Kavereiden rumat jälkeläiset
Säälittää kun kavereille ja lähipiiriin on syntynyt niin hirveitä lapsia. Miten voikaan olla että lapset sattuvat olemaan niin rumia eikä älyäkään ole paikkaamassa puutteita. Minua on tätinä pyydetty lasten kummiksi mutta jätän lahjomiset ja kasvattamisen muille.
Kommentit (73)
Älä sure lapsia, heillä on kymmennen vuotta aikaa löytää paikkansa ilman sosiaalista painetta. Siinä ajassa mm. Sinä tarvitset jo paljon filttereitä somekuviisi.
Ihaniako nämä influensseri-instahottikset, huulet kumia, tissit muovia, persettä gymittäneet viisi vuotta jotta alakaa näyttää katiskalta Kardashianin kuva seinällä. Instahottiksen tunnistat siitä että kuvankäsittelyn jälkeen irl on kaksi henkilöä samasta naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä useat suomalaislapset ovat naama aina kurtussa. Huonosti kasvatettuja. Se ei kaunista ketään.
Sinun mielestäsi ilmeisesti ihmisten pitäisi sitten hymyillä vaikka oikeasti ei hymyilytä yhtään eikä myöskään ole onnellinen että hymyyn olisi aihetta. Hyi että inhoan tuollaisia pakkopositiivisuusihmisiä.
Ja vielä että hymyttömyydellä ja huonolla kasvatuksella olisi jotain tekemistä toistensa kanssa? Kaikkea sitä kuuleekin.
On muitakin vaihtoehtoja kuin pakkohymy ja naama kurtussa. Kaikkeen tyytymätön on yleensä jälkimmäinen.
Tottahan toki on muitakin vaihtoehtoja. Mutta koska kyseinen kommentoija jota kommentoin oli itsekin mustavalkoinen niin sillä verukkeella olin sitten itsekin mustavalkoinen ihan vain kärjistääkseni.
Suomalaisten naisten kannattaa lisääntyä komean ulkomaalaisen miehen kanssa niin tulee kauniita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä useat suomalaislapset ovat naama aina kurtussa. Huonosti kasvatettuja. Se ei kaunista ketään.
Lapset oppivat matkimalla aikuisia....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun lapsi on kaunis ja älykäskin vielä. Se on vaan tosiasia että kauneudella pääsee elämässä helpommalla. Itse oon tavallinen pulliainen.
Kaikkien mielestä se oma lapsi on aina kaunis ja älykäskin vielä.
Paitsi että mun lapsi on kaunis. Kaikki piirteet on kohdallaan. Isänsä tummat pitkät ripset ja kulmat vielä perinyt ja ei ole niin kalpea kuin normisuomalainen, silti melko vaaleat hiukset ja todella kauniit silmät. Tyttöä on kehuttu monelta taholta, ja oikeastaan aivan sama mitä sinä ajattelet. Toiset vaan saa kauniita lapsia.
Lapsen isä on ulkomaalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailijåa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun lapsi on kaunis ja älykäskin vielä. Se on vaan tosiasia että kauneudella pääsee elämässä helpommalla. Itse oon tavallinen pulliainen.[å/quote]
Kaikkien mielestä se oma lapsi on aina kaunis ja älykäskin vielä.Paitsi että mun lapsi on kaunis. Kaikki piirteet on kohdallaan. Isänsä tummat pitkät ripset ja kulmat vielä perinyt ja ei ole niin kalpea kuin normisuomalainen, silti melko vaaleat hiukset ja todella kauniit silmät. Tyttöä on kehuttu monelta taholta, ja oikeastaan aivan sama mitä sinä ajattelet. Toiset vaan saa kauniita lapsia.
Ulkokuori on pelkkä ulkokuori, tunnut antavan sille aika suuren merkityksen. Ei se ulkokuori kestä. Se mikä on sisällä, kestää. Jos siellä sisällä siis on mitään merkityksellistä.
On myös empaattinen ja sydämellinen lapsi. Ei se kaunis ulkokuori sulje pois hyvää luonnetta. Enkä myöskään liikaa ole antanut painoarvoa kauneudelle, kunhan tänne vain tulin sanomaan että valitettavasti niin se menee että hyvännäköiset ihmiset pääsääntöisesti pääsee helpommalla. Jos oma lapseni kuuluu siihen kategoriaan, niin parempi niin. Elämä on jo muutenkin tarpeeksi vaikeaa tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielestäsi ilmeisesti ihmisten pitäisi sitten hymyillä vaikka oikeasti ei hymyilytä yhtään eikä myöskään ole onnellinen että hymyyn olisi aihetta. Hyi että inhoan tuollaisia pakkopositiivisuusihmisiä.
Ja vielä että hymyttömyydellä ja huonolla kasvatuksella olisi jotain tekemistä toistensa kanssa? Kaikkea sitä kuuleekin.
Kaunis aito hymy on tuhat kertaa kauniimpi ja vetovoimaisempi kuin ilkeä hapannaama joka veetuilee muille. Jos ei aitoa hymyä irtoa niin kannattaa pysytellä poissa ihmisten ilmoilta.
Tottakai aito hymy on vetovoimainen ja kaunis, ei siinä mitään, olen ihan samaa mieltä siitä. Mutta sinä et ole mikään sanomaan, että onnettomien ihmisten pitäisi pysyä pois ihmisten ilmoilta. Typerä ajatuksenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun lapsi on kaunis ja älykäskin vielä. Se on vaan tosiasia että kauneudella pääsee elämässä helpommalla. Itse oon tavallinen pulliainen.
Paitsi että mun lapsi on kaunis. Kaikki piirteet on kohdallaan. Isänsä tummat pitkät ripset ja kulmat vielä perinyt ja ei ole niin kalpea kuin normisuomalainen, silti melko vaaleat hiukset ja todella kauniit silmät. Tyttöä on kehuttu monelta taholta, ja oikeastaan aivan sama mitä sinä ajattelet. Toiset vaan saa kauniita lapsia.
Ihan on suomalainen, ei edes lähisuvussa ulkomaisia sukujuuria.
Vierailija kirjoitti:
Älä sure lapsia, heillä on kymmennen vuotta aikaa löytää paikkansa ilman sosiaalista painetta. Siinä ajassa mm. Sinä tarvitset jo paljon filttereitä somekuviisi.
Ihaniako nämä influensseri-instahottikset, huulet kumia, tissit muovia, persettä gymittäneet viisi vuotta jotta alakaa näyttää katiskalta Kardashianin kuva seinällä. Instahottiksen tunnistat siitä että kuvankäsittelyn jälkeen irl on kaksi henkilöä samasta naamasta.
Jopas paljon luulet tietäväsi, mutta ehei.. en ole ikinä käyttänyt instaa ja Kardashianit ovat muovisia rumiluksia. Inhoan kaikkea muovista ja keinotekoista. Taidat itse olla sellainen kun niin kovasti heitä tunnut arvostavan että arvostelevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis aito hymy on tuhat kertaa kauniimpi ja vetovoimaisempi kuin ilkeä hapannaama joka veetuilee muille. Jos ei aitoa hymyä irtoa niin kannattaa pysytellä poissa ihmisten ilmoilta.
Tottakai aito hymy on vetovoimainen ja kaunis, ei siinä mitään, olen ihan samaa mieltä siitä. Mutta sinä et ole mikään sanomaan, että onnettomien ihmisten pitäisi pysyä pois ihmisten ilmoilta. Typerä ajatuksenakin.
Negatiivisuutta mitä sinäkin levität ei kannata tuoda ilmi muille. Mikä sinäkään olet mitään sanomaan, et yhtään mikään.
Tätähän ei tietenkään saa koskaan ääneen sanoa, mutta pienet lapset varsinkin vauvat ovat lähes aina rumia. Erityisesti vastasyntyneet näyttävät lähinnä pinkeiltä karvattomilta ryppysiltä apinoilta. Sitten kasvaessa siinä alkumurrosiän aikana tulee varsinkin monelle tytölle se vaihe että raajat on ihan liian pitkät muuhun kehoon nähden ja epävarmuus näkyy olemuksessa. Kyllä kaikki yleensä kaunistuu sitten iän myötä kun ruumiinosat ovat taas sopusuhtaiset keskenään, tulee enemmän itseluottamusta ja löytää ne omat parhaat puolensa ja oppii korostamaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailijåa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun lapsi on kaunis ja älykäskin vielä. Se on vaan tosiasia että kauneudella pääsee elämässä helpommalla. Itse oon tavallinen pulliainen.[å/quote]
Kaikkien mielestä se oma lapsi on aina kaunis ja älykäskin vielä.Paitsi että mun lapsi on kaunis. Kaikki piirteet on kohdallaan. Isänsä tummat pitkät ripset ja kulmat vielä perinyt ja ei ole niin kalpea kuin normisuomalainen, silti melko vaaleat hiukset ja todella kauniit silmät. Tyttöä on kehuttu monelta taholta, ja oikeastaan aivan sama mitä sinä ajattelet. Toiset vaan saa kauniita lapsia.
Ulkokuori on pelkkä ulkokuori, tunnut antavan sille aika suuren merkityksen. Ei se ulkokuori kestä. Se mikä on sisällä, kestää. Jos siellä sisällä siis on mitään merkityksellistä.
On myös empaattinen ja sydämellinen lapsi. Ei se kaunis ulkokuori sulje pois hyvää luonnetta. Enkä myöskään liikaa ole antanut painoarvoa kauneudelle, kunhan tänne vain tulin sanomaan että valitettavasti niin se menee että hyvännäköiset ihmiset pääsääntöisesti pääsee helpommalla. Jos oma lapseni kuuluu siihen kategoriaan, niin parempi niin. Elämä on jo muutenkin tarpeeksi vaikeaa tänä päivänä.
Maailmassa on oikeasti paljon älykkäitä, kykeneviä ihmisiä, joita ei ole siunattu ehkä niin hyvällä ulkonäöllä. Sinustako olisi parempi, että tyttösi menee heidän ohitseen esim. työnhaussa vain koska on niin kaunis?
Jos elämää ja onnellisuutta miettii, niin lopulta onkin parempi olla keskinkertainen kaikessa, niin kauneudessa kuin älykkyydessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Lapset myös yleensä hymyilevät, kun aikuinen hymyilee heille. Oletko koskaan kokeillut? Jännästi lasta ei hymyilytä, kun aikuinen katsoo halveksivan arvioivasti tai ei ole huomaavinaan ollenkaan.
En ole kokeillut ihan sen takia koska itse ajattelen, että hymyn pitää olla aito, eli jos ei ole onnellinen oikeasti ei kannata hymyillä sosiaalisen pelin takia. Miksi ihmeessä lapsen pitäisi hymyillä minulle ja minun hänelle kun en siitä mitään saa irti tunnetasolla? Olen kokeillut peilin edessä hymyilyä silloin kun ei todellakaan hymyilytä: näytän lähinnä Batmanin Jokerilta silloin, eli parempi jättää väliin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy olla kaunis?
Rumista tulee aikuisina siivoojia, opettajia, tutkijoita ja roskakuskeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negatiivisuutta mitä sinäkin levität ei kannata tuoda ilmi muille. Mikä sinäkään olet mitään sanomaan, et yhtään mikään.
Sinä ja sinun negatiivisuutesi. Et sinä tiedä minusta mitään, älä edes yritä väittää tietäväsi. Mielipiteeni ilmaisen ja siihen minulla on ihan yhtäläinen oikeus niin kuin sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on suomalainen, ei edes lähisuvussa ulkomaisia sukujuuria.
Vai niin mutta voi ei. Minunpa lapseni isä on ulkomaalainen, lapsi on kaunis ja sen kun vaan kaunistuu päivä päivältä.
Kauneus on sellainen asia, jolla ei ole merkitystä kovin pitkään. Pienet lapset eivät ajattele kauneutta samalla tavalla kuin aikuiset ja ylipäätään kauneus alkaa menettää merkitystään jossain siinä 25-30 ikävuoden kohdalla. Ei se useimmille ole mikään meriitti elämässä.
Työskentelen kirurgina ja olen leikannut ihmisiä pahojen onnettomuuksien jälkeen, joten kyllä ihmiset silloin ovat onnellisia ihan muusta kuin katoavasta ulkonäöstä. Tärkeintä, että ovat hengissä rankan kokemuksen jälkeen.