tuntuikin todella pahalta.
Onpa tylyä sanoa "mitä sitä harmittelemaan" jos toisella on tunteita toista kohtaan. Väkisinhän tuossa tilanteessa tuntuu harmilliselta, kun tunteista on kysymys.