Kavereiden rumat jälkeläiset
Säälittää kun kavereille ja lähipiiriin on syntynyt niin hirveitä lapsia. Miten voikaan olla että lapset sattuvat olemaan niin rumia eikä älyäkään ole paikkaamassa puutteita. Minua on tätinä pyydetty lasten kummiksi mutta jätän lahjomiset ja kasvattamisen muille.
Kommentit (73)
Onneksi mun lapsi on kaunis ja älykäskin vielä. Se on vaan tosiasia että kauneudella pääsee elämässä helpommalla. Itse oon tavallinen pulliainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä useat suomalaislapset ovat naama aina kurtussa. Huonosti kasvatettuja. Se ei kaunista ketään.
Sinun mielestäsi ilmeisesti ihmisten pitäisi sitten hymyillä vaikka oikeasti ei hymyilytä yhtään eikä myöskään ole onnellinen että hymyyn olisi aihetta. Hyi että inhoan tuollaisia pakkopositiivisuusihmisiä.
Ja vielä että hymyttömyydellä ja huonolla kasvatuksella olisi jotain tekemistä toistensa kanssa? Kaikkea sitä kuuleekin.
SE JOKA: Toista haukkuu Rumaksi,on Itse ruma!
Kuten Putin On ruma!
Myös Aloittaja on itse ruma NÄIN SE ON !
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun lapsi on kaunis ja älykäskin vielä. Se on vaan tosiasia että kauneudella pääsee elämässä helpommalla. Itse oon tavallinen pulliainen.
Kaikkien mielestä se oma lapsi on aina kaunis ja älykäskin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä useat suomalaislapset ovat naama aina kurtussa. Huonosti kasvatettuja. Se ei kaunista ketään.
Sinun mielestäsi ilmeisesti ihmisten pitäisi sitten hymyillä vaikka oikeasti ei hymyilytä yhtään eikä myöskään ole onnellinen että hymyyn olisi aihetta. Hyi että inhoan tuollaisia pakkopositiivisuusihmisiä.
Ja vielä että hymyttömyydellä ja huonolla kasvatuksella olisi jotain tekemistä toistensa kanssa? Kaikkea sitä kuuleekin.
On muitakin vaihtoehtoja kuin pakkohymy ja naama kurtussa. Kaikkeen tyytymätön on yleensä jälkimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
SE JOKA: Toista haukkuu Rumaksi,on Itse ruma!
Kuten Putin On ruma!
Myös Aloittaja on itse ruma NÄIN SE ON !
Luehan kirjoituksesi uudestaan. Sanasi on lakisi eli myös sinä olet ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä lapsia?
Ap, kerropa itsestäsi lyhyesti.
Naimisissa komean miehen kanssa ja meillä on kaksi karvaturria.
Anna mun kaikki kestää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis aito hymy on tuhat kertaa kauniimpi ja vetovoimaisempi kuin ilkeä hapannaama joka veetuilee muille. Jos ei aitoa hymyä irtoa niin kannattaa pysytellä poissa ihmisten ilmoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä lapsia?
Anna mun kaikki kestää!
Siinähän kestät. Meillä on kaikki hyvin ja olemme onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Suomalaiset lapset ovat rumia.
Sinä taisit olla lapsena ruma?
Minua on aina kehuttu kauniiksi ja hyväkäytöksiseksi. En sano lapsia rumiksi päin naamaa, mutta huomaan heti ulkosesti ja sisäisesti kauniit ihmiset.
Oho!
Olkoot lapset rumia, mutta uskoisin niiden tuovan enemmän onnellisuutta vanhemmilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei varsinaisesti liity tämän ketjun aiheeseen, mutta tuosta "positiivisuus-pakotuksesta" tuli vaan mieleen se, että onko kukaan koskaan miettinyt mikä on koko maailman eniten käytetyin valhe? Itse pohdin sitä asiaa ensimmäisen kerran tänään ja tulin siihen lopputulokseen, että eniten käytetyin valhe on "anteeksi"
Vaikka sitä sanotaan, että ei saa valehdella, silti ihmisiä toisinaan pakotetaan pyytämään anteeksi, vaikka se "anteeksi" olisi vain pelkkä valhe
Oletteko huomanneet, että moni ruma pikkulapsi kasvaa myöhemmin tosi kauniiksi? Ja moni kaunis pikkulapsi saattaa kehittyä ulkonältään ei niin imartelevaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Lapset myös yleensä hymyilevät, kun aikuinen hymyilee heille. Oletko koskaan kokeillut? Jännästi lasta ei hymyilytä, kun aikuinen katsoo halveksivan arvioivasti tai ei ole huomaavinaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien mielestä se oma lapsi on aina kaunis ja älykäskin vielä.
Paitsi että mun lapsi on kaunis. Kaikki piirteet on kohdallaan. Isänsä tummat pitkät ripset ja kulmat vielä perinyt ja ei ole niin kalpea kuin normisuomalainen, silti melko vaaleat hiukset ja todella kauniit silmät. Tyttöä on kehuttu monelta taholta, ja oikeastaan aivan sama mitä sinä ajattelet. Toiset vaan saa kauniita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä lapsia?
Anna mun kaikki kestää!
Siinähän kestät. Meillä on kaikki hyvin ja olemme onnellisia.
Ja tääkin vielä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei varsinaisesti liity tämän ketjun aiheeseen, mutta tuosta "positiivisuus-pakotuksesta" tuli vaan mieleen se, että onko kukaan koskaan miettinyt mikä on koko maailman eniten käytetyin valhe? Itse pohdin sitä asiaa ensimmäisen kerran tänään ja tulin siihen lopputulokseen, että eniten käytetyin valhe on "anteeksi"
Vaikka sitä sanotaan, että ei saa valehdella, silti ihmisiä toisinaan pakotetaan pyytämään anteeksi, vaikka se "anteeksi" olisi vain pelkkä valhe
Olen tuo lainaamasi henkilö.
Itse olen sitä mieltä, että hymy on ylivoimaisesti maailman eniten käytetty valhe. Suurin osa hymyilijöistä näyttää omaan silmääni siltä, että se hymy on väkisin liimattu kasvoille sosiaalista vuorovaikutusta varten ja että kyseinen ihminen ei oikeasti ole onnellinen. Luulen, että ihmisen selviytymisvaisto ajaa esittämään tällaista sosiaalista roolia nimeltään "onnellinen ihminen". Itse aiemmin tiedostamattani tein ihan samaa, sitten tajusin mistä siinä jutussa on kyse ja lopetin mokoman typerän tavan.
Ap:lla on aivan varmasti surullinen ja tyhjä elämä.