Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ihastunut mies torjua naisen elämäntilanteensa vuoksi?

Nolous
14.04.2022 |

kysyy hämmentynyt aloitteen tekijä.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt ihminen voi ymmärtää olevansa vaikkapa niin rikki sisältä ja ettei kannata mihinkään alkaa vaikka toinen kiinnostaisikin ja sen vuoksi antaa pakit. Ei tätä toki moni tunnu ymmärtävän, että ihminen olisi ajatteleva ja tajuava olento, vaan että olisi pelkästään joku elukka joka lähtee heti kun ovi avataan.

Mutta antaako hän tuossa tilanteessa suorat pakit, siis sellaiset että tekee selväksi ettei kiinnosta siinä mielessä? Mun on vaikea uskoa. Kuvittelisin että selittelee jotenkin sillä tavalla, että pystyy tilanteen muututtua helposti palaamaan asiaan.

Samahan se miten asian ilmaisee, niin eiköhän naiselta mene fiilikset joka tapauksessa ellei mies heti suhtaudu halutunlaisesti.

Ei välttämättä mene. Riippuu miten kovas

Kyllä se useimmiten menee. Naiset on herkkiä ottamaan "nonni pakit tuli ei sitä kiinnosta ohi on"-tyylisesti kaikenlaisen muunlaisen selittelyn mieheltä elleivät saa lähestymiseensä positiivista reaktiota.

Vierailija
22/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä se useimmiten menee. Naiset on herkkiä ottamaan "nonni pakit tuli ei sitä kiinnosta ohi on"-tyylisesti kaikenlaisen muunlaisen selittelyn mieheltä elleivät saa lähestymiseensä positiivista reaktiota."

Ehkä joo mutta ei se tarkoita ettei voisi sisimmässään vielä elätellä toiveita kyseisestä miehestä. Pakit on vähän pakko ottaa pakkeina ja antaa olla mutta ainakaan mulla ihastuminen harvoin päättyy siihen, vaikka niin tietysti haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se useimmiten menee. Naiset on herkkiä ottamaan "nonni pakit tuli ei sitä kiinnosta ohi on"-tyylisesti kaikenlaisen muunlaisen selittelyn mieheltä elleivät saa lähestymiseensä positiivista reaktiota."

Ehkä joo mutta ei se tarkoita ettei voisi sisimmässään vielä elätellä toiveita kyseisestä miehestä. Pakit on vähän pakko ottaa pakkeina ja antaa olla mutta ainakaan mulla ihastuminen harvoin päättyy siihen, vaikka niin tietysti haluaisin.

Tuskin kuitenkaan uskaltaisit enää saman miehen kanssa helpolla mihinkään vaikka jonkin ajan päästä herra tulisikin innokkaana tarjolle, kun kerran olet näppisi polttanut.

Vierailija
24/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt ihminen voi ymmärtää olevansa vaikkapa niin rikki sisältä ja ettei kannata mihinkään alkaa vaikka toinen kiinnostaisikin ja sen vuoksi antaa pakit. Ei tätä toki moni tunnu ymmärtävän, että ihminen olisi ajatteleva ja tajuava olento, vaan että olisi pelkästään joku elukka joka lähtee heti kun ovi avataan.

Mutta antaako hän tuossa tilanteessa suorat pakit, siis sellaiset että tekee selväksi ettei kiinnosta siinä mielessä? Mun on vaikea uskoa. Kuvittelisin että selittelee jotenkin sillä tavalla, että pystyy tilanteen muututtua helposti palaamaan asiaan.

Samahan se miten asian ilmaisee, niin eiköhän naiselta mene fiilikset joka tapauksessa ellei mies heti suhtaudu halutunlaisesti.

Tämänkaltaista on koettu. Kun petipuuhat ei sujuneet naisen kanssa siitä johtuen että olin aivan älyttömän estoinen ja hermona vähän kokemukseni johdosta, nainen piti tätä tekosyynä ja oikeasti hän oli vain mielestään ruma tai jotain muuta bullshittiä. Näin ne aina heittäytyy uhriksi vaikka mies mitä omia syitään kertoisi.

Vierailija
25/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei kannata tehdä aloitetta. Kokemuksesta.

N44

Vierailija
26/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kuitenkaan uskaltaisit enää saman miehen kanssa helpolla mihinkään vaikka jonkin ajan päästä herra tulisikin innokkaana tarjolle, kun kerran olet näppisi polttanut.

En varmasti helpolla mutta jos tunteita edelleen olisi, tietenkin olisin valmis ottamaan riskin.

Vierailija
27/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt niin. Ajattelin, että mun kanssa eläminen olisi todennäköisesti onnetonta. Harmittaa, sillä elämäntilanteeni on muuttunut.

M30

Vierailija
28/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jätti kertomatta mikä oli se elämäntilanne, jonka vuoksi mies hänet torjui. Jos oli kyse varatusta, perheellisestä miehestä, niin ymmärtäisin kyllä. Kaikki eivät ole valmiita hajottamaan perhettään jonkun ehkä ohimenevän ihastuksen vuoksi.

Ja voihan sitä olla elämässä jonkinlainen kriisikin menossa, jolloin ei vain ole valmis aloittamaan uutta parisuhdetta.

Vierailija
29/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei kannata tehdä aloitetta. Kokemuksesta.

N44

Kerrohan miksi minun miehenä pitäisi tehdä aloitteita, jos elämässäni olen tehnyt useita aloitteita eikä yksikään ole johtanut mihinkään.

Vierailija
30/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tehnyt niin. Ajattelin, että mun kanssa eläminen olisi todennäköisesti onnetonta. Harmittaa, sillä elämäntilanteeni on muuttunut.

M30

No mitäpä sitä harmittelemaan, metsäänhän se olisi mennyt kuitenkin todennäköisesti jos olisit suhteeseen alkanut siinä huonommassa tilanteessa. Esimerkiksi masentuneena ei mielestäni kannata harkitakaan mitään parisuhdetta.

Vierailija
31/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman vai naisen elämäntilanteen?

Vierailija
32/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

No mitäpä sitä harmittelemaan, metsäänhän se olisi mennyt kuitenkin todennäköisesti jos olisit suhteeseen alkanut siinä huonommassa tilanteessa. Esimerkiksi masentuneena ei mielestäni kannata harkitakaan mitään parisuhdetta.

Sanoinpahan vaan kokemukseni, jotta ap saa kaipaamansa vastauksensa. En avaa tarkempia syitä miksi ajattelin noin.

M30

Vierailija
33/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin. Oletetaan että markka-aikana odotellaan minnepäin kippaa vajaan kolmen miljoonan suoraan ulosottokelpoinen lasku ja tulot pudonneet määrittelemättömäksi ajaksi nollille eli mennään velkavetoisesti jo valmiiksi. Tai jokin muu tilanne, missä otetaan oikein kunnolla "peruspilareihin hittiä". Eipä siinä auta kuin kierrellä nurkkia pitkin, vältellä ja antaa naiselle ilman selityksiä pakit. Ei normaalijärkinen mies kehtaa vetää naista tuollaiseen soppaan, ennemmin ottaa loppuiäkseen "mainehaitan". M57

Vierailija
34/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain just pakit ja syynä  "kiire".

Pettymyksen sijaan  helpotus, enkä jää uskomaan joulupukkiin, että sen miehen "kiire" loppuu ihan kohta. Tai vaikka loppuisikin, niin ei minua kohden.

- ihastunut olen yhä mutta se menee kyllä ohitse.

Vierailija
35/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista jättää ketään roikkumaan varalle. Pakit on ihan jees. Roikottaminen ja pelaaminen ei.

Vierailija
36/80 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä.

Vierailija
37/80 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mobet miehet niin kuin naisetkin saattavat hävetä omaa elämäntilannettaan,  elinolosuhteitaan tai vaikka läheisiään ja sukutaustaansa niin paljon, että eivät tämän takia ryhdy suhteeseen vaikka tielle osuisi sopiva kumppani joka myös osoittaa kiinnostusta. 

Vierailija
38/80 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se syy miksi pysyttelen sinkkuna. Elämäni on niin sekaisin ettei tähän ole järkeä sekoittaa uutta miestä. En pysty suhteeseen juuri nyt.

T. Nainen

Vierailija
39/80 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin. Nuorella mehellä oli kovat suunnitelmat nähdä maailmaa yms. ja vaihtoikin kaupunkia heti seuraavana keväänä. Meillä oli 5 vuoden fwb, jolloin kumpikin treffasi myös muita. Fwb päättyi kun mä aloin seurustella, mutta ystävyys jäi. Mies päätyi vakavaan suhteeseen vasta nyt, viiskymppisenä.

Kysyin joskus, ehkä 10 vuotta sitten, että kaduttaako. Sanoi että yrittää olla ajattelematta sitä :)

Vierailija
40/80 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä voi tehdä myös omia valintoja