Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden yön jutut - etiketti puuttuu

Vierailija
13.04.2022 |

Oon miettinyt, onkohan yhden yön jutuissa jotakin etikettisääntöjä. Siis miten olisi kohteliasta toimia. Tai miksi näitä sääntöjä ei ole?

Olen törmännyt toistuvasti tilanteeseen, jossa ei haluta käyttää kondomia, aktin jälkeen ei edes kiitetetä ja luvataan olla yhteydessä, mutta juuri näistä tyypeistä ei koskaan kuulu mitään.

Toki ymmärrän, että näihin yhden yön juttuihin saatetaan ajautua sattumalta ja yllättäen. Jos kuitenkin on mielessä ryhtyä tällaiseen, voisi täyspäiseltä ihmiseltä olettaa pientä varautumista ehkäisyyn ja vaikka se ei olisi omia varmuusvälineitä, niin ainakin tahtotila käyttää niitä, eikä panna menemään heti kun mahdollista.

Moni mies tuntuu olevan niin hämillään saadessaan seksiseuraa, että aktin jälkeen iskee paniikki päästä pois niin nopeasti kuin mahdollista. Voishan siinä sanoa vaikka jotain mukavaa ikään kuin kiitokseksi. Ei kai olisi liikaa vaadittu. Yleensä naista saa baari-illan päätteeksi parilla drinkillä, joiden yhteishinta on pari kymppiä. Prostituoidusta joutuu maksamaan kymmenkertaisesti. Kiitos ei tässä yhtälössä liene liikaa vaadittu.

Ja viimeiseksi, jos et aio ottaa mitään yhteyttä, älä myöskään lupaa sitä. Tiedoksi, suurin osa yhden yön kumppaneista ei pidä mitään yhteyttä koskaan tapaamisen jälkeen eli on ihan ok, olla lähettämättä mitään viestejä. "Mä haluun tavata sut uudelleen. Voinko soittaa sulle huomenna" -kommentit voi siis hyvin mielin unohtaa.

Ehkä viimeisenä toteaisin vielä, että löytyyhän niitä alan konkareitakin, jotka osaavat toimia hienosti ja vastuullisesti. Arvostan. Kun näistä reissuista kuitenkin miesporukoissa jutellaan, suosittelisin, että te kokeneemmat kertoisitte myös avoimesti kokemattomille minkälaista etikettiä yhden yön juttuihin liittyy. Hommasta tulee silloin kaikkien kannalta mukavampaa - ja useampi saattaa päästä sitä koekeilemaan.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nainen pitää itseään palkintoja mistä pitää oikein kiittää. Itse kiitän kuivaamalla kyrpäni pitsiverhoihin samalla kun raavin pallejani, käyn kusella ja jätän rinkulan ylös. Jos nainen haluaa nähdä uudelleen voi huudella vaikka ikkunasta pihalle kun kuitenkin polttelen siinä tupakin ennenkuin hyppään bemariini. 

Vierailija
42/44 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjä minkä ikäinen olet? Ekaa kertaako yrität uskaltautua känissä paariin ja kännisisen muijan luokse päästä? Kuule menen ravintola maailman selvänä! Aistit yhteistä kemiaa. siltä selvältä naiselta ja lähettet heti kotiisi. Viksu nainen ei tuo omaan kotiinsa. Ja osaa ajalla lähteä pois.Jättämättä numeroa,nimeä!Koska se oli vain yhden illan juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko seksin jälkeen kiittää? Nimimerkillä aviovaimo joka ei ole koskaan kiittänyt aviomiestä seksistä eikä mies kyllä ole kiittänyt mua.

Mun mielestä olisi outoa jos seksin jälkeen kiitettäisiin, on sitten kyse yhden illan jutusta tai parisuhteesta.

Mä sanon aina ole hyvä tajuaa toinen kiittää tai ei.

Vierailija
44/44 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ne miehet pitävät sinua masturbointivälineenä, eivät ihmisenä. Olet vaan siinä heidän seksisessiossaan sattumalta paikalla. Kun ovat saaneet haluamansa, lähtevät. Eivät ole hämillään tms. 

Ai miehet vain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme