Voiko ihastunut mies torjua naisen elämäntilanteensa vuoksi?
Kommentit (80)
Voi. Tein juuri näin, koska elämäni oli tuolloin aivan sekaisin, masennuksen kera. En halunnut vetää häntä mukaan tähän hulluuteen. Vielä tänä päivänä ajattelen häntä silloin tällöin. Toivottavasti hänellä menee hyvin.
Kyllä sitä yleensä haluaa korjata oman elämän, ennen kun alkaa mitään seurustelua miettimään. Eiköhän tämä ole ihan tavallista suurimmalta osalta. Miksi aina luullaan miesten olevan jotain seksirobotteja, jotka ottavat heti kiinni, jos tarjotaan vähänkin siimaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina luullaan miesten olevan jotain seksirobotteja, jotka ottavat heti kiinni, jos tarjotaan vähänkin siimaa.
Koska nainen lähestyy miestä kerran elämässässään ja jos sattuu saamaan pakit niin muurit vedetään niin ylös ettei enää edes hymyile julkisella paikalla. Samaan aikaan miesten pitäisi kestää tuhansia pakkeja elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei kannata tehdä aloitetta. Kokemuksesta.
N44
Kerrohan miksi minun miehenä pitäisi tehdä aloitteita, jos elämässäni olen tehnyt useita aloitteita eikä yksikään ole johtanut mihinkään.
Oletko oikeesti jutellut itsesi kanssa mistä lukuisat pakit ovat johtuneet? Katsonut peiliin mikä meni pieleen? Tai jutellut jonkun muun kanssa?
Jokin syy siellä on. Sun pitää ratkaista mikä se on.
Voin antaa esimerkin. Oli tapahtuma X ja meitä sekalainen seurue jossa yksi mies mielestäni oli ylimielinen ja koppava. Pian kävi selväksi että hän ja minä olimme seureen ainoat sinkut. Kuuntelin hänen juttujaan seurassa kohteliaasti ja mukana, en lähtenyt kommentoimaan kuin yleisesti.
Tilaisuuden loppupuolella hän teki siirtonsa minulle ja kerroin että valitettavasti kipinää ei o
Älä minulle saarnaa vaan tuolle siskollesi jonka mukaan naisen ei kannata tehdä aloitteita koska saa pakit. Mutku eihän se tietenkään ole sama asia, eihän.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista jättää ketään roikkumaan varalle. Pakit on ihan jees. Roikottaminen ja pelaaminen ei.
Eli aivan kuten ajattelinkin niin naiset ei ota mieheltä minkäänlaista selitystä koska ellei naisen aloitteeseen tartu välittömästi niin se on pelimiehen harrastamaa roikottamista ja vaikka mitä pahaa. Muu on tekosyytä vain, miehellä ei voi olla mitään muita syitä elämässä. Miehen tulee olla aina valmis.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Tein juuri näin, koska elämäni oli tuolloin aivan sekaisin, masennuksen kera. En halunnut vetää häntä mukaan tähän hulluuteen. Vielä tänä päivänä ajattelen häntä silloin tällöin. Toivottavasti hänellä menee hyvin.
Kyllä sitä yleensä haluaa korjata oman elämän, ennen kun alkaa mitään seurustelua miettimään. Eiköhän tämä ole ihan tavallista suurimmalta osalta. Miksi aina luullaan miesten olevan jotain seksirobotteja, jotka ottavat heti kiinni, jos tarjotaan vähänkin siimaa.
Kerroitko naiselle että syy on elämäntilanteessasi vai annoitko ymmärtää, ettet vain ole kiinnostunut hänestä?
Ette te naiset kuullaas voi saada kaikkea. Joten teidän pitäisi päättää yläpeukutatteko viestiä jossa sanotaan että voi vielä kiinnostaa vaikka mies antaa pakit tai sitten viestiä jonka mukaan pakit antava mies on niljake joka pitää vain unohtaa. Ei kumpaakin voi yläpeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei kannata tehdä aloitetta. Kokemuksesta.
N44
Kerrohan miksi minun miehenä pitäisi tehdä aloitteita, jos elämässäni olen tehnyt useita aloitteita eikä yksikään ole johtanut mihinkään.
Oletko oikeesti jutellut itsesi kanssa mistä lukuisat pakit ovat johtuneet? Katsonut peiliin mikä meni pieleen? Tai jutellut jonkun muun kanssa?
Voin antaa esimerkin. Oli tapahtuma X ja meitä sekalainen seurue jossa yksi mies mielestäni oli ylimielinen ja koppava. Pian kävi selväksi että hän ja minä olimme seureen ainoat sinkut. Kuuntelin hänen juttujaan seurassa kohteliaasti ja mukana, en lähtenyt kommentoimaan kuin yleisesti.
Tilaisuuden loppupuolella hän teki siirtonsa mi
Tässähän se syy selvisikin miksi olet pakkeja saanut. Selvästikään ei ole sun syy mikään mitä teet. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista jättää ketään roikkumaan varalle. Pakit on ihan jees. Roikottaminen ja pelaaminen ei.
Eli aivan kuten ajattelinkin niin naiset ei ota mieheltä minkäänlaista selitystä koska ellei naisen aloitteeseen tartu välittömästi niin se on pelimiehen harrastamaa roikottamista ja vaikka mitä pahaa. Muu on tekosyytä vain, miehellä ei voi olla mitään muita syitä elämässä. Miehen tulee olla aina valmis.
Yhden kommentin perusteella ei kannata yleistää kaikkiin naisiin. Uskon että jos nainen on oikeasti ollut ihastunut mieheen, hän kuuntelee selitykset mielellään. Suurin osa aikuisista ihmisistä ymmärtää, että elämässä voi olla erilaisia tilanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä yleensä haluaa korjata oman elämän, ennen kun alkaa mitään seurustelua miettimään. Eiköhän tämä ole ihan tavallista suurimmalta osalta. Miksi aina luullaan miesten olevan jotain seksirobotteja, jotka ottavat heti kiinni, jos tarjotaan vähänkin siimaa.Kerroitko naiselle että syy on elämäntilanteessasi vai annoitko ymmärtää, ettet vain ole kiinnostunut hänestä?
Mitä väliä sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä yleensä haluaa korjata oman elämän, ennen kun alkaa mitään seurustelua miettimään. Eiköhän tämä ole ihan tavallista suurimmalta osalta. Miksi aina luullaan miesten olevan jotain seksirobotteja, jotka ottavat heti kiinni, jos tarjotaan vähänkin siimaa.Kerroitko naiselle että syy on elämäntilanteessasi vai annoitko ymmärtää, ettet vain ole kiinnostunut hänestä?
Mitä väliä sillä on?
Ei varsinaisesti mitään. Kiinnostaa vaan miten ihmiset toimivat tuollaisissa tilanteissa. Jättävätkö ns. oven auki vai eivät. Ollut mullakin kerran tilanne jossa en mitenkään uskonut ettei mies ollut kiinnostunut, vaikka niin minulle kertoikin, ja epäilin mielessäni että taustalla oli kuitenkin jotain muuta.
Mies oletti minun ymmärtävän hänen olevan rakastunut minuun ja lukevan hänen ajatuksensa, kaikesta mitä hän suhteen osalta halusi. Yllätys oli hänelle suuri kun asiat eivät menneet ollenkaan hänen AJATTELEMALLAAN tavalla.
Mies itse sanoi, että jos häneltä/ hänen kanssaan jotain haluaa tehdä, pitää se sanoa hänelle suoraan ja selvästi. Pyysin samaa häneltä, vastaus oli, että kyllä oikea nainen ymmärtää ja lukee hänen ajatuksista mitä ja miten pitää toimia.
Mies halusi päättää suhteemme, koska kommunikaatio ei hänestä toiminut osaltani ja en osaa toimia hänen melestään oikein parisuhteessa. Lopuksi pyysi vielä yhteenvetoa mitä olisi voinut tehdä toisin, että voisi jatkossa uudessa suhteessa toimia paremmin, vastasin, että se vain pitää tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mies oletti minun ymmärtävän hänen olevan rakastunut minuun ja lukevan hänen ajatuksensa, kaikesta mitä hän suhteen osalta halusi. Yllätys oli hänelle suuri kun asiat eivät menneet ollenkaan hänen AJATTELEMALLAAN tavalla.
Mies itse sanoi, että jos häneltä/ hänen kanssaan jotain haluaa tehdä, pitää se sanoa hänelle suoraan ja selvästi. Pyysin samaa häneltä, vastaus oli, että kyllä oikea nainen ymmärtää ja lukee hänen ajatuksista mitä ja miten pitää toimia.
Mies halusi päättää suhteemme, koska kommunikaatio ei hänestä toiminut osaltani ja en osaa toimia hänen melestään oikein parisuhteessa. Lopuksi pyysi vielä yhteenvetoa mitä olisi voinut tehdä toisin, että voisi jatkossa uudessa suhteessa toimia paremmin, vastasin, että se vain pitää tietää.
Itsellenikin on tullut vastaan näitä joiden ajatukset pitäisi osata lukea. Ja tykkään olla suora ja selkeä niin odottaisin sitä myös toiselta. Monesti vaan vastassa on jotain epämääräistä viestintää ja piilovihjeitä. En tiedä kuuluuko sellaiset ihmisten väliseen kommunikaatioon yleisestikin vai harrastetaanko sitä siksi että voi manipuloida toista. Olen autismin kirjolla ja siksikin minulle on vaikea ymmärtää sanatonta viestintää. Ja suomalaismiesten kanssa se viestintä on juuri sellaista että jostain yhdestä ilmeestä tai viittauksesta olisi pitänyt ymmärtää jotain joka ei olisi tullut mieleenkään. Olen luovuttanut enkä yritä enää mitään. Parempi itsetunnolle ja mielenterveydelle kun ei lähde kiusaamaan itseään enää noihin ihmissuhdeleikkeihin.
naisia on nykyään kannustettu tekemään aloitetta, mutta olisiko naisille pitänyt kertoa, että kaikki aloitteet eivät johda mihinkään. miehet joutuvat tekemään satoja alotteita ennen kuin joku onnistuu. naisilla tietenkin on paljon helpompaa, mutta jos yksi aloite ei tuota haluttua tulosta, niin ei siitä kannata av palstalle mitään kovin suurat vuodatusta tehdä
Joo. Minut on torjuttu mm näistä syistä, mies on ollut kokematon ja pelkäsi naisia, ollut kiinni eksässä henkisesti vaikka muiden naisten perässä juoksikin, kuviteltu huono taso jonka vuoksi ei voi ottaa "liian hyvää naista", asui äitinsä kanssa ja häpesi sitä, vakavat mt-ongelmat joiden vuoksi ei ollut kykenevä suhteeseen, erektiohäiriö
En usko. Ei se vaan oo kiinnostunut jos torjuu.
Voi. Itsekin tehnyt niin. Oli tosin myös muuta epävarmuutta.
Mutta muistan, että oma elämäntilanteeni oli lopulta ratkaiseva päätöksessäni.
En vieläkään tiedä teinkö oikein.
Olen epävarma ujo mies ja paniikissa olen aina torjunut kaikki lähestyneet naiset. Kadun jälkeen päin mutta silti teen näin kerta toisensa jälkeen. Ja kyllä, olen kokematon ja poikuus tallella yhä. ikää jo 30.
Miksi ei voisi? Joskus on pakko torjua jos ei oo sopiva tilanne.
Tilaisuuden loppupuolella hän teki siirtonsa minulle ja kerroin että valitettavasti kipinää ei ole puoleltani.
Hän selvästi pahastui koska olihan hän catch kun on fasiliteetit kunnossa okt, hyvä auto ja kunnon työ.
Varmasti näin vaan se miten hän puhui ja käyttäytyi, en olisi pystynyt olemaan.
N